Karburator - prehodenie vik
Autor |
Zpráva |
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Karburator - prehodenie vik
Zdravim, moj Ruprt ma motor zo 120 a karburator povodny EDSR 443 751 292 500 cize montovany po oktobri 1979, ktory akosi pri sytici naplno otacky hadze ake chce... Dostal sa mi do ruky SEDR karbec 443 751 293 100, teda povodne pre 105ky, ale rozhodne je novsieho data, len ... ma strhnuty zavit na srob sania. Je mozne prehodit viko z povodneho EDSRka na SEDR, alebo je to total nezmysel? Da sa pripadne ten strhnuty zavit nejako spravit, alebo lepsie zhanat nove viko na SEDR?
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
13.8.07, 22:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
větší závit, steft, nebo provrtat a dát šroub naopak, nebo dát pružinu zboku jak u emka miloš
|
14.8.07, 06:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
EDSR víko nesmí na SEDR spodek.
Na ten šroub se vybodni, akorát prohejbá víko. Filtr box chyt po straně dvěma pružinama (delší ze zadních brzd) a je to
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.8.07, 07:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Přesně tak EDSR víko na spodek SEDR a SEDR víko na spodek EDSR nemá co dělat, sice to pojede, ale ne tak jak by mělo a ani to nikdy nenaladíš. Jinak ten strženej závit ani neopravuj a dej z boku venku pružinu, vsadím se že máš to víko prohnutý další chyba. Jak se někdo šťourá v karbci (třeba ho jen čistí) a nepředělá to hned na pružinu tak bych za to přerážel ruce, protože každej jak je aktivní a nezná to tak ten šroub dorve a pak to dopadá tak jak dopadá
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.8.07, 07:49 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Vdaka za reakcie, takze ten zavit asi robit nebudem a skusim zohnat iny... Nemate niekto fotku, ako je to prichytene tymi pruzinami?
Alebo teda link na foto.. Vdaka.
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
14.8.07, 08:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Foto zrovna nemam, ale je to jednoduché
V sacím potrubí jsou dvě díry se závitem M6 do kterých se dávájí šrouby co drží plech hadice předehřívání vzduchu. Ty nahradíš delšími s kontramaticemi a za tu část mezi hlavičkou a kontramatkou zahákneš jeden konec pružiny a druhý za pomoci kombinaček přetáhneš přes rantl filtrboxu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.8.07, 09:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš.
Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny.
Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.8.07, 09:13 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
nejlepší pružiny jsou ze zadních brzd
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.8.07, 09:45 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Dik, tak toto by som zvladnut mohol My sme zatial pritiahli sanie drotom ku karburatoru a ako tak to drzi. Podarilo sa mi zohnat ale dalsi karburator, ale z toho cislovania som jelen - .
Chyba mi tam posledne sestcislie a z tych poslednych nul nezistim nic.
Tabulky seriovych cisel:
http://www.tsc-swing.sk/karburatory.jpg
http://www.tsc-swing.sk/karburatory01.jpg
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
14.8.07, 10:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na tom karbu bylo měněný víko za nový a na nový víka už čísla nerazí
já to mam taky takhle
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.8.07, 10:17 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada!
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
14.8.07, 10:40 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Ruprt píše: To Sadra: No super a jak teraz zistim kedy to bolo vyrobene??? To je zrada!
difuzory, možná trysky, pokud nejsou měněný, ekonostat
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
14.8.07, 11:38 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja jen k tomu uchyceni ... Ty pruziny se mi moc nelibej, tak sem si pohral s nozickama filterboxu a vyskou karbu (vic pertinaxovych podlozek - 2) a hle nejsou problemy s ohybanim vika, samozrejme pokud to neutahuje nejaky hotentot ... musi se lehce, jen tak tak aby guma dotesnila na viko karbu ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.8.07, 16:02 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
No tak sme nahodili dnes ten karburator bez cisla, mierne vycistili a tak...a nastavili 800 otacok na volnobeh..a zrazu v priebehu jazdy vybehnu otacky na 1700 a drzia. Sytic dole, volnobeh na krizovatke a my na 1700 otacok. Nenapada vas, co by to mohlo robit? Vdaka.
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
14.8.07, 16:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.07, 17:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|