Karburator - prehodenie vik
Autor |
Zpráva |
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
michalkatka píše: a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše?
Drzalo to prave jak hluchy dvere. Skontrolovali sme plyn, sytic, pohrali sa so srobom plynu a zmesi, a akosi sme to nastavili na tych 800 otacok +/- nieco. Zatial testujeme, uvidime co to bude robit...
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
14.8.07, 18:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ruprt píše: michalkatka píše: a ten vľnobeh ostal na tých 1700? alebo to kolíše? Drzalo to prave jak hluchy dvere. Skontrolovali sme plyn, sytic, pohrali sa so srobom plynu a zmesi, a akosi sme to nastavili na tych 800 otacok +/- nieco. Zatial testujeme, uvidime co to bude robit...
možno si tam niečo sadlo, nejaká strunka, alebo gumička, pokiaľ sa to ustáli tak to bude dobré...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.8.07, 18:11 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nebo se ti zasekává klapka, dost to dělává klapka 2. stupně.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
14.8.07, 20:50 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Martin píše: Nebo se ti zasekává klapka, dost to dělává klapka 2. stupně.
To by teoreticky aj mohlo byt, pretoze teraz sa obcas stane, ze ideme tak 60-70 a pri 3000 otackach je vsetko ok, vyhodim na volnobeh a ten blbec zostane visiet na tych 3000 a huci jak pilinove kachle. Ked stlacim plynovy pedal znova a pustim, tak klesne na tych 800.
Napada vas, co s tou klapkou? Premazat? Dotiahnut? Vyhodit?
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
Naposledy upravil Ruprt dne 15.8.07, 14:15, celkově upraveno 1
|
15.8.07, 12:29 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Šemik píše: tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš. Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny. Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím
Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.8.07, 12:33 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
No dnes som to v noci testoval...cca pri 70-80 km/h a tak 2500-3000 otackach zostanu visiet otacky aj po vyhodeni rychlosti. Po znovunaslapnuti plynu a jeho pusteni to opat klesne. Mohlo by to teda byt tou klapkou druheho stupna? Ak ano, co s tym? Vdaka.
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
15.8.07, 23:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
...ak sa Ti zasekáva klapka 2. komory, pravdepodobne to už nikdy neodstrániš...nedotiahol si náhodou ten karbec príliš (myslím tie 4 matky, čo držia karbec) - vtedy sa totiž zvykne prehnúť príruba karbecu a potom sa vzprieči hriadeľ klapky a pridiera sa...mám také 3 karburátory...
Ja na Tvojom mieste by som radšej dáko opravil ten EDSR - tie sú podľa mňa lepšie aj na výkn a paradoxne aj na spotrebu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.8.07, 05:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jak je psáno výše, většinou je to prouhnutou přírubou. Až se ti znovu sekne, vlez do motoru a mrkni, co se nevrátilo. Mě to dělal i 1. stupeň, protože jsem neměl zezadu pružinu vracející klapku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
16.8.07, 06:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Martin 007 píše: Šemik píše: tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš. Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny. Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit...
Objednej si ho tam kde já, je to v koupím, i s dopravou slabé pětikilo a zlepšení o milion procent
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.8.07, 15:06 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Šemik píše: Martin 007 píše: Šemik píše: tak tady jsem se o něco pokusil, není to nic moc, ale snad to z toho poznáš. Červeně jsou ty M6 šrouby s kontramatkou a žlutě ty pružiny. Martin 007 mi doufám odpustí že jsem si své malířské "umění" vylil na fotu jeho motoru ÁÁÁÁÁÁÁ Šemiku to si s Tebou vyřídím Néééééé si dělám legraci...je to OK - za chvíly to asi budu dělat taky až splašim víčko SEDR130, tak už si ho nechci podruhý zničit... Objednej si ho tam kde já, je to v koupím, i s dopravou slabé pětikilo a zlepšení o milion procent
A kde ho objednavas? Pojde SEDR130 viko na SEDR 120ku?
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
16.8.07, 20:35 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
někdo to tu už psal sedr 120 a sedr 130 pracují trochu jinak já si kdysi stahl jen fotky ,možná si je někdo pozná a
rozepíše se
http://www.ukazto.com/img/sedr120si7-nnp1.jpg http://www.ukazto.com/img/sedr130lr8-wh21.jpg
tak sem to našel
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
16.8.07, 21:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.8.07, 21:43 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
Šemik píše: 130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat
a co kanálky volnoběhu (bukaj psal že ve 130ce sou jinak)
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
16.8.07, 21:53 |
|
|
Ruprt
Příspěvky: 53 Bydliště: Trnava, SR
|
Zacinam mat pocit, ze je je tu nejak prekarburatorovane A dokopy nic s nicim nesedí tuším
_________________ Škoda Ruprt, podvozek 100, karoseria 105, motor 120
|
17.8.07, 09:31 |
|
|
colaczech
Příspěvky: 59 Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
|
Šemik píše: 130 sedr víko na 120 spodek půjde, ale nebude to žádný přínos páč 120 nemá ekonostat
Jakmile das na jakykoliv SEDR karbec viko ze SEDRu 130/135/136 tak mas ekonostat plne funkcni. Totiz telesa karburatoru jsou vsechny stejna, jine je jenom viko.
A kombinace spodek karburatoru SEDR a viko karburatoru EDSR funguje bez problemu. ma to vyhodu v tom ze EDSR karburatory meli ekonostat vsechny i na Skode 105, tudiz nemusite shanet viko ze 130,135 nebo 136.
Napr. treba viko na EDSR 120l i 120ls ma "ziznivejsi" ekonostat nez SEDR 136.
_________________ Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)
|
24.8.07, 14:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|