Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 20:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1763 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 118  Další
 Příběh no.? - str. 118 nový projekt ! 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Co Tě zklamalo na SKF ? Mě byly doporučený, chtěl jsem INU nebo Contitech ale ty mi byly rozmluvený ... :( Kluci co u nás v okolí dělají auta tak už dávají jen SKF, na INU měli za poslední dobu jen špatný reference - roztržený řemeny, zadřený a utrhaný kladky atp.

Hlavně já osobně budu mít klid na duši, že tam po 21 letech budou "čerstvý" rozvody. :wink:

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


22.4.22, 21:31
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Mě u rozvodů SKF šmajdala vodní pumpa. Když si s ní rychleji zatočil, tak bylo vidět jak ta ozubená kladka na řemen kope a docela dost. Tak jsem to reklamoval. Vyměnili mi to a ta druhá sada už byla lepší. Já naopak slýchávám chválu na tu Inu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 23.4.22, 19:13, celkově upraveno 1



23.4.22, 07:47
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
skf rozvody vcelku dobrý ale problém je pumpa, za mě je lepší volbou vzít contitech/ina a k nim graf/origo pumpu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.4.22, 16:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
No, z týchto troch (SKF, INA, Conti) vyrába remene jedine Conti. INA má predpokladám remene od Conti a naopak, COnti bude mať kladky od INA, keďže sú brat a sestra. Pumpu nevyrába ani jeden, ani druhý, pokiaľ viem. Ale, mal som rozvody INA na 146 a pumpa tam bola s logom INA, aj keď na hriadeli bolo "ITALACCIAI". Ale viem, že Conti mal nejaké problémy s remeňmi chvíľku. Ak sa nemýlim, boli vyrobené v Rumunsku, ale to sa možno mýlim.
A ono sa to môže tiež líšiť podľa auta/motora, lebo INA COntitech primárne vyrába rozvody na nemecké autá. Čož by tu malo sedieť.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


25.4.22, 07:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Tak v mé kompletní sadě byly řemeny SKF (dle loga ale kdo je fyzicky vyrábí netuším), pumpa s vyraženým SKF logem (modrá vrtulka) a kladky INA. Vše na oko precizní, žádné šmajdání, otřepy či nedostatky.

Obrázek

Jinak rozvody jsme dali za cca 2 hodinky ale spojka nám zabrala dalších 5 s tím, že jsme to dělali s kolegou z práce v domácích podmínkách, základním vercajkem a poprvé. :)

:idea: Spojka SACHS výborná, bez jediné výtky. Záběr jak u nového vozu.

:arrow: Překvapilo mě, jak po 21 letech původní fabrický rozvody vypadaly = myslím, že by ještě asi hodně vydržely, ale jistota je jistota (prý jsou i motory se 160-180 tisíci km na původních).

Byly na oko v dobrém stavu, jak kladky, řemeny tak i pumpa ! :shock: Nikdy nebyly dělané, vše orig. VW a bez povolovaných šroubů. To samé i původní ometená lamela a spálenej setrvák spojky orig. Sachs / VW - kdy ještě neklouzala ale brala už dost nahoře. Možné je, že tyhle původní rozvody by přežily i tyhle "novodobé". :oops: :lol:

... původní rozvody ... (nájezd 89 tisíc km)

Obrázek

Obrázek

... původní štítek na bloku pod rozvody s datem výroby ...

Obrázek

Obrázek

... vše "staré" pryč ...

Obrázek

a původní spojka také od VW / Sachsu ...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

:) Převodovka, motor, chladič bez úniku kapalin, to samé manžety poloos.

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


25.4.22, 16:06
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Řazení máš prosím tě už přes bovdeny nebo taky ten dementní systém s 10 táhly?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


25.4.22, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Složitej táhlovej vehement s kloubky ... :lol:

Nelajznul jsem si ho při vyndávání převodovky rozhodit a tak jsem ho celej odpojil s tím, že je tam trochu oser s jedním ze tří šroubů co drží ten segment na frémě - blbej přístup a málo místa. Ale dá se to. :wink:

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


25.4.22, 19:38
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Aha, no já mám ten systém taky a hnus. Občas mi nešlo zařadit 1ku a 2ku. Už jsem to trošku poladil, ale nedávno jsem měl auto v servisu a zase mi to rozvrtali a nejde řadit 1 a 2, jen s velkýma problémama. :evil:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.4.22, 03:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Tak to mě jde řadit, jako po másle. :)

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


29.4.22, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Dnes jsem vyměnil horní uložení předních tlumičů a tyčky stabíku - Lemförder. :)

Vše šlo celkem dobře, jen byl trochu boj se sražením těhlic z tlumičů, ale na to, že to ještě na tomhle autě nikdo nedělal (původní tlumiče vč. uložení z roku 2001) tak ještě celkem pohoda. U pravý těhlice nastal problém s "dlouhou" poloosou (sedne si na nápravnici) a tak se musí i při zpětný montáži s novým uložením stáhnout pružina na tlumiči a po usazení tlumiče do těhlice / nosníku stahováky vyndat.

Obrázek

Obrázek

Jen pro představu, porovnání "vymačkanýho" uložení a nového ... :idea:

Obrázek

Za ty leta už asi něco zažilo ...

Obrázek

Obrázek

A klasika, na tohle bacha ! Já mám naštěstí ještě auto bez známek koroze, ale nedivím se, že ty auta v těhle místech tak hnijou, když se na to sere ... :roll: :lol: Já čistím vždy při přezouvání.

Obrázek

A finále, porovnání "před a po" na autě ... 8) Obě fotky auta na zemi.

Obrázek

PS: Aktuálně má Borka najeto 90.150 km.

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


30.4.22, 20:45
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Jen 90 tisíc? :shock: Tak to je autí tak akorát zajeté :D

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.5.22, 09:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6589
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
A to nove horne ulozenie bude o dva mesiace vyzerat tak isto, ako to stare. Been there, seen that. Tusim mam tiez tie ulozenia Lemforder, tiez to po vymene bolo taketo a tiez si to za dva mesiace "sadlo". A to je moje horne ulozenie este z jednej strany oplechovane.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.5.22, 18:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
wau, pekný kentus za podblatníkom, to som ešte veru nevidel :shock:

Kde to auto jazdilo? Či to má tak blbo vyriešený podblatník? Das Auto?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.5.22, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Myslím, že na tom budou všechny koncernový auta podobně. Já to měl u všech. :wink: A nejen u VW group ...

Ano, km to má málo no. :arrow:

Obrázek

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


1.5.22, 19:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
lubosh píše:
Myslím, že na tom budou všechny koncernový auta podobně. Já to měl u všech. :wink: A nejen u VW group ...


Pravdou je, že aj meganko mal bordel za podblatníkmi, aj 156 a 159, ale preboha nie toľko. Asi je lepšie vyriešený odtok bordelu. Alebo náhoda

A budíky škaredé (darmo, das Auto sa nezaprie), ale na nich pekný údaj :-)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 1.5.22, 19:48, celkově upraveno 1



1.5.22, 19:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1763 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 118  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz