Příběh no.? - str. 118 nový projekt !
Autor |
Zpráva |
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Co Tě zklamalo na SKF ? Mě byly doporučený, chtěl jsem INU nebo Contitech ale ty mi byly rozmluvený ... Kluci co u nás v okolí dělají auta tak už dávají jen SKF, na INU měli za poslední dobu jen špatný reference - roztržený řemeny, zadřený a utrhaný kladky atp. Hlavně já osobně budu mít klid na duši, že tam po 21 letech budou "čerstvý" rozvody.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
22.4.22, 21:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Mě u rozvodů SKF šmajdala vodní pumpa. Když si s ní rychleji zatočil, tak bylo vidět jak ta ozubená kladka na řemen kope a docela dost. Tak jsem to reklamoval. Vyměnili mi to a ta druhá sada už byla lepší. Já naopak slýchávám chválu na tu Inu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 23.4.22, 19:13, celkově upraveno 1
|
23.4.22, 07:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
skf rozvody vcelku dobrý ale problém je pumpa, za mě je lepší volbou vzít contitech/ina a k nim graf/origo pumpu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.22, 16:47 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
No, z týchto troch (SKF, INA, Conti) vyrába remene jedine Conti. INA má predpokladám remene od Conti a naopak, COnti bude mať kladky od INA, keďže sú brat a sestra. Pumpu nevyrába ani jeden, ani druhý, pokiaľ viem. Ale, mal som rozvody INA na 146 a pumpa tam bola s logom INA, aj keď na hriadeli bolo "ITALACCIAI". Ale viem, že Conti mal nejaké problémy s remeňmi chvíľku. Ak sa nemýlim, boli vyrobené v Rumunsku, ale to sa možno mýlim. A ono sa to môže tiež líšiť podľa auta/motora, lebo INA COntitech primárne vyrába rozvody na nemecké autá. Čož by tu malo sedieť.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.4.22, 07:18 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Tak v mé kompletní sadě byly řemeny SKF (dle loga ale kdo je fyzicky vyrábí netuším), pumpa s vyraženým SKF logem (modrá vrtulka) a kladky INA. Vše na oko precizní, žádné šmajdání, otřepy či nedostatky. Jinak rozvody jsme dali za cca 2 hodinky ale spojka nám zabrala dalších 5 s tím, že jsme to dělali s kolegou z práce v domácích podmínkách, základním vercajkem a poprvé. Spojka SACHS výborná, bez jediné výtky. Záběr jak u nového vozu. Překvapilo mě, jak po 21 letech původní fabrický rozvody vypadaly = myslím, že by ještě asi hodně vydržely, ale jistota je jistota (prý jsou i motory se 160-180 tisíci km na původních). Byly na oko v dobrém stavu, jak kladky, řemeny tak i pumpa ! Nikdy nebyly dělané, vše orig. VW a bez povolovaných šroubů. To samé i původní ometená lamela a spálenej setrvák spojky orig. Sachs / VW - kdy ještě neklouzala ale brala už dost nahoře. Možné je, že tyhle původní rozvody by přežily i tyhle "novodobé". ... původní rozvody ... (nájezd 89 tisíc km) ... původní štítek na bloku pod rozvody s datem výroby ... ... vše "staré" pryč ... a původní spojka také od VW / Sachsu ... Převodovka, motor, chladič bez úniku kapalin, to samé manžety poloos.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
25.4.22, 16:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Řazení máš prosím tě už přes bovdeny nebo taky ten dementní systém s 10 táhly?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.4.22, 19:00 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Složitej táhlovej vehement s kloubky ... Nelajznul jsem si ho při vyndávání převodovky rozhodit a tak jsem ho celej odpojil s tím, že je tam trochu oser s jedním ze tří šroubů co drží ten segment na frémě - blbej přístup a málo místa. Ale dá se to.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
25.4.22, 19:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Aha, no já mám ten systém taky a hnus. Občas mi nešlo zařadit 1ku a 2ku. Už jsem to trošku poladil, ale nedávno jsem měl auto v servisu a zase mi to rozvrtali a nejde řadit 1 a 2, jen s velkýma problémama.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.4.22, 03:19 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Tak to mě jde řadit, jako po másle.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
29.4.22, 19:42 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Dnes jsem vyměnil horní uložení předních tlumičů a tyčky stabíku - Lemförder. Vše šlo celkem dobře, jen byl trochu boj se sražením těhlic z tlumičů, ale na to, že to ještě na tomhle autě nikdo nedělal (původní tlumiče vč. uložení z roku 2001) tak ještě celkem pohoda. U pravý těhlice nastal problém s "dlouhou" poloosou (sedne si na nápravnici) a tak se musí i při zpětný montáži s novým uložením stáhnout pružina na tlumiči a po usazení tlumiče do těhlice / nosníku stahováky vyndat. Jen pro představu, porovnání "vymačkanýho" uložení a nového ... Za ty leta už asi něco zažilo ... A klasika, na tohle bacha ! Já mám naštěstí ještě auto bez známek koroze, ale nedivím se, že ty auta v těhle místech tak hnijou, když se na to sere ... Já čistím vždy při přezouvání. A finále, porovnání "před a po" na autě ... Obě fotky auta na zemi. PS: Aktuálně má Borka najeto 90.150 km.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
30.4.22, 20:45 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Jen 90 tisíc? Tak to je autí tak akorát zajeté
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.5.22, 09:17 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6589 Bydliště: Kosice
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
A to nove horne ulozenie bude o dva mesiace vyzerat tak isto, ako to stare. Been there, seen that. Tusim mam tiez tie ulozenia Lemforder, tiez to po vymene bolo taketo a tiez si to za dva mesiace "sadlo". A to je moje horne ulozenie este z jednej strany oplechovane.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.5.22, 18:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
wau, pekný kentus za podblatníkom, to som ešte veru nevidel Kde to auto jazdilo? Či to má tak blbo vyriešený podblatník? Das Auto?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.5.22, 19:17 |
|
|
lubosh
Příspěvky: 950
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
Myslím, že na tom budou všechny koncernový auta podobně. Já to měl u všech. A nejen u VW group ... Ano, km to má málo no.
_________________ 2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL 2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V 2007 Kawasaki Versys 650 2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford
|
1.5.22, 19:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Příběh no.? - str. 106 nový projekt !
lubosh píše: Myslím, že na tom budou všechny koncernový auta podobně. Já to měl u všech. A nejen u VW group ... Pravdou je, že aj meganko mal bordel za podblatníkmi, aj 156 a 159, ale preboha nie toľko. Asi je lepšie vyriešený odtok bordelu. Alebo náhoda A budíky škaredé (darmo, das Auto sa nezaprie), ale na nich pekný údaj
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 1.5.22, 19:48, celkově upraveno 1
|
1.5.22, 19:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|