Autor |
Zpráva |
pecen
Příspěvky: 66
|
redukce k tlaku oleje
Zdravím všechny
potřeboval bych někde splašit redukci (blok136) tam co je baroskop, a vývod by měl být ještě na teplotu a tlak oleje, nemám ani budíky, nevíte kde by se to dalo za rozumnej peníz sehnat!!!!!?????, byl bych moc vděčnej.
Nebo výkresy neměl bych problém to udělat
|
15.8.07, 17:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: redukce k tlaku oleje
pecen píše: Zdravím všechny potřeboval bych někde splašit redukci (blok136) tam co je baroskop, a vývod by měl být ještě na teplotu a tlak oleje, nemám ani budíky, nevíte kde by se to dalo za rozumnej peníz sehnat!!!!!?????, byl bych moc vděčnej. Nebo výkresy neměl bych problém to udělat
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=5301
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... ja&start=0
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.8.07, 17:07 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
Re: redukce k tlaku oleje
zatím díky, nevíš, jestli tu někdo netvořil výkres redukce rozbočky, su na to lenošnej!!!
|
15.8.07, 17:16 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: redukce k tlaku oleje
pecen píše: zatím díky, nevíš, jestli tu někdo netvořil výkres redukce rozbočky, su na to lenošnej!!!
myslim ze nikto, da sa to normalne kupit, ale len na 1 pristroj a baroskop, na 2 + baroskop som nevidel zatial
skus tu
http://tuning.autodoplnky.cz/palubni-pristroje/
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.8.07, 17:26 |
|
|
pecen
Příspěvky: 66
|
Re: redukce k tlaku oleje
tak sem to prolezl a fakt nevím kam na ty ceny chodí , dělaj z lidí jenom blbce a ti pak platí za každou volovinu, už mě to fakt ................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jinak diky
|
15.8.07, 17:52 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ďura na teploměr se dává do vany a rozbočku na tlakoměr oleje ti vyrobí každej soustružník za půl hodinky, dělá se to z libovolnýho šestihranu, minimálně 17mm a víc, celý se to podélně provrtá cca 6-8mm dírou, na jedné straně se udělá vnější závit M10x1 o délce 8mm, na druhé vnitřní M10x1 o délce 20mm a někde uprostřed se vyvrtá otvor pro holendr a udělá závit podle typu, co seženeš, jedna strana musí mít zakončení závitem průměr 10 mm s kuželovou dírou pro hadici průměr 6mm a druhá strana je jedno, aby to šlo použít do toho šestihranu.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.8.07, 18:01 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Taky záleží jaký máš typ budíku a snímače tlaku, já jsem kdysi měl snímač tlaku z letadla a ten měl v sobě čidlo pro budík a i pro kontrolku, ten budík měl v sobě zároveň červenou kontrolku.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.8.07, 19:23 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no já tam budu dávat tlakoměr z žigula, je elektronickej a přesnej, mám k tomu takový velký čidlo s baňkou (fotřik to měl ve 120) a tu rozbočku budu muset udělat na soustruhu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.8.07, 22:39 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Žigul nemá tlakoměr elektronický
Ten budík je stejný systém třeba jako škoda teploměr... Mám to taky a je to dobrá věc.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.8.07, 15:03 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Podle mě žigul má ne...sám si to řikal, že už se na palubku tahaj jenom dráty nikoly hadice.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.8.07, 15:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin 007 píše: Podle mě žigul má ne...sám si to řikal, že už se na palubku tahaj jenom dráty nikoly hadice.
No draty od odporovych snimacu predpokladam
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.8.07, 15:32 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Matthes píše: Martin 007 píše: Podle mě žigul má ne...sám si to řikal, že už se na palubku tahaj jenom dráty nikoly hadice. No draty od odporovych snimacu predpokladam
Ano!
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.8.07, 15:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No to jo, na elektriku to fachá, ale není to elektronický, jako že by tam byly tranzistory, operáky apod
Jsou tam akorát cívečky jako u škodováckýho teplměru, jde to na magnetismus..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.8.07, 15:45 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak tlakové čidlo je odporového charakteru tj. mění odpor v závilosti na tlaku. A budík maká na magneto-elektrickém principu.
Spokojeni.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
16.8.07, 15:51 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Martin 007 píše: Tak tlakové čidlo je odporového charakteru tj. mění odpor v závilosti na tlaku. A budík maká na magneto-elektrickém principu.
Spokojeni.
Rekl bych spise elektrodynamickem principu, ikdyz on je to takovy hybrid no
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.8.07, 16:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|