Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 13:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Ostré Vačky 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Přítlačák se dává z MPI, pak spojka neklouže... ;-)

_________________
J.


18.1.06, 16:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
Tady je informace o zmíněné firmě =======
BRNO - BOSONOHY, PRAZSKA c. 94 TEL.:05 - 47 22 76 54-5 Fax: 05 - 47 22 71 05 * * * * * POSKYTUJEME SPECIALNI OPRAVARENSKE SLUZBY brouseni klikovych hridelu automobilu vybrusy bloku motoru uhlovani a opravy ojnic U hlav valcu motoru provadime: svarovani a vyvarovani zafrezovani ventilu vcetne vymezeni ventilove vule tlakovou zkousku prebrouseni specialni upravy dle potreby i na prani zakaznika Dale provadime: opravy vackovych hridelu, vahadel svarovani bloku motoru svarovani hlinikovych prevodovych skrini svarovani hlinikovych dilu U motoru AVIA provadime: vrtani zhavicu hlav valcu, prevrtani bloku motoru vlozkovani bloku vareni bloku PRODEJ NAHRADNICH DILU MOTORU ZDENKA VOJTASKOVA - MOTORDILY TEL., FAX: 05 - 47 22 71 05
======= Když jedete přes Bosonohy směrem od Brna, tak se dívejte napravo, před křižovatkou je železný můstek a za ním neomítnutý barák z cihel - to je ono. Patří k tomu i prodejna dílů motorů. Za přebroušení vačky z Š120 na 260/260 si řekli 1000,-.


19.1.06, 01:04
Příspěvek 
Tom píše:
Tady je informace o zmíněné firmě =======
BRNO - BOSONOHY, PRAZSKA c. 94 TEL.:05 - 47 22 76 54-5 Fax: 05 - 47 22 71 05 * * * * * POSKYTUJEME SPECIALNI OPRAVARENSKE SLUZBY brouseni klikovych hridelu automobilu vybrusy bloku motoru uhlovani a opravy ojnic U hlav valcu motoru provadime: svarovani a vyvarovani zafrezovani ventilu vcetne vymezeni ventilove vule tlakovou zkousku prebrouseni specialni upravy dle potreby i na prani zakaznika Dale provadime: opravy vackovych hridelu, vahadel svarovani bloku motoru svarovani hlinikovych prevodovych skrini svarovani hlinikovych dilu U motoru AVIA provadime: vrtani zhavicu hlav valcu, prevrtani bloku motoru vlozkovani bloku vareni bloku PRODEJ NAHRADNICH DILU MOTORU ZDENKA VOJTASKOVA - MOTORDILY TEL., FAX: 05 - 47 22 71 05
======= Když jedete přes Bosonohy směrem od Brna, tak se dívejte napravo, před křižovatkou je železný můstek a za ním neomítnutý barák z cihel - to je ono. Patří k tomu i prodejna dílů motorů. Za přebroušení vačky z Š120 na 260/260 si řekli 1000,-.


jj, v tech bosonohach je to very good - myslim ze vedej co delaj a rozumej tomu - muzu jen doporucit!!


21.1.06, 20:09
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Anonymous píše:
Tom píše:
Tady je informace o zmíněné firmě =======
BRNO - BOSONOHY, PRAZSKA c. 94 TEL.:05 - 47 22 76 54-5 Fax: 05 - 47 22 71 05 * * * * * POSKYTUJEME SPECIALNI OPRAVARENSKE SLUZBY brouseni klikovych hridelu automobilu vybrusy bloku motoru uhlovani a opravy ojnic U hlav valcu motoru provadime: svarovani a vyvarovani zafrezovani ventilu vcetne vymezeni ventilove vule tlakovou zkousku prebrouseni specialni upravy dle potreby i na prani zakaznika Dale provadime: opravy vackovych hridelu, vahadel svarovani bloku motoru svarovani hlinikovych prevodovych skrini svarovani hlinikovych dilu U motoru AVIA provadime: vrtani zhavicu hlav valcu, prevrtani bloku motoru vlozkovani bloku vareni bloku PRODEJ NAHRADNICH DILU MOTORU ZDENKA VOJTASKOVA - MOTORDILY TEL., FAX: 05 - 47 22 71 05
======= Když jedete přes Bosonohy směrem od Brna, tak se dívejte napravo, před křižovatkou je železný můstek a za ním neomítnutý barák z cihel - to je ono. Patří k tomu i prodejna dílů motorů. Za přebroušení vačky z Š120 na 260/260 si řekli 1000,-.


jj, v tech bosonohach je to very good - myslim ze vedej co delaj a rozumej tomu - muzu jen doporucit!!

no a když to už přebrousej tak to zakalej (nebo nitridujou) aby to bylo jako origo ??
a nevíte kolik stojí nová vačka 260° ???

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


15.8.07, 22:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
vacky z brna-bosonohy- pavlicek stoja za staru backoru - ovsem, ak chcete mat variabilne casovanie a variabilny zdvih (kazdy palec je inaksi ) nech sa paci
dobra vacka musi byt brusena cez pocitac, potom sa ocasuje a da sa este posunut tym spravnym smerom - klinok na vacke

za kvalitu sa plati a je to poznat - odporucam motorexcel , skusim este dve vacky od p. Chovanca a uvidime ako pojdu

vacku zo zdvihom na sacich menej ako 6.3mm nema vyznam kupovat

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


15.8.07, 23:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
No ja sem taky slysel ze v tom Brne bosonohy u Pavlička sou dobri a kvalitni ale slysel sem to kdyz delali hlavu ( sedla, voditka, gufirka...) no a taky jeste vybrusy. S brousenim vacky - to ani nevim zda to delaji a jak sou kvalitni


16.8.07, 08:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
Kdysi jsem to hledal na netu a našel jsem tohle:http://www.engitec.cz/index.php?action=opencat&cat=8-0-0&cat1=8&cat2=0&cat3=0&searchText=&page=1
Možná ti to k něčemu bude!!


16.8.07, 12:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
A můžu se zeptat? Mám favo motor 781.136 a je tam ostrá vačka 260/260,nevím ale jestli tam jsou tvrdší pružiny pod ventilama,můžou kvůli tomu klepat? Dělá to v nízkých otáčkách nebo když na to rychle šlápnu.Zeštelovat chcou určitě jen se radši ptám.A když je ostrá vačka dává se jiná vůle ventilů než 0,2??
Dík za odpověd...


16.8.07, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Dyno píše:
A můžu se zeptat? Mám favo motor 781.136 a je tam ostrá vačka 260/260,nevím ale jestli tam jsou tvrdší pružiny pod ventilama,můžou kvůli tomu klepat? Dělá to v nízkých otáčkách nebo když na to rychle šlápnu.Zeštelovat chcou určitě jen se radši ptám.A když je ostrá vačka dává se jiná vůle ventilů než 0,2??
Dík za odpověd...


do 280 stupnov stihaju seriove pruziny, tebe to robi predstih-podtlakova regulacia , zisti ci ti funguje, aky benzin davas ? skus dat lepsi

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


16.8.07, 12:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 447
Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
Příspěvek 
S tím benzínem mi to radil už strýc,dávám NAT 95 tak zkusím 98. Ten předstih a ventily to chce určo,já jsem to koupil předevčírem a ještě jsem se k tomu nedostal!! A je tam karbec z Tatry 613,takové menší peklíčko. Diky za odpověd závodníku!!


16.8.07, 12:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
http://www.brusirnapavlicek.cz/ Tady máš kontakt. Jinak seriová vačka se dá nabrousit až na 280/280 a tato firma to zvládá bez problémů a všechny vačky jsou stejné, ne jak tvrdí Gemini. Osobně jsem jich montoval několik a jelikož jsem hodně velkej zvědavec tak si umím zkontrolovat (změřit) vačku a její přesnost byla vždy vyšší než když jsem ji vytáhl z motoru.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.07, 16:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Dyno píše:
A můžu se zeptat? Mám favo motor 781.136 a je tam ostrá vačka 260/260,nevím ale jestli tam jsou tvrdší pružiny pod ventilama,můžou kvůli tomu klepat? Dělá to v nízkých otáčkách nebo když na to rychle šlápnu.Zeštelovat chcou určitě jen se radši ptám.A když je ostrá vačka dává se jiná vůle ventilů než 0,2??
Dík za odpověd...


Já jsem musel mít na 280/280 vůli 0,4 za provozní teploty a předstih 10 stupňů aby ve 4000,- byl předstih 52 stupňů, jinak to nejelo tak jak by mělo. Obě tyto hodnoty se používají pro úpravu Sprint a čirou náhodou to funguje i jinde.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


16.8.07, 16:54
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Gemini píše:
vacky z brna-bosonohy- pavlicek stoja za staru backoru - ovsem, ak chcete mat variabilne casovanie a variabilny zdvih (kazdy palec je inaksi ) nech sa paci
dobra vacka musi byt brusena cez pocitac, potom sa ocasuje a da sa este posunut tym spravnym smerom - klinok na vacke

za kvalitu sa plati a je to poznat - odporucam motorexcel , skusim este dve vacky od p. Chovanca a uvidime ako pojdu

vacku zo zdvihom na sacich menej ako 6.3mm nema vyznam kupovat


Jsem trochu zmaten?! VARIABILITA je promněnlivost :!:A né stálost,kterou tu uvádíš. :D VTEC u motoru Škoda?Proč né?Ale já bych to nepřeháněl,s tim překoustruováváním...:wink: No a zdvih leda tak u valvetronicu na BMW nebo Toyotě pod jiným názvem,Mercedes má taky něco podobnýho nedávno vyvinutého...snad i Rover na to kdysi přišel.Ale U motoru 40 let starýho,jesti to tam v konstrukci motorů BMW namontují za příplatek nevim :wink:A ten klínek na vačce-přestavitelný kolo? To kolo se hodí leda tak na závodní auto,kde je to potřeba dolaďovat, s tim měnit i převody,hlavy,měnit výfuky atd.Ale na sériový auto...Pokud je vše dobře uděláno a né odfláknuto,jde to podobně.


No a je spousta i jiných vačkovyráběčů kamených obchůdků bývalých a ještě jezdících závodníků,kteří vačky vyrábí a přebrušují...Gigantismus není třeba.A je to paráda.Ale není to jen o tý palcema posetý hřídeli.Což už tady bylo řečeno mnohokrát.


17.8.07, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Dyno píše:
S tím benzínem mi to radil už strýc,dávám NAT 95 tak zkusím 98. Ten předstih a ventily to chce určo,já jsem to koupil předevčírem a ještě jsem se k tomu nedostal!! A je tam karbec z Tatry 613,takové menší peklíčko. Diky za odpověd závodníku!!


a aký karbec si mal pôvodne? a máš to Favo, alebo motor Favo v šáde? Aká je spotreba s 613 karbecom? A ako sa to chová - asi veľmi dobre, keď píšeš malé peklíčko...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.8.07, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
patrik-hp píše:

Jsem trochu zmaten?! VARIABILITA je promněnlivost :!:A né stálost,kterou tu uvádíš. :D VTEC u motoru Škoda?Proč né?Ale já bych to nepřeháněl,s tim překoustruováváním...:wink: No a zdvih leda tak u valvetronicu..............


pardon, zle a neodborne som sa vyjadril......mal som v ruke dve vacky od pavlicka - kazdy palec mal iny zdvih a inak posunute casovanie...... suciastka ako vacka sa nerobi "rucne" ako v brne, ale su na to drahe masiny, preto lepsia vacka nestoji 900 ale 2000-3000 - stale hovorime o prebruse originalnej vacky

nieco ine je ked sa robi vacka z polotovaru, tam uz je materialu na tvarovanie palca habadej a robi sa casovanie az 320/320 - cena je vsak uz niekde ine....

co sa tyka klinkov, nastavitelneho kolesa a sprajcovania je to dost dolezite a nerobi sa to len na zavodnych motoroch (hlavne klinky)

k niektorym vackam od ME dostanes klinok s popisom , ktorym smerom ho tam dat......

vacka moze byt 280tka taka lepsia SO 35 SZ 65
alebo horsia SO 50 SZ 50 obe vacky su 280tky sacie ale ta druha je horsia, co sa da vsak napravit klinkom a posunut casovanie o 15 stupnov

atd...

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


19.8.07, 19:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz