Re: škoda 1203 / TAZ 1203 DESTA MV 12B
Díky všem za rady.
Nenašel jsem sice odpověď na původní otázku, ale zjistil jsem že kontakty v rozdělovači jsou stejný jako v pařezu a dalších - ty mám v šuplíku, tak jsem je rovnou vyměnil. U toho i kondík a seřídil odtrh.
Suma sumárum, nová cívka, kondík, kontakty, svíce. Kabely byly dobrý, víčko a palec jsem nesehnal. A asi to nebude potřeba. Ještěr běží na cvrknutní a má konečně výkon. Už řadím i dvojku
varok: jak to poznám?
měl jsem za to, že do toho dávali 1203. Na mém štítku je tohle zrovna nečitelný. Přečtu ale rok výroby - 1982. Vedle filtru mot. oleje je nálitek, kde je číslo motoru: *4 307668*
Kachnis: myslím, že výměna kladívka a kontaktu prospěla výrazně.
slovacek.milos: naštěstí se zdá, že vodovody a kanalizace Mělník jí zas tak moc nepoužívali, nebo jejich hrubý zacházení docela zvládla
)
Díly na 1203 se těžko shání, proto mě zajímalo s čím má tenhle motor stejnej rozdělovač. Abych věděl, z čeho můžu taky shánět palec, víčko, kontakty atp. Nakonec to ale vyřešilo pár dílů z Jaw, který jsem měl po šuplíkách. Palec snad časem seženu aspoň náhradní
Ještěr řádí jak novej, tak mám radost
všude mám asfalt nebo beton, takže je to paráda. Až do tý chvíle, než jsem do šlupky betonu dneska zapadnul. Vyndali jsme to háčkem na kontejner na Avii
Tak příště teda už jen ten asfalt, pro jistotu
Díky za ochotu!