Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 15:15



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Další
 gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
No ja mam takovou zkusenost, ze horni ulozeni muze diky mizerny gume mlatit i novy. Jednou jsem dokonce vracel stary.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.11.23, 06:55
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Kupoval jsem schválně SKF, tak snad ta guma nebude úplný šmejd. Ono je to spíš cítit v podlaze, jako by ty rány šly do podlahy než do hrnce. To uložení byla "poslední" možnost právě kvůli všem dílům co jsem měnil předtím. Jestli na něco přijdu, podělím se.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.11.23, 11:08
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
V lete jsem objevil, ze mam vybehanou tehlici, po vymene kulovyho kloubu se vymackalo ulozeni - nenapadlo by mne, ze se tohle muze stat. Jeste si to sedlo poradnym dotazenim sroubu, ale uz tomu nejak moc neverim. Radsi bych to cely vymenil.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


9.11.23, 13:12
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
A nemáš vůle v řízení? I když to by ti asi nemlátilo do podlahy. 4 roky je na dnešní dobu dost a kvalita dílů taky nestojí za nic. Kouknul bych na ty zadní silentbloky ramen.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.11.23, 20:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Viky: Nad tím už jsem taky přemýšlel. Blbé je, že rukou nic poznat nejde, všechno pevné jako skála. Ani při kopání do kola nebo "rozhoupání" kola se nic neozývá. Prostě jen při pomalém přejezdu nerovnosti přijde rána. Na druhou stranu jezdím dost rychle, takže zas tak často se to nestává (proto to taky řeším skoro dva roky). :D

Varok: Samozřejmě, že díly můžou stát za prd. Silenty jsem kupoval s hrošíkem od Rubeny a oba vypadají pořád nepotrhaně (4 roky a cca 35 tkm). Řízení jsem repasoval cca 50 tkm zpět. Každopádně stát se mohlo cokoliv.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


10.11.23, 06:31
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Ja na to prisel az kdyz bylo dost pozde, ale pozna se to tak, ze cep kulovyho kloubu se na poklep v tehlici posune nahoru - dolu.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


10.11.23, 12:14
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Aha, tak jestli si dával originál od Rubeny, tak ty by měly něco vydržet. A to tam máš asi už ten novější typ silentů, co je guma zalitá přímo do kovových objímek, že? Ještě mě napadlo, že mě kdysi dávno zlobilo u fáčka brzdové třmeny. Ty držáky třmenů už měli vyběhané ty díry kde jezdí čepy třmenů a projevovalo se to podobně. Už nevím kterou jsem měl stranu, ale vyměnil jsem preventivně obě strany. Ono to normálně nebouchalo, dělalo to jen při prudším rozjezdu nebo na nerovnostech, díry, retardéry apod.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.11.23, 10:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Mám ještě ten starý typ. Zkusím a uvidím. O brzdách jsem taky přemýšlel, ale bouchne to i když brzdím, což by podle mě nemělo.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.11.23, 06:37
Profil

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Tak to brzdy asi nebudou. Ty bouchají jen když se nebrzdí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.11.23, 07:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak záhada asi vyřešena. Vycvakly se mi benzínové trubky (ony ty neoriginální naohýbané nemají úplně ideální tvar) z držáků a pravděpodobně do nich mlátila tyčka řízení. Trubky jsem trochu znásilnil a nacvakal zpět. Otravné bouchání je fuč. Ještě je stále slyšet takové zadrnčení, ale to přisuzuju už vyběhanému hřebenu řízení. Když kmitám volantem, je to s klapáním, ale bez vůlí.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.11.23, 06:52
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Ja koupil trubky tak spatny, ze jsem je ani nedokazal namontovat (nakonec tam sly plastovy pro Feldu MPi), pamatujes si odkud jsou ty tvoje, ze tam sly dat?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


29.11.23, 11:58
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já vzal starou trubku, která se ještě nerozpadla a odvezl do BeKaS, ať mi podle ní naohýbá 8 a 6 mm. Když jsem ty nové trubky přiložil k té staré, tvarově celkem odpovídaly, ale při nacvakávání na auto už je to horší. Tam stačí drobná nuance na té délce a už to moc nesedí. Příště už to prdím a půjčuju ohýbačku od kámoše a budu si hrát tak dlouho, než se mi podaří vyrobit nejvěrnější kopii.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.11.23, 13:59
Profil

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Mě kdysi říkali přímo v BeKaSu, že je to velký problém trefit na 100% a je potřeba to vždy ještě dodělat přímo na autě. V Auto Kelly mi prodavač říkal přímo že na brzdové a pal. trubky mají hodně reklamací, že to nikdo neumí pořádně vyrobit. Jestli to chce mít člověk trochu slušně, tak asi opravdu jen samo domo výroba.

Klepání řízení někdy dělají i takové plastové pouzdra, nemusí to být přímo samotný hřeben. Nevím jestli jdou ještě sehnat, kdysi stály asi 25,- kč kus. Nebo mi klepal na favoritu ten kloub na tyči řízení co jde k volantu. Ten spodní, jsou tam 2.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.11.23, 18:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak hlásím, že včera byla úspěšně zdolána STK. Technik auto pochválil, ale bokem říkal, že zadek moc nebrzdí. Mám pocit, že s tímhle bojuje hodně Fa/Fe a zvlášť v kombíku, tak mi to přijde spíš jako vlastnost než chyba.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.12.23, 07:14
Profil
rejpal

Příspěvky: 18275
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Gratuluji!
Co si pamatuji, tak na námitky na STK na účinnost zadku u své Feliny jsem nezaznamenal, občas byl problém že brzdí jinak levá a jinak pravá, pravidelně remcají že má ručka brzdit dříve protože nastavuji ručku tak aby v dolní poloze byl bowden volný, protože štelování na ručky 3. zub je prostě blbost, brzdí to pak slaběji a nefunguje správně samostav. Ale faktem je že zadek Favo/Fel prostě brzdí málo, domnívám se že při vývoji se nějaký testovací jezdec v zatáčce vymlel a proto tam dali ty pitomé omezovače místo aby dopředu dali lepší brzdy. Takže zadní brzdy vyžadují kvalitní pakny, čistý dokonale chodící samostav, správně nastavenou ručku.


13.12.23, 08:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 37  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz