Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 16:19



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Je normalni, ze srouby hlavy nejdou povolit? 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
DRYVER píše:
Tak pouzij ten pistni cep z toho simsona jak pise Kristensen To ti udela voditko pro vrtak a je je dobojováno


Ten pístní čep se má vsunout do díry, když je šroub zalomený pod úrovní bloku, ne? Mi šroub trčí kousek z bloku... Nebo jsem to špatně pochopil?


19.8.07, 19:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
fatal píše:
DRYVER píše:
Tak pouzij ten pistni cep z toho simsona jak pise Kristensen To ti udela voditko pro vrtak a je je dobojováno


Ten pístní čep se má vsunout do díry, když je šroub zalomený pod úrovní bloku, ne? Mi šroub trčí kousek z bloku... Nebo jsem to špatně pochopil?


Pochopils to sprave. Tak v tomhle pripade asi dal zkouset navarit nejakou tu matku :(


19.8.07, 19:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Tak tak pístní čep pouze pokud je šroub utopenej pod úrovní bloku. Tady jedině ještě záleží který to je šroub, pokud ten u vodní pumpy tak podložit motor pokud je v autě a sundat vodní pumpu a sehnat někoho kdo nahřeje blok autogenem, pak zkusit povolit pomocí navařenej matky

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.8.07, 22:37
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Dnes zas nic, nahřívání nepomohlo, masáš kladivem taky ne, navařovat už není na co. Zkusím to odvrtat, ale opět mám pár otázek:

Kde seženu ten čep ze Simsona?
Co s tím po odvrtání? Jak dostat ven zbytky šroubu a rez? Jak "zprovoznit" závit?

A jelikož prý štěstí připraveným přeje, nevíte o někom na Ostravsku, kdo se zabývá i výměnami motorů a má rozumné ceny?


20.8.07, 16:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Dnes zas nic, nahřívání nepomohlo, masáš kladivem taky ne, navařovat už není na co. Zkusím to odvrtat, ale opět mám pár otázek:

Kde seženu ten čep ze Simsona?
Co s tím po odvrtání? Jak dostat ven zbytky šroubu a rez? Jak "zprovoznit" závit?

A jelikož prý štěstí připraveným přeje, nevíte o někom na Ostravsku, kdo se zabývá i výměnami motorů a má rozumné ceny?


Normálně někde v prodejně dílů, stojí snad cca 50 kč, díky němu to jen navrtáš a pak už větší vrták jede krásně. Kterej je to šroub?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.8.07, 16:47
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Kristensen píše:
Kterej je to šroub?

Č. 6 dle pořadí dotahování, 2. od řemenice v řadě dál od vačky.

Když to navrtám tenkým, neujede mi ten větší vrták do boku? A co s tím zbytkem, který v díře zůstane?


20.8.07, 17:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A co leptani? Kyselinou co nezere hlinik ale ocel jo, takhle strejchne do zavitu a je to v riti :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.8.07, 17:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje takže by jsi musel sundat vanu, já teď přesně nevím páč tady zrovna žádný Fa nemám, jedině brašuleho ale to tady už není.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.8.07, 17:40
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Kristensen píše:
Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje...


Trefit délku není problém, ale jde mi o zbytky po stranách - tam, kde by měl i po odvrtání zůstat závit...
Šroub do oleje nezasahuje.


20.8.07, 18:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Matthes píše:
A co leptani? Kyselinou co nezere hlinik ale ocel jo, takhle strejchne do zavitu a je to v riti :(


Každý nápad vítám, sám jsem na žádnou použitelnou kyselinu nepřišel.

Co třeba fridex? Nerozežral by tu rez?


20.8.07, 18:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
Právě že to musíš odvrtat až do konce akorát se obávám jestli náhodou tenhle zrovna není do oleje...


Trefit délku není problém, ale jde mi o zbytky po stranách - tam, kde by měl i po odvrtání zůstat závit...
Šroub do oleje nezasahuje.


Musíš to navrtat do finálního průměru pro závitník a proříznout.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.8.07, 08:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
:twisted: Tak dnes sem sunadavl hlavu z favoritackyho motoru ( nastesti motror jen do poctu) a taky se mi jeden sroub zalomil asi 2,5 cm pod okrajem. Je to mezi 2 a 3 svickou. Nevite je ta dira slepa nebo je to do oleje? Chci to odvrtat (nejdrive sehant ten cep) a pak aby ten blok byl funkcni kdyby nekdy nahodou. Na odvrtani asi budu muset potrebovat nejaky delsi vrtak a delsi zavitnik co. Mam sundavat jeste jednu halvu ale uz se toho bojim protoze je to motor co stale jezdi a nemuze stat kvuli pripadnemu zalomeni sroubu :evil: :evil: :cry:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


21.8.07, 11:56
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek 
Ptal jsem se ve třech servisech, zda by mi ten šroub neodvrtali, všude stejný výsledek - do toho by nešli. Navíc jsem se dověděl pár postřehů z jednoho takového odvrtávání - Mission: Impossible...

Citace:
motor co stale jezdi a nemuze stat kvuli pripadnemu zalomeni sroubu


Dokud jezdí, neriskoval bych...


21.8.07, 15:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
fatal píše:
Ptal jsem se ve třech servisech, zda by mi ten šroub neodvrtali, všude stejný výsledek - do toho by nešli. Navíc jsem se dověděl pár postřehů z jednoho takového odvrtávání - Mission: Impossible...

Citace:
motor co stale jezdi a nemuze stat kvuli pripadnemu zalomeni sroubu


Dokud jezdí, neriskoval bych...


No a teďka si polož otázku?..Co je to za servis,když oni jsou ti,kteří by ti měli pomoci jako první?!!!....někdy je to hrůza a je čím dál častější.Raději by prachy a kravatu na krk..Musíš sám,Okótuj přesně střed šroubu dulčíkem....Kup vrták,pokobalt.,na nerez nebo potitan.,né obyč. ten se nemusí zakousnout.Šroub je totiž tvrdý,pevnost titanu?!,né blátivý.Malý průměr,třeba 3jku.Snaž se být pořád vrtákem uprostřed,nepospíchej,hlídej kolmici ku šroubu a střed.Nesmí ujíždět :!: Až to projedeš,je tam vždy dutina,šroub nejde nikdy nadoraz,to by byla katastrofa už z inženýrskýho prkna, větší průměr vem klasickým vrtákem,ale ostrým,vše ostré,tupé je do kopřiv a malými otáčkami ho vyvrtávej.Jakoby drob,nefrézuj..To samý s větším a větším vrtákem....netlač,jestli by totiž prasknul vrták,to by byl armagedon motoru :!: :!: ...A snad nemilosrdně elektrodovou svářečkou ven.Hodně maž,řídkým olejem,Konkorem nebo něčim takovým,MD.WD sprej atd.A uvidíš že to půjde. :wink: Hlavně počítej a neber závěrečný vrták větší,než li je vnitřní průměr závitu šroubu.To bys přehnal :D :lol: :wink: Se zvětšujícím se průměrem ubírej otáčky.Né,že to budeš držet nadoraz.Vrták půjde do kopru a nikam se nedostaneš...Ještě vzteky hodíš elektronářadím a pak se nehneš z hospody,jak budeš zapíjet žal,že se nevede....P.S.Klidně se může stát,že bude den blbec.Ale chtít je víc.Jdi do toho,v půli hotovo a ty servismany strč do kapsy :wink: A nebo soukromník,kterej si s tim pohraje.


21.8.07, 15:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
No jeste by me zajilamo co to je za prumer protoze at to merim jak ot merim tak me vzdy vyjde prumer 11. Ani 10 ani 12 . Kolik asi bude stat novej zavitnik - nejspsi cela sada 1-2-3 ???

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


21.8.07, 16:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz