Nejak se mi zda ze mi favorit papa hodne benzinu. Snazim se to moc nevytacet a jezdit tak do 90 az 100 km/hod Je tam motor 135 s novyma rozvodama a vevnitr ocisteny od vsech usazenin co byly videt a kam se slo dostat sroubovackem, spachtlou .... Proplachnuty olejem cca 1000 km a pak nality olej ELF 10W40. Ventily serizene, predstih podle stroboskopu. Chci snizit halvu abych se dostal na kompresni pomer motoru 136 tzn. 9,7:1 az 10:1
Vymenit gufirka ventilu a mozna vylestit a slicovat saci potrubi. Co jeste by ste doporucili
S tim snizenim- nevite kolik ma origo hlava vysku, protoze tu co necham snizovat uz byla rovnana. Nebo uplne nejlepsi by bylo asi sehnat hlavu z MPI ale volal sem uz na 2 vrakace a nikde nemaji. Takze nejake rady a napady??? Dekuji