Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 14:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Hlava favorit - spotreba 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Hlava favorit - spotreba
Nejak se mi zda ze mi favorit papa hodne benzinu. Snazim se to moc nevytacet a jezdit tak do 90 az 100 km/hod Je tam motor 135 s novyma rozvodama a vevnitr ocisteny od vsech usazenin co byly videt a kam se slo dostat sroubovackem, spachtlou .... Proplachnuty olejem cca 1000 km a pak nality olej ELF 10W40. Ventily serizene, predstih podle stroboskopu. Chci snizit halvu abych se dostal na kompresni pomer motoru 136 tzn. 9,7:1 az 10:1
Vymenit gufirka ventilu a mozna vylestit a slicovat saci potrubi. Co jeste by ste doporucili :?: S tim snizenim- nevite kolik ma origo hlava vysku, protoze tu co necham snizovat uz byla rovnana. Nebo uplne nejlepsi by bylo asi sehnat hlavu z MPI ale volal sem uz na 2 vrakace a nikde nemaji. Takze nejake rady a napady??? Dekuji :)


19.8.07, 12:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A co je moc velká spotřeba?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.8.07, 13:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Valašské Meziříčí
Příspěvek 
No jestli chces kompresni pomer jako u 136,neni jednodussi si sehnat pisty ze 136? pokud vim tak je hlava stejna,akorat 135 ma vic vybrane ty pistky...


19.8.07, 14:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ...


19.8.07, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
DRYVER píše:
Velka spotreba je ruzna nekdy 8, nekdy 9, nekdy i 10L Asi teda buud brat ten prumer a to je 9 litru a to se mi zda moc. K tem pistum - taky sem o tom uvazoval ale nova sada stoji 3500 + tesneni, olej a vlastne vse co je k tomu potrebne. Takze levnejsi mi prijde snizit tu hlavu a navic budu mt jistotu ze rovna, zabrousena sedla a nove gufirka ventilu ...
já mám doma 136kovej motor akorát nemám vanu koš setrvák a rozdělovač ůdajně dyl zadřený ale thákem sem ho rozhýbal má trochu sjetý krozžky ale válce má pjekný téměř bez schodku

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.8.07, 19:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji?


19.8.07, 19:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn :arrow: 9,7:1 nebo 10:1

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


20.8.07, 11:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
DRYVER píše:
Tak vazne nikdo nevite o kolik snizit tu hlavu abych se dostal na kompresni pomer jako 136 tzn :arrow: 9,7:1 nebo 10:1


0,7 až 0,9mm, ale pozor na to či už nebola znižovaná, alebo zarovnávaná... na hlave je taký štvorcový výrez pokiaľ sa znižovať dá a podľa toho sa to najlepšie merá...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.8.07, 11:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
DRYVER píše:
Nevim nevim - zadrenej motor, sjety pistni krouzky a valce temer bez schodku... Asi byl zadrenej na klice kdyz rikas ze valce sou vpohode. Ale stejne nove krouzky mas 800 - 1000 kc. Co ma nalitanyho a jak dlouho stoji?
byl zadřenej na kroužkách ale není to znatelný klika je dobrá to to všechno očíslovaný jak to bylo rozdělaný

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


20.8.07, 14:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz