Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
jede na tři a nechce startovat...
1. Čím by mohlo být, že 120-ka jede občas na 3 válce? -svíčky mám nové
Mohlo by s tím souviset, že občas, když hodně prší, tak to nejde nastartovat!?
2. Když vyřadím, tak auto okamžitě zdechne -ale když nastartuji, tak chytne hned-neplatí tedy bod 3
3. Při startování (teplý i studený motor) to tocí a ani neblafne. Až dlouhé době když už to tocí jen tak tak, tak to začne blafat a nakonec to naskočí
Co by to mohlo způsobovat??
PS. Jak zvýšit volnoběh??
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
18.8.07, 18:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
A co kabely a vicko rozdelovace a palec? Jinak na volny beh je na karbu takovy velky sroub
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.8.07, 18:49 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Vůle ventilů?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.8.07, 19:33 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
To zdochnutie na volnobeh moze byt zapricinene nedoliehajucou klapkou 1.stupna, treba sa pozriet, ci pri volnom dosadnuti klapky iba na pruzinu (bez pomoci rukou) dosadne klapka az na doraz, alebo sa da este pritlacit viac. To obvykle sposobi existenciu akoby dvoch roznych volnobehov, potom to moze na tom mensom zdochynat. Bohuzial tuto zavadu nemozno odstranit bez demontaze karburatora.
Takisto treba overit funkcnost ihloveho ventilu a to, ci sa nepreplavuje plavakova komora, to tiez solidne rozhodi najma volnobeh.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
18.8.07, 19:34 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To dlouhý startování za tepla a pomalý blafání až když už je pomalu baterka mrtvá mě dělala prasklá hlava.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.8.07, 10:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co mně tu přistávají 120 tak všechny mají problémy s dobíjením a pak skolabuje celé VN vesměs vadný řemen nebo špatně naplý na altík a za poslední měsíc jsem zaznamenal pět případů že nejelo nebo škubalo auto a chybělo jen palivo nebo LPG na to se ani nedá nic říct miloš
|
19.8.07, 10:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
slovacek.milos píše: .......a za poslední měsíc jsem zaznamenal pět případů že nejelo nebo škubalo auto a chybělo jen palivo nebo LPG na to se ani nedá nic říct miloš
Jo tak takovýho experta jsem tady měl taky, chtěl připravit auto na TK, nahlásil že plyn je plnej a v nádrži je čtvrtka, a že to chce okouknout že to nějak poškubává atd. Hm tak do garáže, všechno vyčištěný, všechno nastavený ale auto prostě na volnoběh chvíli vrčelo a pak zdechlo, ale zase když se vzalo za klapku tak vytočit šlo , no tak po dlouhém bádání jsem zjistl že je ohnutej plovák a tudíž když je nádrž prázdná tak ukazuje čtvrt, a to to auto dokázalo takhle blbnout hodinu až pak už teda nešlo nastartovat vůbec. No tak jsem s úsměven na tváři přepnul na plyn a vyrazil na pumpu natankovat, což taky nevyšlo protože při ujetí cca 200-300 m to znovu zdechlo ale už na plyn. No jo bodejď ne když stačilo do měřáku na bombě tˇuknout a on spadnul na nulu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.8.07, 10:58 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Takže, dobíjení mi blbne. Do cca 1200 svítí kontrolka. Zkusím napnout řemen.
S tou hlavou...hmm možná by to taky mohlo dělat. Už cca 2 roky to bere vodu, ale nechtělo se mi to rozdělávat
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
19.8.07, 13:54 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Co dělá za jízdy teplota?
edit: Jestli to bere vodu tak je to jasné....při prasklé hlavě ti vůbec nemusí jít do oleje....ale 2 roky...to už by se nejspíš projevilo, mě to během 2 měsíců od prvních příznaků šlo úplně do háje. Ale nevím jak moc s tím jezdíš, já sem jezdil kolem 2 000/měs s tím že docela i po dálnici
Naposledy upravil cyz dne 20.8.07, 15:36, celkově upraveno 1
|
20.8.07, 15:22 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
20.8.07, 15:32 |
|
|
1maty1
Příspěvky: 183 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
neco podobnyho sem zazil bylo lehce probity kladivko auto sice jelo ale nebylo to ono
_________________ S105 S (S jako Sport) rv84 momemtálně motor S120 -- podlehl korozi -- už je na šroťáku
předívka: Trhač hlav, odlehčená oxidem železitým
|
20.8.07, 20:02 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Najezdím taky cca 2000 km/měs. Podle mě to tou vodou nebude. Ta ubývá pořád stejně - a opravovat se mi to nehce
Bude to spíš něco v zapalování. Jelikož při jízdě při podřazení a puštění plynu to slabě střílelo do výfuku.
Jo a mimochodem už to nejezdí vůbec Čistil jsem s tatou víčko rozdělovače a kladívko a.....neháže to jiskru-ani přímo z cívky Co to může způsobovat?
A otázky: Jak seřídit - volnoběh
- předstih
- kladívko
Díky moc za každou radu. Do pátku musím vyjet a musí to ujet 200 km
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
20.8.07, 21:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak když to nehodí ani jiskru na cívce není co řešit kup nové kontakty přerušovače nový kondík (pouze Teslu) vyměnit seřídit odtrh předstih a jedeme
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
21.8.07, 06:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Dave_Pv píše: Najezdím taky cca 2000 km/měs. Podle mě to tou vodou nebude. Ta ubývá pořád stejně - a opravovat se mi to nehce Bude to spíš něco v zapalování. Jelikož při jízdě při podřazení a puštění plynu to slabě střílelo do výfuku. Jo a mimochodem už to nejezdí vůbec Čistil jsem s tatou víčko rozdělovače a kladívko a.....neháže to jiskru-ani přímo z cívky Co to může způsobovat? A otázky: Jak seřídit - volnoběh - předstih - kladívko Díky moc za každou radu. Do pátku musím vyjet a musí to ujet 200 km
Tak od boku....Tipnul bych kondenzator.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.8.07, 06:56 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Už tahám všechny díly od souseda, bude teď nechávat sešrotovat svou 105. Tak snad pojedu Každopádně zatím díky
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
21.8.07, 13:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|