|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
EDSR 120LS
mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Neporadím ti, ale měl bych dotaz. Je ta úprava karburátoru na plyn znát?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.8.07, 20:34 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jasny kdyz ti pujdou vymontovat klapky mas to v cajku a jesli ne jako me, zabijes peknejch par hodin,ale stoji to za to , jo nesmis probrousit az ven musis trenovat na nejakym mrtvym karbu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:37 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ale hlavne mi nekdo poradte.... ROMANE, ty zavodniku, na Tebe ja spoleham nejvic
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kachnis píše: ale hlavne mi nekdo poradte.... ROMANE, ty zavodniku, na Tebe ja spoleham nejvic
odpovim za něj :
dej tam dabl solexi
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.8.07, 20:45 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
odpovim za něj :
dej tam dabl solexi [/quote]
radsi pockam na Romana
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.8.07, 20:50 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
moj byla 29 51 sedr difuzry 23 -26 trysky 120 - 200 145 - 160, jasko jelo to,spotřeba neměřená,později odšli osičky
jezdím klasickej 120 sedr 20 - 24 až bude čas budu ho muset předělat na 22- 26, jinak momentálně přtryskován na ls
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
11.8.07, 20:55 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Na kolik maximálně a jaký trysky by ste mi doporučili na SEDR 130 ???
Myslim jako když ted mam 22 24 jesi zvetsit na 23 26 nebo i vic ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.8.07, 20:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: EDSR 120LS
kachnis píše: mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky
Já si myslím, že tie trysky musia byť väčšie, pretože väčší difúzor znamená menšie prúdenie vzduchu - na 1. komoru by som dal min. 115 a na druhú aspoň 145 (aj viac, ak máš...). myslím, že aj 130 tka má v prvej komore 115...a to má difúzor 22...jednoducho kukni osadenie 130 tky a daj o niečo väčšie trysky...
...pozor, to som iba teoretizoval, lae za vyskúšanie veľa nedáš...
...ozaj, nedáš článok na techweb, ako prebehnúť tie difúzory? Alebo aspoň krátky návod - dík!
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.8.07, 20:45 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já měl karbec 20/24 a osadil jsem ho triskama 105/145 a vzdušníky 190/160 to vše na fávo motoru s úpravama a na lehkou nohu to jelo za 6,5/100 ale taky to umělo jet i za 15/100 ale zase to teda jelo.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.8.07, 20:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
tryska 105???? me to nebehalo poradne ani se 110kou..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.8.07, 20:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: Já měl karbec 20/24 a osadil jsem ho triskama 105/145 a vzdušníky 190/160 to vše na fávo motoru s úpravama a na lehkou nohu to jelo za 6,5/100 ale taky to umělo jet i za 15/100 ale zase to teda jelo.
ja som mal na Favo motore 20/24 s tryskami 110/145 (vzdušníky sériové - asi 190/160) a bola to pekná bieda...EDSR 22/23 s tryskami 110/145 (vzdušníky neviem) a je to o 100-300% lepšie...
na 110 LS som testoval 20/24 s tryskami 112/145 a vzdušníkmi 190/160 a žralo to ca 10 l voči pôvodným 7,5 l (trysky 108/145)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.8.07, 15:52 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: EDSR 120LS
kachnis píše: mam potiz..nepouzity EDSR jsem poupravil stopovkou tak, ze ma difuzory cca 23/25 mm ..potom jsem trysku 110 zamenil za 112 ( nektery typy to tak mely uz z Jikovu, druhou komoru sem zamenil 130 za 135, vzdusniky sem nechal co tam byly..trysku sytice sem z 90 zamenil za 108... motor mi nejde pretocit nad 5000ot..na LPG je to dobry, ale ten benzin nic moc...mel bych zmenit vzdusniky? nebo sem mel trysky nechat jak byly? diky
Já nevím,ale tou spotřebou si asi nepomůžeš...Proč na sytiči je taková díra?Tys měl problém v zimě se startováním?Je to akorát na peněženku,páč ten tvůj pepa ani tak bohatou směs nepotřebuje,aby jel. Nemáš závodní motor,kterej to vyžaduje a kterej má sponzora. Ten tvůj to ani nenasaje tak,aby to mělo nějaký rozdílný efekt. a smysl.Ty ty koně chceš uchlastat a né jim dát napít během zátěže Jinak laboruj,samozřejmě i se vzdušníkama,ale markantní rozdíl asi poznáš akorát v peněžence. ...
|
22.8.07, 16:26 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: EDSR 120LS
uz to neresim az sezenu trysku vetsi nez 135, tak jeste ji zkusim zamenit za 145 a vic nic...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.8.07, 18:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|