Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 09:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Znizenie hlavy TAZ 1500 
Autor Zpráva

Příspěvky: 37
Příspěvek Znizenie hlavy TAZ 1500
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


23.8.07, 16:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.8.07, 16:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Asi naftu... :D
Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.8.07, 17:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek Re: Znizenie hlavy TAZ 1500
oso píše:
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D
To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


23.8.07, 17:14
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 37
Příspěvek 
ventYl píše:
14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.


nie kompresny pomer aspon 12-13:1 lebo teraz je tam seriova hlava, s kompresiou asi okolo 9:1 tych 15 by mali byt tlaky vo valcoch a nie kompresny pomer, lejeme tam shell v power 100

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


23.8.07, 17:37
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Znizenie hlavy TAZ 1500
David píše:
oso píše:
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu :?: :D
To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy


ano ps 18 :wink: check this http://www.youtube.com/watch?v=IfkeId7GUQk

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


Naposledy upravil oso dne 23.8.07, 17:52, celkově upraveno 1



23.8.07, 17:41
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Nepér píše:
Asi naftu... :D
Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.


ale ked nesu penizky tak si to chceme udelat sami :? :lol:

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


23.8.07, 17:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


23.8.07, 20:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.8.07, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D


23.8.07, 20:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
cyz píše:
DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D
to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


23.8.07, 21:29
Profil ICQ

Příspěvky: 37
Příspěvek 
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


23.8.07, 21:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
škodař píše:
cyz píše:
DRYVER píše:
cyz píše:
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" :D


Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt :lol: :lol: :lol:


ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál :D
to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil


No to si pamatuju jak sme na tom trakturku taky řaaaadil - malem ho Milan prevratil kdyz jel po 2 kolech v zatacce :lol:

_________________
silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS


23.8.07, 22:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
oso píše:
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:


zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu

na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


24.8.07, 00:25
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 37
Příspěvek 
Gemini píše:
oso píše:
poprosim o vecne rady a nie srandicky :lol:


zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu

na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......


no lenze hlava je povodna valce maju objem cca 1720 ccm kolko ju znizit aby sa dvihli trochu tlaky teraz su ako tovarenske vsetky okolo 11, nevedel by si mi hodit foto ako sa upravuju spalovaky, ano masina je poharova cize len sutaze a treninky ziadne hasenie, ostra vacka tam je ide o to ze masina nema silu museli sme tam dat prevodovku aby sa cerpadlo dostalo na cca 3300 otacok ale potrebovali by sme sa dostat na 3800 rpm na cerpadle cize motor by mal tocit okolo 5000 rpm v zatazi, teraz toci okolo 4300-4400

_________________
Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D


24.8.07, 11:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz