Autor |
Zpráva |
oso
Příspěvky: 37
|
Znizenie hlavy TAZ 1500
Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
23.8.07, 16:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.8.07, 16:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Asi naftu...
Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.8.07, 17:03 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Re: Znizenie hlavy TAZ 1500
oso píše: Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
23.8.07, 17:14 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
ventYl píše: 14 atp? kompresny pomer 14:1? a co v tom motore riadi predstih a co donho budes tankovat? letecky benzin, alebo zavodne palivo? kompresny pomer 14 podla mna neprezije nic od kruzkov az po ventily, nehovoriac o tom, ze bude dost velky problem to vobec udrzat v behu kvoli detonacnemu horeniu a nepresnemu predstihu - bude to klepat ako svina.
nie kompresny pomer aspon 12-13:1 lebo teraz je tam seriova hlava, s kompresiou asi okolo 9:1 tych 15 by mali byt tlaky vo valcoch a nie kompresny pomer, lejeme tam shell v power 100
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
23.8.07, 17:37 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
Re: Znizenie hlavy TAZ 1500
David píše: oso píše: Neporadi niekto kolko sa da max znizit hlava na tomto motore potrebujem dosiahnut tlaky vo valcoch aspon 14-15 atmosfer teraz je masina po generalke na neznizenej hlave su tlaky okolo 11 cize zvysit kompresiu a vykon, popripade ake upravy hlavy by sa dali urobit na zvysenie vykonu To je PS 12?? jestli ano tak se hlava snižuje až o 3 mm. Tohle je naše mašinka http://www.ceknito.sk/vyhladavanie?q=sdh+holohlavy
ano ps 18 check this http://www.youtube.com/watch?v=IfkeId7GUQk
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
Naposledy upravil oso dne 23.8.07, 17:52, celkově upraveno 1
|
23.8.07, 17:41 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
Nepér píše: Asi naftu... Jinak tenhle motor se upravuje pro hasiče... a určitě se tím někdo zabývá.
ale ked nesu penizky tak si to chceme udelat sami
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
23.8.07, 17:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky"
|
23.8.07, 20:15 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
cyz píše: Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky"
Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.8.07, 20:20 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
DRYVER píše: cyz píše: Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt
ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál
|
23.8.07, 20:22 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
cyz píše: DRYVER píše: cyz píše: Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
23.8.07, 21:29 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
poprosim o vecne rady a nie srandicky
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
23.8.07, 21:31 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
škodař píše: cyz píše: DRYVER píše: cyz píše: Aha....už sem se lekl že nějaký blázen chce dělat tuning "dvanáctsettrojky" Nech byt takova nadupana "dvanáctsettrojka" to musi byt svezenicko - to bude trhat asfalt ho*** svezeníčko, víc šlápneš na plyn a praskne kardan nebo se rozpade diferenciál to mně připomíná mojeho děďu ten mněl domácí traktůrek a upravoval upravoval dal tam dvě převodofky a šlápl na plyn rup poloosa tak ničil poloosu za poloosou a pak rozsipal převodofku teď už si dává pozor a nebo stím traktůrkem jezdím já akorát se bojít abych ho nekde nepřevrátil
No to si pamatuju jak sme na tom trakturku taky řaaaadil - malem ho Milan prevratil kdyz jel po 2 kolech v zatacce
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
23.8.07, 22:57 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
oso píše: poprosim o vecne rady a nie srandicky
zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu
na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
24.8.07, 00:25 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
Gemini píše: oso píše: poprosim o vecne rady a nie srandicky zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka.......
no lenze hlava je povodna valce maju objem cca 1720 ccm kolko ju znizit aby sa dvihli trochu tlaky teraz su ako tovarenske vsetky okolo 11, nevedel by si mi hodit foto ako sa upravuju spalovaky, ano masina je poharova cize len sutaze a treninky ziadne hasenie, ostra vacka tam je ide o to ze masina nema silu museli sme tam dat prevodovku aby sa cerpadlo dostalo na cca 3300 otacok ale potrebovali by sme sa dostat na 3800 rpm na cerpadle cize motor by mal tocit okolo 5000 rpm v zatazi, teraz toci okolo 4300-4400
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
24.8.07, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|