Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
oso píše: Gemini píše: oso píše: poprosim o vecne rady a nie srandicky zalezi to ci nechavas povodny objem, alebo robis nieco okolo 1816ccm , vtom pripade ti KP narastie sam a snim aj tlaky.......kedze masiny PS12 1800 a 1900ky nepouzivaju moc ostre vacky (max krutak hladame v otackach 3700-4000), nepouzil by som KP viac ako 11:1 , mozno ani tolko nie.....viac je len a len na skodu na hlave sa tam da vyblaznit riadne, teraz idem jednu robit, na 1800ku , vacsie kanale, vacsie ventily, spalovaky podla Michla, ine pruziny, ine vahadla, atd.... len treba o tom nieco vedet a nieco spocitat.....zalezi aj ci robite poharovu masinu alebo volnu.....ake zvody sa daju pouzit, pripadne jeden dvojity weber dcoe45 a pod.....je vela velicin od coho zalezi ako bude vyzerat hlavenka....... no lenze hlava je povodna valce maju objem cca 1720 ccm kolko ju znizit aby sa dvihli trochu tlaky teraz su ako tovarenske vsetky okolo 11, nevedel by si mi hodit foto ako sa upravuju spalovaky, ano masina je poharova cize len sutaze a treninky ziadne hasenie, ostra vacka tam je ide o to ze masina nema silu museli sme tam dat prevodovku aby sa cerpadlo dostalo na cca 3300 otacok ale potrebovali by sme sa dostat na 3800 rpm na cerpadle cize motor by mal tocit okolo 5000 rpm v zatazi, teraz toci okolo 4300-4400
Ty máš objem,ale né hlavu,přes kterou ho naplníš ....Tam je asi chyba... Série je hrůza děs ...to brzdí motor sériovej,natož závodní a stříkačku.Udělej pořádně hlavu i se sáním a karburátorem.Pak uvidíš....Pak dej vačku a vyzkoušej,laď.Choď s hasičema k tůni a stopuj čas...Jinak to nejde.Musíš o tom hodně vědět a volit kompromisy...
|
24.8.07, 16:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
oso : kludne mozes dat dole hlavu o 1.5-1.8mm, fotku spalovakov nemam
troska ta vyvediem z omylu, ani tie najlepsie masiny netlacia vodu pri 5000 ot ale niekde okolo 4000 , lebo potom cerpadlo seka vodu a netlaci.......cize spravy sa masina na max krutak medzi 3500-4000 ot, motor sa nastavy, odbrzdi.....doneses graf chlapikovi a on spravi na mieru propelu - cerpadlo ....inak to ani nejde
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
26.8.07, 20:38 |
|
|
oso
Příspěvky: 37
|
Dik gemini za vecne rady ale ide o to ze mame namiesto medzikusu prevodovku 1:1.25 cize masina musi mat cca 4800-5000 otacok aby bolo cerpadlo na idealnych 3800-4000 otačkach, problem je v tom ze uz asi budeme mimo max krutaku, btw nevies o niekom kto ma na slovensku mot. brzdu na poziarne masiny?
_________________ Skoda 105 L r.v. 1987, motor 120 L, hlava 105,LPG, Citoren C 15 D
|
27.8.07, 08:49 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
uz chapem, mate to cez reduktor.....tak z toho som vedla, este som o tom nepocul........ videl som to len napriamo......na slovensku neviem kto ma taku brzdu, v CZ su ladici PS12tiek napr TOMMU motor tuning
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
27.8.07, 17:27 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|