Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 15:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Vůle v rozdělovači 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Vůle v rozdělovači
Na srazu jsem bys svědkem, jak Bukaj vylepšoval Vikimu rozdělovač. Tak bych na něj měl dotaz, jak vymezuje vůli v kolících které drží ozubené kolo a jeden unašeč.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


26.8.07, 12:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Většinou to řeším výměnou kolíku, když tento není po ruce, tak vezmu starý a trochu jej na dvou třetinách délky roznýtuji naplocho - je to sice neprofesionální a dočasné řešení (cca na 20K Km, ale je to lepší, než nic :) Mám rád improvizaci :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


26.8.07, 13:19
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Kámoš mě naučil tam vyvrtat díru vetsim vrtákem a pak ho tam zlomit...je to velice zajímavé a levné řešení, které funguje...

V extremnim pripade jako byl i ten muj sem ty diry i s vrtákem zavařil a bylo po ptákách..do ted maká.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 26.8.07, 19:09, celkově upraveno 1



26.8.07, 14:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Díky, zkusím to.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


26.8.07, 19:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Kámoš mě naučil tam vyvrtat díru vetsim vrtákem a pak ho tam zlomit...je to velice zajímavé a levné řešení, které funguje...

V extremnim pripade jako byl i ten muj sem ty diry i s vrtákem zavařil a bylo po ptákách..do ted maká.

Levne?? Teda nevim, kolik dneska stoji slusnej vrtak, ale novej kolik sem kupoval za 20kc...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


26.8.07, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já to taky dělám s těma vrtákama akorát mě už docházej :lol: :lol: :lol: ale myslím si že je to nejrichlejší a nejúčinější, horší je to s tím uplně spodním kolečkem.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.8.07, 20:04
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
V rámci všech vůlí od klikovky až po palec je nějaká vůle v kolíku zanedbatelná. :)
Sice jsem čep v rámci repase rozdělovače taky měnil, ale nijak zvlášť jsem vůle neřešil... Myslím, že lépe to s menší vůlí nepojede. :wink:


26.8.07, 20:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
V rámci všech vůlí od klikovky až po palec je nějaká vůle v kolíku zanedbatelná. :)
Sice jsem čep v rámci repase rozdělovače taky měnil, ale nijak zvlášť jsem vůle neřešil... Myslím, že lépe to s menší vůlí nepojede. :wink:


No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.8.07, 20:30
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
Kristensen píše:
No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je.


Předstih mi lítá trochu méně, nejvíc asi plusmínus 5°, a neřekl bych že je to problém.
Při malých výkonech (volnoběh) si motor nechá líbit až 30° před HÚ, takže žádný problém, při vyšších výkonech nesmí být nastaven příliš velký základ a není problém překročit maximálku. :)


26.8.07, 20:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je.


Předstih mi lítá trochu méně, nejvíc asi plusmínus 5°, a neřekl bych že je to problém.
Při malých výkonech (volnoběh) si motor nechá líbit až 30° před HÚ, takže žádný problém, při vyšších výkonech nesmí být nastaven příliš velký základ a není problém překročit maximálku. :)


No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.8.07, 20:47
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
Kristensen píše:
No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně


Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...


26.8.07, 20:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně


Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...


To máš seriovej nebo úprava? Mě to na 0 a pod nechytalo a když byl víc jak 20 stupňů tak se to při startu nakopávalo.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


26.8.07, 21:03
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
Kristensen píše:
To máš seriovej nebo úprava? Mě to na 0 a pod nechytalo a když byl víc jak 20 stupňů tak se to při startu nakopávalo.


Byla to sériová 120L. Benzín byl natural s aditivem, možná proto to při velkém předstihu nekopalo.


26.8.07, 21:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
taky to řeším vrtákem miloš


27.8.07, 08:33
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
fatal píše:
Kristensen píše:
No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně


Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...



:shock: V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný.


27.8.07, 15:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz