Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Vůle v rozdělovači
Na srazu jsem bys svědkem, jak Bukaj vylepšoval Vikimu rozdělovač. Tak bych na něj měl dotaz, jak vymezuje vůli v kolících které drží ozubené kolo a jeden unašeč.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.8.07, 12:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Většinou to řeším výměnou kolíku, když tento není po ruce, tak vezmu starý a trochu jej na dvou třetinách délky roznýtuji naplocho - je to sice neprofesionální a dočasné řešení (cca na 20K Km, ale je to lepší, než nic Mám rád improvizaci
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
26.8.07, 13:19 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Kámoš mě naučil tam vyvrtat díru vetsim vrtákem a pak ho tam zlomit...je to velice zajímavé a levné řešení, které funguje...
V extremnim pripade jako byl i ten muj sem ty diry i s vrtákem zavařil a bylo po ptákách..do ted maká.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
Naposledy upravil Martin 007 dne 26.8.07, 19:09, celkově upraveno 1
|
26.8.07, 14:53 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Díky, zkusím to.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.8.07, 19:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Martin 007 píše: Kámoš mě naučil tam vyvrtat díru vetsim vrtákem a pak ho tam zlomit...je to velice zajímavé a levné řešení, které funguje...
V extremnim pripade jako byl i ten muj sem ty diry i s vrtákem zavařil a bylo po ptákách..do ted maká.
Levne?? Teda nevim, kolik dneska stoji slusnej vrtak, ale novej kolik sem kupoval za 20kc...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.8.07, 19:18 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já to taky dělám s těma vrtákama akorát mě už docházej ale myslím si že je to nejrichlejší a nejúčinější, horší je to s tím uplně spodním kolečkem.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.8.07, 20:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
V rámci všech vůlí od klikovky až po palec je nějaká vůle v kolíku zanedbatelná.
Sice jsem čep v rámci repase rozdělovače taky měnil, ale nijak zvlášť jsem vůle neřešil... Myslím, že lépe to s menší vůlí nepojede.
|
26.8.07, 20:28 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: V rámci všech vůlí od klikovky až po palec je nějaká vůle v kolíku zanedbatelná. Sice jsem čep v rámci repase rozdělovače taky měnil, ale nijak zvlášť jsem vůle neřešil... Myslím, že lépe to s menší vůlí nepojede.
No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.8.07, 20:30 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
Kristensen píše: No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je.
Předstih mi lítá trochu méně, nejvíc asi plusmínus 5°, a neřekl bych že je to problém.
Při malých výkonech (volnoběh) si motor nechá líbit až 30° před HÚ, takže žádný problém, při vyšších výkonech nesmí být nastaven příliš velký základ a není problém překročit maximálku.
|
26.8.07, 20:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Kristensen píše: No ono když to vemeš kolem a kolem tak to dokáže udělat i 15-20 stupňů na předstihu a jestli ti předstih lítá v takovém rozmezí tak to znát už občas někde je. Předstih mi lítá trochu méně, nejvíc asi plusmínus 5°, a neřekl bych že je to problém. Při malých výkonech (volnoběh) si motor nechá líbit až 30° před HÚ, takže žádný problém, při vyšších výkonech nesmí být nastaven příliš velký základ a není problém překročit maximálku.
No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.8.07, 20:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
Kristensen píše: No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně
Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...
|
26.8.07, 20:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
fatal píše: Kristensen píše: No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...
To máš seriovej nebo úprava? Mě to na 0 a pod nechytalo a když byl víc jak 20 stupňů tak se to při startu nakopávalo.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.8.07, 21:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
Kristensen píše: To máš seriovej nebo úprava? Mě to na 0 a pod nechytalo a když byl víc jak 20 stupňů tak se to při startu nakopávalo.
Byla to sériová 120L. Benzín byl natural s aditivem, možná proto to při velkém předstihu nekopalo.
|
26.8.07, 21:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
taky to řeším vrtákem miloš
|
27.8.07, 08:33 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
fatal píše: Kristensen píše: No někdy je to hodně znát při startování. A hlavně když máš potom seřídit předstih na paltestu tak to tam lítá jak vědro v bedně Startování v zimě v závislosti na předstihu jsem moc nezkoumal, zkoušel jsem jen teplý motor, naskočí na první otáčku na téměř jakýkoliv předstih (odzkoušeno cca -10° ... 30°). S paltestem máš pravdu, na stroboskopu vypadá velká vůle taky zajímavě...
V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný.
|
27.8.07, 15:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|