Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 1.12.24, 13:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Vůle v rozdělovači 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18278
Příspěvek 
patrik-hp píše:
:shock: V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný.


Přesně tak, nedoporučuju spoléhat se na jednoduché nastavení základu, nejlepší je zkontrolovat seřízení na stroboskopu. Před repasí rozdělovače jsem měl dost uvolněné pružiny, vůle v rozvodu a ose rozdělovače se taky projevily, předstih byl ve vyšších otáčkách příliš velký.

Třicet stupňů byl předstih, při kterém už bylo podle zvuku poznat, že to není ideální, ale běžel ještě v pohodě. Nejlépe motor běžel na volnoběhu při předstihu cca 15 - 20°, měl klidný zvuk a pravidelný chod.

Kdyby to bylo pro motor peklo, tak by se určitě nějak projevil. Exhalace jsem nezkoumal, takže peklo pro ostatní nemůžu vyvrátit, ale nikam jsem nejel, určitě jsem nikomu neublížil. Po těchto pokusech jsem samozřejmě nastavil normální předstih.


27.8.07, 16:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
fatal píše:
patrik-hp píše:
:shock: V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný.


Přesně tak, nedoporučuju spoléhat se na jednoduché nastavení základu, nejlepší je zkontrolovat seřízení na stroboskopu. Před repasí rozdělovače jsem měl dost uvolněné pružiny, vůle v rozvodu a ose rozdělovače se taky projevily, předstih byl ve vyšších otáčkách příliš velký.

Třicet stupňů byl předstih, při kterém už bylo podle zvuku poznat, že to není ideální, ale běžel ještě v pohodě. Nejlépe motor běžel na volnoběhu při předstihu cca 15 - 20°, měl klidný zvuk a pravidelný chod.

Kdyby to bylo pro motor peklo, tak by se určitě nějak projevil. Exhalace jsem nezkoumal, takže peklo pro ostatní nemůžu vyvrátit, ale nikam jsem nejel, určitě jsem nikomu neublížil. Po těchto pokusech jsem samozřejmě nastavil normální předstih.



O.K. :wink:


28.8.07, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek nastavenie predstihu
chcem sa vas opitat ked nastavim predstih rucne na 3 stupne kolko to bude ukazovat na stroboskope ja mam taku skusenost ze je to ine cislo pri volnobehu

zle mi to startuje za tepla

a idem na emisnu tak by som to dal nastavyt ale neviem aka by mala byt ta hodnota na strobo tak aby to bolo co najlepsie????


3.9.07, 18:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek nastavenie predstihu
a ake maju byt otacky na volnobehu


3.9.07, 18:18
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Předstih si nastav alespoň 5° a otáčky tak 800 - 900 :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.9.07, 18:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek nastavenie predstihu
a 5 stupnov na strobo alebo manual lebo ta hodnota mi nikdy nesedi


3.9.07, 18:22
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: nastavenie predstihu
mišo píše:
a 5 stupnov na strobo alebo manual lebo ta hodnota mi nikdy nesedi


manual v klidu motoru.

Na stroboskopu na volnoběhu bych dával něco lehce nad 10°

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


3.9.07, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
OK dik


3.9.07, 18:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
mišo píše:
OK dik


Samozřejmě že se to mění v závyslosti na tom zda motor vrčí nebo ne. Jsou na to tabulky, jakej předstih při kolika otáčkách + základní (když motor neběží) Měl bych mít i s podtlakem a bez. Pokud to pak nesedí tak musíš hledat co je příčinou, zda špatná hadička na podtlak, vytahaný nebo moc silný pružinky a nebo něco zadřenýho v rozdělovači.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.9.07, 19:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=123

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.9.07, 20:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18278
Příspěvek 
Šemik píše:
Předstih si nastav alespoň 5° a otáčky tak 800 - 900 :wink:


Podle stáří a "vyběhanosti" rozdělovače to možná bude chtít i méně...
Otáčky co nejnižší, stejně to na emisích doladí. 8)


3.9.07, 22:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz