Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 16:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Klepání ventilů 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Kikan píše:
Jak jsem psal. Ventily klasicky klepají při zatížení motoru, ale mě právě né - jenom při udržování rychlosti.
Když klepe a přidám, nebo uberu plyn tak je sticha. :?


Máš lambda sondu? Zkoušels odpojit?


27.8.07, 20:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Kikan píše:
Ještě mě napadlo, kdyby to byly detonace, tak to klepe i při studeném motoru - nebo se pletu?


Možný to možná je ale já o tom nevím. Detonace jsou způsobeny většinou tím že má motor vysokou teplotu ve spalováku a v podstatě směs chytá sama dřív než ji svíčka hodí jiskru, je to většinou na malej hranách nebo usazeninách.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.8.07, 20:59
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Kikan píše:
Ještě mě napadlo, kdyby to byly detonace, tak to klepe i při studeném motoru - nebo se pletu?


Při studeném motoru jsou jiné podmínky (sytější směs, nižší teploty), takže by klepat neměl.


27.8.07, 21:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Kristensen píše:
Kikan píše:
Ještě mě napadlo, kdyby to byly detonace, tak to klepe i při studeném motoru - nebo se pletu?


Možný to možná je ale já o tom nevím. Detonace jsou způsobeny většinou tím že má motor vysokou teplotu ve spalováku a v podstatě směs chytá sama dřív než ji svíčka hodí jiskru, je to většinou na malej hranách nebo usazeninách.


Jj to mě nenapadlo.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 21:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zmen bohatost jak na chudsi tak na bohatsi smez zkus to jakej mas zakladni predstih?a zkousel jsi odpojit podtlakovku?


27.8.07, 22:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
fert.j píše:
zmen bohatost jak na chudsi tak na bohatsi smez zkus to jakej mas zakladni predstih?a zkousel jsi odpojit podtlakovku?


Já tam mám BMM. Předstich si dělá počítač. Podtlakovku tam taky samozřejmě nemám. Rozdělovač tam je (zapalovací lištu má MPI) jenom na jiskru.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


27.8.07, 22:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Rodzdělovač by teorecicky mohl být posunutý od někoho kdo se v tom hrabal dřívě a s původním kompresním poměrem to nešlo poznat....když máš vyšší kompresní poměr motor je na ten předstih náchylnější a tohle ECU nepozná. V jakém stavu máš rozvody?

Btw. favorit BMM opravdu snímač klepání nemá. Kikan má mono-motronic ve verzi 1.2.2, já mám 1.2.3 a ani ten ještě snímač klepání neměl, montovaly se až od felicií


27.8.07, 23:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
hm tak to ti neporadim


28.8.07, 10:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
cyz píše:
Rodzdělovač by teorecicky mohl být posunutý od někoho kdo se v tom hrabal dřívě a s původním kompresním poměrem to nešlo poznat....když máš vyšší kompresní poměr motor je na ten předstih náchylnější a tohle ECU nepozná. V jakém stavu máš rozvody?

Btw. favorit BMM opravdu snímač klepání nemá. Kikan má mono-motronic ve verzi 1.2.2, já mám 1.2.3 a ani ten ještě snímač klepání neměl, montovaly se až od felicií


Rozvody jsou taky měněné.
U toho rozdělovače: když chytnu palec tak má vůli +/- 0,5 - 1 cm (tím myslím že se otáčí na prázdno). Na druhou stranu jsem zkoušel i jiné favo a tam to bylo úplně stejné. A další věc je že předtím to nedělalo (Jestli to ovlivňuje nějak komprese nevím).

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.8.07, 10:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kikan píše:
cyz píše:
Rodzdělovač by teorecicky mohl být posunutý od někoho kdo se v tom hrabal dřívě a s původním kompresním poměrem to nešlo poznat....když máš vyšší kompresní poměr motor je na ten předstih náchylnější a tohle ECU nepozná. V jakém stavu máš rozvody?

Btw. favorit BMM opravdu snímač klepání nemá. Kikan má mono-motronic ve verzi 1.2.2, já mám 1.2.3 a ani ten ještě snímač klepání neměl, montovaly se až od felicií


Rozvody jsou taky měněné.
U toho rozdělovače: když chytnu palec tak má vůli +/- 0,5 - 1 cm (tím myslím že se otáčí na prázdno). Na druhou stranu jsem zkoušel i jiné favo a tam to bylo úplně stejné. A další věc je že předtím to nedělalo (Jestli to ovlivňuje nějak komprese nevím).


Zkoušel jsi to 98 oktanové palivo? Fakt už mě napadá jedině to že např. ten kdo dělal ty rozvody tak to zprasil a posunul časování a předstih...nechej to kdyžtak zkontrolovat


28.8.07, 11:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
neviem čo tu riešite???

choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj...
alebo si zožen druhú ECU. :evil:

zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.8.07, 15:18
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
cyz píše:
Kikan píše:
cyz píše:
Rodzdělovač by teorecicky mohl být posunutý od někoho kdo se v tom hrabal dřívě a s původním kompresním poměrem to nešlo poznat....když máš vyšší kompresní poměr motor je na ten předstih náchylnější a tohle ECU nepozná. V jakém stavu máš rozvody?

Btw. favorit BMM opravdu snímač klepání nemá. Kikan má mono-motronic ve verzi 1.2.2, já mám 1.2.3 a ani ten ještě snímač klepání neměl, montovaly se až od felicií


Rozvody jsou taky měněné.
U toho rozdělovače: když chytnu palec tak má vůli +/- 0,5 - 1 cm (tím myslím že se otáčí na prázdno). Na druhou stranu jsem zkoušel i jiné favo a tam to bylo úplně stejné. A další věc je že předtím to nedělalo (Jestli to ovlivňuje nějak komprese nevím).


Zkoušel jsi to 98 oktanové palivo? Fakt už mě napadá jedině to že např. ten kdo dělal ty rozvody tak to zprasil a posunul časování a předstih...nechej to kdyžtak zkontrolovat


To palivo zkusím. Celý motor jsem si dělal sám (včetně rozvodů) - za to dám ruku do ohně. Kdyby bylo rozhozené časování, tak se to projeví i jinak. Zkusím tu 98.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.8.07, 16:03
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
michalkatka píše:
neviem čo tu riešite???

choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj...
alebo si zožen druhú ECU. :evil:

zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... :lol:


Tak tohle mě nenapadlo. Máš pravdu že soft tam mám na 135.
Jenže problém bude kde mi to přehrajou. :cry: :cry: :cry:

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.8.07, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
michalkatka píše:
neviem čo tu riešite???

choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj...
alebo si zožen druhú ECU. :evil:

zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... :lol:


Myslíš si že ten přechod na natural 98 by nemohl pomoct když se nechá původní soft?

Kikan: Možná by tě vyšla levněji spíš ta druhá ECU


28.8.07, 16:18
Profil ICQ

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
cyz píše:
michalkatka píše:
neviem čo tu riešite???

choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj...
alebo si zožen druhú ECU. :evil:

zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... :lol:


Myslíš si že ten přechod na natural 98 by nemohl pomoct když se nechá původní soft?

Kikan: Možná by tě vyšla levněji spíš ta druhá ECU


Já v každém případě zítra pojedu a zkusím někde najít benzinku kde 98 mají - natočím to a uvidím. Pak budu chytřejší. :)

Nemám vůbec, ale vůbec představu o ceně ECU a ani o ceně přepsání původní.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.8.07, 17:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz