Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
patrik-hp píše: V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný.
Přesně tak, nedoporučuju spoléhat se na jednoduché nastavení základu, nejlepší je zkontrolovat seřízení na stroboskopu. Před repasí rozdělovače jsem měl dost uvolněné pružiny, vůle v rozvodu a ose rozdělovače se taky projevily, předstih byl ve vyšších otáčkách příliš velký.
Třicet stupňů byl předstih, při kterém už bylo podle zvuku poznat, že to není ideální, ale běžel ještě v pohodě. Nejlépe motor běžel na volnoběhu při předstihu cca 15 - 20°, měl klidný zvuk a pravidelný chod.
Kdyby to bylo pro motor peklo, tak by se určitě nějak projevil. Exhalace jsem nezkoumal, takže peklo pro ostatní nemůžu vyvrátit, ale nikam jsem nejel, určitě jsem nikomu neublížil. Po těchto pokusech jsem samozřejmě nastavil normální předstih.
|
27.8.07, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
fatal píše: patrik-hp píše: V tomto případě se připojim...Pro motor není důležitý základ....Ale průběh....Základ je pro smrtelníka na ulici bez stroboskopu a s důvěrou k rozdělovači,že není v kopru.....Průběh je strobo a to je běh motoru,spalování a né doměnky.....Třicet stupňů...to musí bejt teda volnoběh....Start máš díky štěstí,že to máš nastavený na cuk...Ale jinak to musí bejt pro motor peklo a pro majitele a motoristy,co to potkají na ulici podobný. Přesně tak, nedoporučuju spoléhat se na jednoduché nastavení základu, nejlepší je zkontrolovat seřízení na stroboskopu. Před repasí rozdělovače jsem měl dost uvolněné pružiny, vůle v rozvodu a ose rozdělovače se taky projevily, předstih byl ve vyšších otáčkách příliš velký. Třicet stupňů byl předstih, při kterém už bylo podle zvuku poznat, že to není ideální, ale běžel ještě v pohodě. Nejlépe motor běžel na volnoběhu při předstihu cca 15 - 20°, měl klidný zvuk a pravidelný chod. Kdyby to bylo pro motor peklo, tak by se určitě nějak projevil. Exhalace jsem nezkoumal, takže peklo pro ostatní nemůžu vyvrátit, ale nikam jsem nejel, určitě jsem nikomu neublížil. Po těchto pokusech jsem samozřejmě nastavil normální předstih.
O.K.
|
28.8.07, 15:37 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
nastavenie predstihu
chcem sa vas opitat ked nastavim predstih rucne na 3 stupne kolko to bude ukazovat na stroboskope ja mam taku skusenost ze je to ine cislo pri volnobehu
zle mi to startuje za tepla
a idem na emisnu tak by som to dal nastavyt ale neviem aka by mala byt ta hodnota na strobo tak aby to bolo co najlepsie????
|
3.9.07, 18:17 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
nastavenie predstihu
a ake maju byt otacky na volnobehu
|
3.9.07, 18:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Předstih si nastav alespoň 5° a otáčky tak 800 - 900
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.9.07, 18:19 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
nastavenie predstihu
a 5 stupnov na strobo alebo manual lebo ta hodnota mi nikdy nesedi
|
3.9.07, 18:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: nastavenie predstihu
mišo píše: a 5 stupnov na strobo alebo manual lebo ta hodnota mi nikdy nesedi
manual v klidu motoru.
Na stroboskopu na volnoběhu bych dával něco lehce nad 10°
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.9.07, 18:26 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
OK dik
|
3.9.07, 18:27 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Samozřejmě že se to mění v závyslosti na tom zda motor vrčí nebo ne. Jsou na to tabulky, jakej předstih při kolika otáčkách + základní (když motor neběží) Měl bych mít i s podtlakem a bez. Pokud to pak nesedí tak musíš hledat co je příčinou, zda špatná hadička na podtlak, vytahaný nebo moc silný pružinky a nebo něco zadřenýho v rozdělovači.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.9.07, 19:36 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.9.07, 20:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18278
|
Šemik píše: Předstih si nastav alespoň 5° a otáčky tak 800 - 900
Podle stáří a "vyběhanosti" rozdělovače to možná bude chtít i méně...
Otáčky co nejnižší, stejně to na emisích doladí.
|
3.9.07, 22:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|