Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Kikan píše: cyz píše: michalkatka píše: neviem čo tu riešite??? choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj... alebo si zožen druhú ECU. zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... Myslíš si že ten přechod na natural 98 by nemohl pomoct když se nechá původní soft? Kikan: Možná by tě vyšla levněji spíš ta druhá ECU Já v každém případě zítra pojedu a zkusím někde najít benzinku kde 98 mají - natočím to a uvidím. Pak budu chytřejší. Nemám vůbec, ale vůbec představu o ceně ECU a ani o ceně přepsání původní.
Teď právě čumím na všechny ty příspěvky a hledám co mě nesedí no a už to vidím že to tady píšete, tu jednotku z 136 je ale potřeba vyzkoušet protože na ní to taky nemusí šlapat uplně dobře protože 135 a 136 se nelišej jen pístama ale taky vačkama, takže si myslím že by spíš bylo potřeba nechat jen upravit původní jednotku pro stejný motor ale vyšší tlaky
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.8.07, 19:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jinak komplet upravená jednotka pro 1,3 40kW BMM (odešleš a pošlou ti zpět upravenou) vycházela nějaký 3300,- u Cimbu-Autosport. Tak aby jsi měl představu kolik asi tak by to mohlo stát.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.8.07, 19:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
A bacha na vesnický ladiče stylem Power Box. Nejhorší co může být.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.8.07, 19:47 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
No tak to mám radost.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
28.8.07, 20:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kikan píše: No tak to mám radost.
niekto kto robí diagnostiku, myslím že drak, alebo miloš má na to potrebný hardvare, ale neviem či by to vedeli prehrať, a kde vlastne zohnať samotný soft pre motor 781.136B. ja osobne 40kW jednotky mám 3 a 50kW mám jednu origo... ale vačkou sa líšia iba niektoré a neviem prísť na kľúč podľa ktorého ich montovali... myslím iba motory 781.136B...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.8.07, 12:19 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
12.9.07, 23:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kikan píše: Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč.
áno na vyžší kompresný pomer potrebuješ kvalitnejšie palivo, to je overené, ale aj tak by som skúsil aspoň požičať 50kW jednotku a skúsil to s ňou...
ja mám teraz základný predzápal 10° jazdím na 95ku benzín a ventily klepú ako o život, ale to je tým že motor zabehávam na benzín, inak jazdím na LPG podotýkam že už mám kompresný pomer 136...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.9.07, 07:59 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
A co zkusit hodit trochu čistého lihu do benzínu??Motory to snesou do 15%. To zvyšuje oktanové číslo né???Ale to by bylo asi dražší že??? o kolik by to výšilo oktany??to by bylo nad 100??
|
13.9.07, 10:49 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
natavenie ventilov
zdravym moze mi prosim niekto poslat presny postup ako sa nastavuju ventily na 120tke aka vola sa nastavuje za studena.... proste presny postup ako pre blbca dakujem
|
13.9.07, 16:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: natavenie ventilov
mišo píše: zdravym moze mi prosim niekto poslat presny postup ako sa nastavuju ventily na 120tke aka vola sa nastavuje za studena.... proste presny postup ako pre blbca dakujem
všetko je na webe... aj na Techwebe...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.9.07, 16:39 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
michalkatka píše: Kikan píše: Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč. áno na vyžší kompresný pomer potrebuješ kvalitnejšie palivo, to je overené, ale aj tak by som skúsil aspoň požičať 50kW jednotku a skúsil to s ňou... ja mám teraz základný predzápal 10° jazdím na 95ku benzín a ventily klepú ako o život, ale to je tým že motor zabehávam na benzín, inak jazdím na LPG podotýkam že už mám kompresný pomer 136...
Tohle zkusím (někdy). Momentálně jsem rád, že se to vyřešilo.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
13.9.07, 18:35 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám
|
30.9.07, 19:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám
ak máš favo tak tie medené fáble vyhoď a preventívne vymeň aj viečko a palec rozdeľovača....
správa sa tak iba na LPG, alebo aj na benzín?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.9.07, 19:52 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
michalkatka píše: FerdikF píše: Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám ak máš favo tak tie medené fáble vyhoď a preventívne vymeň aj viečko a palec rozdeľovača.... správa sa tak iba na LPG, alebo aj na benzín?
fable=kabely ? nemám tam měděný, jsou tam nějaký modrý tesla blansko. Dělá to i na benzín. Víčko a palec jsou skoro nový a u starých to bylo stejný.
|
30.9.07, 20:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
FerdikF píše: fable=kabely ? nemám tam měděný, jsou tam nějaký modrý tesla blansko. Dělá to i na benzín. Víčko a palec jsou skoro nový a u starých to bylo stejný.
sorry to nenené som čital ako medené, takže môže to byť niečo s rozdeľovačom, ak to robí aj benzín aj Lpg, to zvykne robiť podtlaková regulácia predstihu, potrebuješ stroboskop a za chodu motora sleduj predzápal, na voľnobeh nastav 7-15°, so stroboskopom sa dá pekne vidieť aká je vôľa v rozdeľovači, na voľnobeh to behá aj 10°, a podtlak sa dá vidieť keď cucneš vzduch, nestačí iba pridať plyn nakoľko predstih reguluje aj odstredivá reg. (na benzín je vhodný predstih okolo 5-7, vtedy ešte ventily moc neklepú a na LPG je vhodné viac tých 10-15, na LPG ventily neklepú ani keď je predzápal viac ako 25°).
bez stroboskopu sá dá to od oka, ale musíš odskúšať tú funkčnosť, za chodu odpoj hadičku s rozdeľovača a či budeš citiť podtlak, ak motor beží a hadičku pripojíš na rozdeľovač a odpojíš s karbu ustami urobíš podtlak musí to motor rozhodiť, vtedy je podtlakvá regulácia funkčná.
ak chceš predzápal nastaviť od oka, prepni na benzín, prebehni sa s autom, ak pri pridaní plynu ventily neklepú tak potoč rozdeľovač doľava (zväčšiť predzápal), prebehni sa a až kým nebudú ventily trocha klepať, potom to málinko vráť a máš tam cca 5-10° (záleží od toho aký tam máš benzín, ak máš 95ku tak budeskôr tých 5-8° ak 98ičku tak 6-10°, ak tam nebodaj máš 91 tak to bude do tých 5°)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.10.07, 07:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|