Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Zvysenie vykonu, znizenie spotreby 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek Zvysenie vykonu, znizenie spotreby
Cauko chcel by som sa Vas opytat, ako by sa dal zvysit vykon na 120 gls? mam tam 5 stupnovu prevodovku, ide dost dobre ( sprinty sa daju ) ale nestiha pri vyssich rychlostiach. Na rovinke max. 130 km/ h. Nechcel by som do toho vela investovat.. Dalo by sa nieco? A este nejako spravit nizsiu spotrebu? To by som uz asi vela chcel ... No ak bude mat niekto nejaku fintu rad si to tu precitam :)
Diki vsetkym ;) [/b]


2.9.07, 18:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


2.9.07, 18:30
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejdřív seřídit motor a těch 150 km/h musí dát :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.07, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
Co myslis konkretne tym seřídit motor.. vymena tesneni a pod.? Karbec som minule pretesnil, s chladnenim som sa teraz pohral lebo mi za jeden vecer par krat vyvrela voda.. Bola upchata hadica od chladica :D
Inak mam tam upraveny vyfuk, tak aj ten mi pridava par konikov :)


2.9.07, 18:54
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Repase rozdělovače, předstih, odtrh a tak :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.9.07, 19:09
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Odpověď je jednoduchá - zvýšit účinnost motoru. 8)

Realizace je složitější. :roll:


2.9.07, 19:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)


2.9.07, 19:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
Kamos mi poradil z felicie 1,6 hlavu ( teda asi hlavu som si nie isty ) co vy nato? da sa to zohnat v pohode? a asi za kolko cca?
A este nieco take ako vybrus valcov a nieco porobit s vackami? ci to nema potom dlhu zivotnost?


2.9.07, 19:21
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
repas zapalování a karburátoru a musí dát 160 :wink: dyt moje v popisu jezdila 140 :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.07, 19:23
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
karol279 píše:
Kamos mi poradil z felicie 1,6 hlavu ( teda asi hlavu som si nie isty ) co vy nato? da sa to zohnat v pohode? a asi za kolko cca?
A este nieco take ako vybrus valcov a nieco porobit s vackami? ci to nema potom dlhu zivotnost?


To je vtip? Hlava z 1.6ky na 1.2ku?


2.9.07, 19:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
Ja sa v tom dobre nevyznam v tychto veciach ale vravel ze z 1,6 pasuje ale napr. z 1,3 nie :shock: tak ja neviem...


2.9.07, 19:25
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
1,6 VW a ŠKODA 1,2 sou uplne jiny motory tam nepasuje nic. Z feldy vacka do nejakyho roku ... A hlava z ni jde na favo motor :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.9.07, 19:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
fatal píše:
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)


Hej, asi tak...136ka má väčší výkon a nižšiu spotrebu, je to dané pravdepodobne väčšou účinnosťou a tá je daná väčším komp. pomerom..

na 120GLS by som radil jemne znížiť hlavu (tak na komp. pomer 9,8-10) a osadiť karbedc SEDR130- potom by mal podľa mojich skúseností byť aj väčší výkon, aj nižšia spotreba:

http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.pdf
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2679

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.9.07, 19:36
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
karol279 píše:
Ja sa v tom dobre nevyznam v tychto veciach ale vravel ze z 1,6 pasuje ale napr. z 1,3 nie :shock: tak ja neviem...


Pokud chceš nějaké úpravy zkusit, nastuduj si nejprve chytré knížky. Pokud budeš upravovat, aniž bys věděl co a proč, budeš zklamán.

Na začátku se věnuj spíše uvedení do perfektního stavu, to tě nezklame.


2.9.07, 19:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
fatal píše:
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)
Ano, je výkonnější, a žere rozumně, aspoň ten můj, když z něj dostávám maximum, přes 9 nejde, když šetřím tak kolem 6. Tady si ale malinko nerozumíme. Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik.

Jinak samozřejmě když to seřídí a opraví aby to bylo jako nové, výkon i spotřeba (paliva, oleje i vody :) ) se vrátí na tovární hodnoty.


2.9.07, 19:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz