Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Zvysenie vykonu, znizenie spotreby 
Autor Zpráva
Příspěvek 
Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%.


2.9.07, 19:55
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
e.n.e.m.y. píše:
Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%.
souhlasím s tebou, dál je dost důležité kdo s tím jak jede


2.9.07, 19:58
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
Vít Široký píše:
Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik.


V rámci tohoto konkrétního typu bez jakýchkoliv úprav samozřejmě žádná změna výkonu a spotřeby nebude, to je jasné. Pokud bychom se drželi mé teorie, tak teoreticky můžeme upravit 742.12 až na parametry 1.4 TFSI. Ale z mé teorie nikde žádné perpetum mobile nevyplývá.


2.9.07, 20:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek 
e.n.e.m.y. píše:
Teda já bych ten rozdíl mezi 135 a 136 zase tolik nekategorizoval přece jen výkon se může podle zajetí a stavu lišit o 5-10%.


Jasně, jsou to papírové hodnoty. Ovšem i v praxi je pravděpodobné, že motor s vyšším kompresním poměrem bude mít vyšší výkon (v rámci 135/136).


2.9.07, 20:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
mno takhle jak jsem psal 136 s upravenou hlavou a karburátorem 8 - 12l lpg, seriová 135, s rovnanou hlavou, trochu pošolochaným karburátorem 7 -12l lpg
na benzin lepší neměřit

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


2.9.07, 20:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
Oki, diki za navrhy tak ja si kuknem to zapalovanie a predstih, a Matthes spominal ze vacka z feldy.. asi tie starsie rocniky.. O co su lepsie tie ako co tam mam povodne?


3.9.07, 12:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
S120 LS by mala ist viac ako 130, nemas tam prevody S130? Alebo to mas fatalne rozstelovane. Najprv musis vsetko uviest do perfektneho stavu a tych 140 az 150 by to mohlo ist. Velke upravy robit nedoporucujem, za malo penazi malo muziky. U LS zvysovat kompresiu nema zmysel, kompresia je dost vysoka aj tak.


3.9.07, 12:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
prevody neviem ake tam mam.. ( je to gls ) a rozstelovane to asi nasjkor... dam sa na to kuknut kamosovi co s avyzna viac ako ja.. to bude asi najlepsie ;)


3.9.07, 12:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
technicky vzato si mozes spotrebu znizit aj tym, ze si zablokujes otvaranie druheho stupna karburatora. Samozrejme to ale povedie k uplne opacnemu vykonovemu javu a tudiz ze vykon najma vy vysokych otackach a pri velkej zatazi rapidne klesne. Jazdit sa s tym da, tah to ma mizerny, ale postreba by mohla klesnut teoreticky aj k 5,5l/100km nezavisle na style jazdy.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


3.9.07, 13:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
ale ak by som si teoreticky dal do kopy ten rozdelovac ( nieje v bohvieako stave, bodol by aj novy) a zablokoval druhu komoru tak by nemusel byt az taky velky rozdiel vo vykone..nie?


3.9.07, 13:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no nie, pokles vykonu bude vcelku dost znatelny, pretoze druha komora karburatora sa stara o pripravu zmesi pre vysoke otacky a velke zatazenie, takze by vykon poklesol najma v tychto rezimoch. Pre bezne mestske jazdenie podla mna staci aj prva komora. Toto ale samozrejme nie je bezna uprava, skor by som ju nazval socko-hackom, nez nejakym super premyslenym sposobom, ako znizit spotrebu.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


3.9.07, 13:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Bydliště: Slovakia, Levice
Příspěvek 
vsak vyskusam s tym chvilku jazdit a uvidim aky bude vysledok...a to cislo 5,5 l /100 km sa mi velmi pacilo.. teraz jazdim okolo 8-9l


3.9.07, 13:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Vít Široký píše:
fatal píše:
Vít Široký píše:
kamaráde, tak tohle téma budu sledovat taky, jestli se nechá zvýšit výkon při poklesu spotřeby, tak bych to tajemství taky chtěl znát, protože to už je jen krůček k sestrojení bájného perpetum-mobile :)


Perpetum mobile nehrozí, ale jako majitel Favorita bys měl vědět, že třeba motor 136 proti 135 má vyšší výkon a nižší spotřebu. 8)
Ano, je výkonnější, a žere rozumně, aspoň ten můj, když z něj dostávám maximum, přes 9 nejde, když šetřím tak kolem 6. Tady si ale malinko nerozumíme. Měl jsem na mysli pouze rámec toho konkrétního typu. 135 a 136 jsou konstrukčně jiné motory (byť ten rozdíl není velký). Samozřejmě, autor tohoto tématu může motor přestavět na libovolný jiný dle jeho fantazie a finačních možností (např. 1.8 20V Turbo), tím jistě získá to co požaduje, avška nebude mít ten konkrétní typ. Pokud bychom se drželi tvé teorie, mohli bychom v absurdním případě dojít k tomu, že už perpetum mobile máme, vždyť VW 1.4 TFSI žere asi jako hodně šetrná stodvacítka a výkonu má asi 4×tolik.

Jinak samozřejmě když to seřídí a opraví aby to bylo jako nové, výkon i spotřeba (paliva, oleje i vody :) ) se vrátí na tovární hodnoty.


já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš


3.9.07, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš[/quote]

Merná spotreba klesne, no reálna môže byť vyššia ...totiž merná a reálna (l/100 km) sú dva dosť odlišné pojmy...
..aj ja mám zníženú Al hlavu - komp. pomer cca 9,7-9,8 a no problem...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.9.07, 19:39
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ferrari píše:
já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš


Merná spotreba klesne, no reálna môže byť vyššia ...totiž merná a reálna (l/100 km) sú dva dosť odlišné pojmy...
..aj ja mám zníženú Al hlavu - komp. pomer cca 9,7-9,8 a no problem...[/quote]

no tak napiš definici co je měrná spotřeba paliva a reálná spotřeba paliva jestli jsou to pro tebe odlišné pojmy miloš


4.9.07, 20:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz