Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
roman heller píše: :shock: :shock: Tys to uz prodal?????? dnes sem se rozhod že mu dám šanci.....rozebral sem motor a objednal věci,uvědomil sem si že by mi to urvalo srdce kdybych ho dal pryč......zůstává a bude mi nadále sloužit,svojí krizi sem přežil a začínám myslet jinak :D[/quote]
vo vsetkom treba vidiet nieco dobre ;) tak este aj ja gratulujem k rozhodnutiu a prajem este vela stastnych kilometrov :)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
4.9.07, 07:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
roman heller píše: :shock: Tys to uz prodal?????? dnes sem se rozhod že mu dám šanci.....rozebral sem motor a objednal věci,uvědomil sem si že by mi to urvalo srdce kdybych ho dal pryč......zůstává a bude mi nadále sloužit,svojí krizi sem přežil a začínám myslet jinak [/quote]
"And that's the way the cookie crumbles" ... Nejsem tu dlouho ale Tvoje auto mě fakt zaujalo a myslím že nejsem sám kdo ti fandí... Je to srdcovka
|
4.9.07, 08:57 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Není první tlumič u Favorita laděný společně se svody na nějaké otáčky? Co mám zkušenosti s Favoritem, motor při rychlosti kolem 90km/h na pětku (tj. něco kolem 2500rpm) úplně ztichne.
Co se týče sportovních úprav, u stotřicítek se dělaly ověřené svody a příčné výfuky, takže u Favorita bych očekával také nějaké ověřené rozměry svodů a první tlumič zhruba v podobné vzdálenosti od hlavy jako u zmíněných stotřicítek.
Nezkoušel jsem to, ale řekl bych, že parametry prvního tlumiče budou důležitější, než parametry druhého. Nebylo by lepší než úplné odstranění vyměnit první tlumič za sportovní, který bude "průchodnější"?
|
4.9.07, 09:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
DRYVER píše: Jeste sem tu kdysi davno cetl nejakou debatu ze nekdo daval na favorita nebo felicii zadni dil z felicie 1,6 nebo dokonce 1,9?? (take udajne k rychlejsimu vyvouknuti plynu ven) Na tom je taky neco pravdy??
no tak 1.3 a 1.6 maj stejnej vejfuk, teda zadní díl, no a 1,9 má zadní díl otevřenej, takže jestli chce někdo na favorita nebo na feldu levnej laďák ať šáhne po 1,9 jako já
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.9.07, 13:00 |
|
|
Peter-Sweter
Příspěvky: 114
|
Mam jednu otazku.
Kupil som koncovku na vyfuk. Taku robusnu. Ked ju dam cim viac na koniec vyfuku, tym lepsie chrapci. Ale vtedy velmi trci. Ked netrci a je tak kusok cez naraznik, neni pocut skoro ziadny rozdiel. Pomoze, keby som zrezal kusok s vyfukovej tyce? A ked to urobim, nezmeni sa spotreba alebo vykon. Prosim poradte
_________________ Mám Škoda 120, na ktorej sa v poslednej dobe stale s niecim hram a vylepsujem
|
6.9.07, 13:10 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Peter-Sweter píše: Mam jednu otazku.
Kupil som koncovku na vyfuk. Taku robusnu. Ked ju dam cim viac na koniec vyfuku, tym lepsie chrapci. Ale vtedy velmi trci. Ked netrci a je tak kusok cez naraznik, neni pocut skoro ziadny rozdiel. Pomoze, keby som zrezal kusok s vyfukovej tyce? A ked to urobim, nezmeni sa spotreba alebo vykon. Prosim poradte
jezismarija....vliv na cokoliv nula, dokud ti ta trubka neurezne a sama cela neupadne...ale jedinej efekt to bude mit na vzhled, jestli pozitivni nebo negativni je individualni vec kazdyho...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.9.07, 13:33 |
|
|
Peter-Sweter
Příspěvky: 114
|
Mne ide iba o to, ze cim viac na koniec vyfukovej tice dam tu koncovku, tym lepsi to ma zvuk. Ale ked je koncovka na konci vyfuku, velmi trci. A hoci kedy ju buchnem ked idem do podzemnej garaze alebo tak.
Ked to nema ziadny vpliv na vykon ani spotrebu, kusok z nej dam dole.
_________________ Mám Škoda 120, na ktorej sa v poslednej dobe stale s niecim hram a vylepsujem
|
6.9.07, 13:37 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ondras83 píše: DRYVER píše: Jeste sem tu kdysi davno cetl nejakou debatu ze nekdo daval na favorita nebo felicii zadni dil z felicie 1,6 nebo dokonce 1,9?? (take udajne k rychlejsimu vyvouknuti plynu ven) Na tom je taky neco pravdy?? no tak 1.3 a 1.6 maj stejnej vejfuk, teda zadní díl, no a 1,9 má zadní díl otevřenej, takže jestli chce někdo na favorita nebo na feldu levnej laďák ať šáhne po 1,9 jako já
Zadní tlumiče na 1,3 a 1,6 jsou rozdílné, osobně jsem zkoušel je přehodit a když dáš tlumič z 1,3 na 1,6 tak ta 1,6 výrazně zvadne. Normální člověk to při běžnej jízdě nepozná ale ve chvíli kdy máš předjíždět a chceš využít celej rozsah otáček tak to je docela dost znát. Je to rozdíl asi jako když sedneš z 1,3 MPi do 1,3 BMM
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.9.07, 14:24 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Peter-Sweter píše: Mam jednu otazku.
Kupil som koncovku na vyfuk. Taku robusnu. Ked ju dam cim viac na koniec vyfuku, tym lepsie chrapci. Ale vtedy velmi trci. Ked netrci a je tak kusok cez naraznik, neni pocut skoro ziadny rozdiel. Pomoze, keby som zrezal kusok s vyfukovej tyce? A ked to urobim, nezmeni sa spotreba alebo vykon. Prosim poradte
to si eště neslyšel ten zvuk když ta trubka upadne úplně
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.9.07, 15:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Sadra17 píše: Peter-Sweter píše: Mam jednu otazku.
Kupil som koncovku na vyfuk. Taku robusnu. Ked ju dam cim viac na koniec vyfuku, tym lepsie chrapci. Ale vtedy velmi trci. Ked netrci a je tak kusok cez naraznik, neni pocut skoro ziadny rozdiel. Pomoze, keby som zrezal kusok s vyfukovej tyce? A ked to urobim, nezmeni sa spotreba alebo vykon. Prosim poradte to si eště neslyšel ten zvuk když ta trubka upadne úplně
Lepsi nez WRC ...a kdyz jedes na 4ku 40-50 tak zase bublak jako v8... jeste je dobry to mit u svodu povoleny, to pak pri kazdym podrazeni z vyfuku pul metru plamen...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.9.07, 15:13 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sice nevim o co slo na srazu kdyz sme kecali, tak si vypadal, ze si sezavodakem spjatej... kdyby ses ho zbavil, do mesice by sis rval vlasy....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.9.07, 17:33 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Ondras83 píše: DRYVER píše: Jeste sem tu kdysi davno cetl nejakou debatu ze nekdo daval na favorita nebo felicii zadni dil z felicie 1,6 nebo dokonce 1,9?? (take udajne k rychlejsimu vyvouknuti plynu ven) Na tom je taky neco pravdy?? no tak 1.3 a 1.6 maj stejnej vejfuk, teda zadní díl, no a 1,9 má zadní díl otevřenej, takže jestli chce někdo na favorita nebo na feldu levnej laďák ať šáhne po 1,9 jako já
Děláte si tu srandu???....to opravdu nevadí, když na 1.3mpi dám koncovej tlumič z 1.9ky.......dyt je to vlastně dutý.....to přece musí mít nějakej....a já bych tvrdil nepříznivej vliv na motor........jinka teda, že to bude mít lepčí zvuk, tomu věřim, ale že by to mému milááááškovi neublížilo o tom už trochu pochybuju.......jinako 1.9ku sem měl a díly z ní mam furt...i vejfuk......a jelikož na nový 1.3ce to rezne rychle a neúprosně, tak by se to finančně oplatilo, bo co je doma, to se počítá....ALE!!!
Museli byste mě přesvědčit, že je to fakt bezpečný, bo na novém autě nehodlám experimentovat, na to mam svojí 742ku
|
6.9.07, 19:13 |
|
|
Peter-Sweter
Příspěvky: 114
|
Toto je obycajna koncovka s modrym osvetlenim. A nema nijake ozacenie. Tak tasko zistim na aky motor bude. Zrezem teda kusok toho vyfuku. Nie moc, mozno 6 cm. To by nemal byt rozdiel. Fotku tu bohuzial nemam
_________________ Mám Škoda 120, na ktorej sa v poslednej dobe stale s niecim hram a vylepsujem
|
6.9.07, 20:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
OndraM píše: Ondras83 píše: DRYVER píše: Jeste sem tu kdysi davno cetl nejakou debatu ze nekdo daval na favorita nebo felicii zadni dil z felicie 1,6 nebo dokonce 1,9?? (take udajne k rychlejsimu vyvouknuti plynu ven) Na tom je taky neco pravdy?? no tak 1.3 a 1.6 maj stejnej vejfuk, teda zadní díl, no a 1,9 má zadní díl otevřenej, takže jestli chce někdo na favorita nebo na feldu levnej laďák ať šáhne po 1,9 jako já Děláte si tu srandu???....to opravdu nevadí, když na 1.3mpi dám koncovej tlumič z 1.9ky.......dyt je to vlastně dutý.....to přece musí mít nějakej....a já bych tvrdil nepříznivej vliv na motor........jinka teda, že to bude mít lepčí zvuk, tomu věřim, ale že by to mému milááááškovi neublížilo o tom už trochu pochybuju.......jinako 1.9ku sem měl a díly z ní mam furt...i vejfuk......a jelikož na nový 1.3ce to rezne rychle a neúprosně, tak by se to finančně oplatilo, bo co je doma, to se počítá....ALE!!! Museli byste mě přesvědčit, že je to fakt bezpečný, bo na novém autě nehodlám experimentovat, na to mam svojí 742ku
ber to takhle, máš tam vrazit nějakej laďák typu LAYTING nebo vejfuk z 1,9, což je skoro stejnej, akorát nemá na ceduli že je z kvalitní ocele a nemá krásnou koncovku.... to je asi tak jedinej rozdíl mezi laďákem a 1,9 vejfuckem, jo a když si koupim vejfuk na 1,3 tak tam je že pasuje i na 1,6 MPI takže neim, je to kvůli tomu aby ušetřili ..... prostě normálka v čechách :D:D:D:D:D:D:D:D:D
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.9.07, 20:09 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Ondras83 píše: ber to takhle, máš tam vrazit nějakej laďák typu LAYTING nebo vejfuk z 1,9, což je skoro stejnej, akorát nemá na ceduli že je z kvalitní ocele a nemá krásnou koncovku.... to je asi tak jedinej rozdíl mezi laďákem a 1,9 vejfuckem, jo a když si koupim vejfuk na 1,3 tak tam je že pasuje i na 1,6 MPI takže neim, je to kvůli tomu aby ušetřili ..... prostě normálka v čechách :D:D:D:D:D:D:D:D:D
OK, tak nejspíš si mě ukecal a tu ošklivou koncovku pořešim uřezánim toho konce zahnutýho dolu a navařením pěkné chromované koncovky No ale u mě vzniká další otázka, já budu měnit i střední díl, zadní díl dám tedy z 1.9, ale střední nemam, ten musim kupovat, tak co radíte?....mam koupit ten správnej 1.3 nebo taky 1.9.....anebo by to už nebylo až tak rozumný....jinako ty stovkový rozdíly v ceně sou zanedbatelný........Díky za rady...čao
|
7.9.07, 06:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|