Autor |
Zpráva |
M3Power
|
Matthes píše: Ja to delal baj voko suplerou to by tady nikdo nemel vedet, no kdyz mas viko karbu postaveny kolmo a mas tam plovak a i to papirovy tesneni, tak mezi plovakem a tim tesnenim by melo byt dle lit. 16mm pro duty plovaky a 13 pro plny, doufam ze si ty cisla nepletu. To je ten blbejsi zpusob, pak mas moznost vzit starou AC pumpu a viko dat i s plovakem vodorovne do naky nadoby a pumpujes ... hladina ma vylezt do vysky 20mm pod horni hranou vika.
No, myslím, že to udělám asi podobně ... Jen jsem potřeboval vědět ty hodnoty ...
|
31.8.07, 10:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
M3Power
|
Tak pánové ! Nakonec jste mě dokopali k tomu, že jsem se do toho v sobotu pustil a vyčistil celý karburátor, vyměnil těsněníčka, seřídil hladinu, vyměnil vzduchový filtr a nakonec i seřídil předstih a musím říct, že auto jede skoro jako nové ! Protože jsem nejdříve dělal karbec, jel na test jízdu a teprve potom předstih vím, že největší problém byl asi v seřízení předstihu .... po téhle operaci (a nalezení rysky ) se auto rozjelo jako o závod !
Chlapi, moc díky za podrobný až polopatický návod a trpělivost !
PS : taky mi z toho vytekl červený benzín !
|
3.9.07, 14:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Co je na tom divného? Special je červený
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.9.07, 14:27 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Na me taky vyteklo trochu cervenyho specialu ikdyz se uz rok jezdilo na natural 95
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.9.07, 15:58 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: Na me taky vyteklo trochu cervenyho specialu ikdyz se uz rok jezdilo na natural 95
No právě, já jsem jezdil taky na 95 z daňových důvodů , ale vytekl červený a to ještě měl konzistenci jako burčák .... fuj
|
4.9.07, 07:19 |
|
|
M3Power
|
Ještě takový dotaz : co jsem udělal špatně, že se mi teď hůře vrací sytič dolů ? Jakoby se sekne a musím "zapružit" na páčce a potom si dá říct
Není to žádný velký problém, ale je to spíše nepříjemné
|
4.9.07, 07:20 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Asi lanko u karburator narazi pri zavirani do toho kloboucku, mas ho asi moc vystrceny z toho sroubu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.9.07, 07:46 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: Asi lanko u karburator narazi pri zavirani do toho kloboucku, mas ho asi moc vystrceny z toho sroubu
Jako to lanko na konci ? Rozumím tomu dobře ?
|
4.9.07, 07:49 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No, jak na karbu hybe tou packou ... tam ho asi moc kouka ven.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.9.07, 07:51 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: No, jak na karbu hybe tou packou ... tam ho asi moc kouka ven.
Aha. Seženu někoho, kdo mi s tím bude hýbat a zkusím to .... Díky
|
4.9.07, 08:01 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
alebo mas prilis dotiahnutu srubku, co fixuje bowden sytica v telese karburatora. Ja som ju mal dotiahnutu tak silno, ze sytic slo s problemami zapnut, ale vypnut sa uz nedal.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
4.9.07, 08:05 |
|
|
M3Power
|
ventYl píše: alebo mas prilis dotiahnutu srubku, co fixuje bowden sytica v telese karburatora. Ja som ju mal dotiahnutu tak silno, ze sytic slo s problemami zapnut, ale vypnut sa uz nedal.
Hmm, to by taky mohlo být ... chová se to tak jak píšeš. Není problém ho dát nahoru, ale nechce se mu dolů. Nevěděl jsem, jak moc to přitáhnout.
Taky můžu zkusit ... asi to chce si s tím trochu vyhrát
|
4.9.07, 08:14 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
M3Power píše: ventYl píše: alebo mas prilis dotiahnutu srubku, co fixuje bowden sytica v telese karburatora. Ja som ju mal dotiahnutu tak silno, ze sytic slo s problemami zapnut, ale vypnut sa uz nedal. Hmm, to by taky mohlo být ... chová se to tak jak píšeš. Není problém ho dát nahoru, ale nechce se mu dolů. Nevěděl jsem, jak moc to přitáhnout. Taky můžu zkusit ... asi to chce si s tím trochu vyhrát
pravděpodobně jenom prohnutej drát/struna na straně u karbeca...narovnat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.9.07, 13:34 |
|
|
M3Power
|
Chlapi díky za tipy, odpoledne na to kuknu ... bude to nějaká krávovina ...
|
4.9.07, 13:42 |
|
|
M3Power
|
Tak jsem promazal ten šroub, který drží lanko a je to OK.
Jenže je tu další problém Chtěl jsem dolít olej a zjistil jsem, že mám na víčku takovou bílou emulzi Auto se ale nehřeje, jede OK. Čím si myslíte, že by to mohlo být ? Někde jsem četl, že pokud jezdíte jen krátké vzdálenost, tak to může být kondenzací vody. Já sice jezdím ráno 7km do práce, a odpoledne 7km z práce. Mezitím taky jen krátké pojížďky většinou do 10km, ale i tak se mi to nezdá ...
Hlavně mě prosím moc nestrašte !
|
11.9.07, 08:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|