Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 23:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Karburátor - rozdíl 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek Karburátor - rozdíl
Sháním karburátor na 136. Prozatím jsem sehnal nový na 120.
Mohl by mi někdo prozradit rozdíly?
Půjde ze 120 na 136, co to udělá?


5.9.07, 08:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
pre 120 existuju 2 rozne karburatory
ESDR - montoval sa tusim do roku 1983
SEDR - montoval sa do konca vyroby

pre 130 existuje len jeden typ karburatora oznacovany ako SEDR 130 (v case kralovania ESDR karburatorov sa S130 nerobila)

rozdiel je v tom, ze ESDR (starsi) disponuje ekonostatom, zatial co novsi SEDR nim nedisponuje
karburator SEDR 130 ekonostatom disponuje.

Ekonostat by mal zabezpecit pripravu lepsej zmesi pri nizsej spotrebe, alebo co :)
Karburatory pre 130, 135 a 136 by mali byt rovnake (mozno ma niekto opravi, budem rad), rozdiel je iba v otryskovani karburatora, pre kazdy motor je ina sada trysiek.

120tkovy by mal na 136tke fungovat, bude ho treba pretryskovat, ale neviem, ako to bude s tahom, prechodmi a spotrebou.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.9.07, 09:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
mas pravdu...karburatory 130 135 a 136 se lisi pouze nejakyma tryskama....ne vsema. Ja mam tedka SEDR ze 120 na 135ce a jede to...jelo to i s tryskama ze 120 ale uz sou tam 135kove ...nevim presne co je to za karbec co tam ted je...jeste sem to nestudoval ale treba je to LSko jinak jezdit se s tim da...spotreba je o neco mensi ale zase to ztraci vykon...uz mam prichystany 135kovy k montazi tak uvidim jestli se jeste zlepsi oproti tomu co tam je ted. :wink:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


5.9.07, 11:10
Profil ICQ

Příspěvky: 6
Bydliště: Ústí nad Labem
Příspěvek 
a nevíte, jak je to s 130 a 136. prý se dá sehnat nový na 130.


6.9.07, 12:41
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
sezen teda novej kab na 130ku a trysku 112 na 1. stupni zamen za trysku 115 a hotovo...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.9.07, 17:18
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
kachnis píše:
sezen teda novej kab na 130ku a trysku 112 na 1. stupni zamen za trysku 115 a hotovo...


Tak...alebo nemeň žiadnu trysku a bude to dobre...ale nedávaj tam SEDR120, to je hrozne uškrtené...pôjde to bez problémov, no je to uškrtené...je to veľký rozdiel voči SEDR130 - mám to odskúšané...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.9.07, 18:21
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz