|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Peta
Příspěvky: 6 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Karburátor - rozdíl
Sháním karburátor na 136. Prozatím jsem sehnal nový na 120.
Mohl by mi někdo prozradit rozdíly?
Půjde ze 120 na 136, co to udělá?
|
5.9.07, 08:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
pre 120 existuju 2 rozne karburatory
ESDR - montoval sa tusim do roku 1983
SEDR - montoval sa do konca vyroby
pre 130 existuje len jeden typ karburatora oznacovany ako SEDR 130 (v case kralovania ESDR karburatorov sa S130 nerobila)
rozdiel je v tom, ze ESDR (starsi) disponuje ekonostatom, zatial co novsi SEDR nim nedisponuje
karburator SEDR 130 ekonostatom disponuje.
Ekonostat by mal zabezpecit pripravu lepsej zmesi pri nizsej spotrebe, alebo co :)
Karburatory pre 130, 135 a 136 by mali byt rovnake (mozno ma niekto opravi, budem rad), rozdiel je iba v otryskovani karburatora, pre kazdy motor je ina sada trysiek.
120tkovy by mal na 136tke fungovat, bude ho treba pretryskovat, ale neviem, ako to bude s tahom, prechodmi a spotrebou.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
5.9.07, 09:01 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
mas pravdu...karburatory 130 135 a 136 se lisi pouze nejakyma tryskama....ne vsema. Ja mam tedka SEDR ze 120 na 135ce a jede to...jelo to i s tryskama ze 120 ale uz sou tam 135kove ...nevim presne co je to za karbec co tam ted je...jeste sem to nestudoval ale treba je to LSko jinak jezdit se s tim da...spotreba je o neco mensi ale zase to ztraci vykon...uz mam prichystany 135kovy k montazi tak uvidim jestli se jeste zlepsi oproti tomu co tam je ted.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
5.9.07, 11:10 |
|
|
Peta
Příspěvky: 6 Bydliště: Ústí nad Labem
|
a nevíte, jak je to s 130 a 136. prý se dá sehnat nový na 130.
|
6.9.07, 12:41 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sezen teda novej kab na 130ku a trysku 112 na 1. stupni zamen za trysku 115 a hotovo...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.9.07, 17:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
kachnis píše: sezen teda novej kab na 130ku a trysku 112 na 1. stupni zamen za trysku 115 a hotovo...
Tak...alebo nemeň žiadnu trysku a bude to dobre...ale nedávaj tam SEDR120, to je hrozne uškrtené...pôjde to bez problémov, no je to uškrtené...je to veľký rozdiel voči SEDR130 - mám to odskúšané...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.9.07, 18:21 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|