Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 02:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Žere mi 4l oleje na 10 000 km !!! (favorit) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Július Lepšík píše:
Mám taký istý problém.Motor 135 z favoritu,inak ťahá celkom slušne,len žere olej,hlavne keď sa otáčky pohybujú okolo
4-5 tisíc a niekedy je dosť viditelné dymenie z výfuku.A váš názor na prekrúžkovanie..Nie je to tak,že sa to po pár tisícoch
km vráti na pôvodný stav alebo dokonca ešte zhorší? Alebo treba vymeniť len tie guferká na ventiloch a mali by to byť OK ? Ďakujem


najprv vymeniť tie guferá na ventily, to ide aj bez demontáže hlavy, takže sa to dá urobiť pri výmene oleja a nastavení ventilov, ja sa na to chystám do pondelka, už mi treba meniť olej a tiež už klesol až pod rysku, mám Favo 135 nabehané 190.000 guferá už mám kúpené sada nemeckých stála 160skk. :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.07, 08:48
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 37
Bydliště: Vansovej 534/7,Žiar nad Hronom
Příspěvek 
Ten olej sa dostáva cez nasávací ventil do spalovacieho otvoru..?Alebo ako, alebo kde sa ten olej "stráca"?


8.9.07, 08:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Július Lepšík píše:
Ten olej sa dostáva cez nasávací ventil do spalovacieho otvoru..?Alebo ako, alebo kde sa ten olej "stráca"?


hlavne cez sací, ale aj cez výfukový, tam pri ubraní plynu zotrvačnosť výfukových plynov tiež spôsobí podtlak... ale skôr je to tým že drieky ventilov sa pohybujú hore dole a keď to gugero netesní tak olej sa dosdane pod gufero a pri sacom venile ide do sania (to je pri škodovkách bez gufer ten typický zápach spalovaného oleja) a pri výfukových to ide do výfuku a to sa od horúcich plynov tiež zpáli a zanáša výfuk olejovými sadzami...

výmena pomerne jednoduchá a efekt dobrý...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.07, 09:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
tak jsem nechal vyměnit ty gufera a budu to sledovat ...snad to pomohlo ... díky za názory

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


8.9.07, 11:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
potrebujem poradiť, tie mesiačiky s ventilov nejdú dole, tyčky som vybral, diery dole ucpal novinami vahadla som tam nechal, nechcem ich dávať dole kôli tým bočným šrobom hlavy, nemám originál sťahovák na pružiny ventilov, ale ventil zo spodu od piestu som mal podložený orechom 5 cez dieru na sviečku a pružina nie a nie povoliť, tie mesiačiky v tom lôžku držia a nechú vyskočiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.07, 12:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To máš hlavu dole? Já to dělal u Rapida tak, že jsem vzal truhlářskou svěrku a kus U profilu který dal na talíř ventilu a druhým koncem (pevným) té svěrky jsem zapřel ventil ze strany spalovacího prostoru a stahoval, tím jsem zmáčkl pružinu i s talířkem a mohl vyndat ty klínky z drážek. Většina šla dobře, ty které nechtěly jsem udělal tak, že jsem vzal tenký šroubováček a kladívko a ten šroubováček jsem zarážel to té spáry mezi nimi :wink: Tak to šlo od sebe jedna radost :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


8.9.07, 12:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Šemik píše:
To máš hlavu dole? Já to dělal u Rapida tak, že jsem vzal truhlářskou svěrku a kus U profilu který dal na talíř ventilu a druhým koncem (pevným) té svěrky jsem zapřel ventil ze strany spalovacího prostoru a stahoval, tím jsem zmáčkl pružinu i s talířkem a mohl vyndat ty klínky z drážek. Většina šla dobře, ty které nechtěly jsem udělal tak, že jsem vzal tenký šroubováček a kladívko a ten šroubováček jsem zarážel to té spáry mezi nimi :wink: Tak to šlo od sebe jedna radost :wink:


hlava je na motore, keby to bolo dole tak si poradím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.07, 12:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Vyndej to podepření ventilu co tam máš aby ti nespadl dolu, vem nějakou 10 ořech nebo 12 to je jedno posaď ho na tuhorní misku ventilu a tak 2x3x poklepej kladivem, je to i občas slyšet jak ťukání postupně mění zvuk hlavně do toho nemlať moc velkou silou aby to nevyskočilo

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


8.9.07, 14:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kristensen píše:
Vyndej to podepření ventilu co tam máš aby ti nespadl dolu, vem nějakou 10 ořech nebo 12 to je jedno posaď ho na tuhorní misku ventilu a tak 2x3x poklepej kladivem, je to i občas slyšet jak ťukání postupně mění zvuk hlavně do toho nemlať moc velkou silou aby to nevyskočilo


tak nakoniec som to spravil trocha násilným spôsobom, piest do hornej úvrate aby ventil neprepadol do spalováku, orech 21 predlžovák s goly a po tom riadna šupa drevom, povolilo to, každý jeden, potom som cez dieru sviečky podložil ventil 5kou orechom s malej sady na drôte a nasadil to nazad... samozrejme vymenené guferká... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.9.07, 18:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz