Žere mi 4l oleje na 10 000 km !!! (favorit)
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Július Lepšík píše: Mám taký istý problém.Motor 135 z favoritu,inak ťahá celkom slušne,len žere olej,hlavne keď sa otáčky pohybujú okolo 4-5 tisíc a niekedy je dosť viditelné dymenie z výfuku.A váš názor na prekrúžkovanie..Nie je to tak,že sa to po pár tisícoch km vráti na pôvodný stav alebo dokonca ešte zhorší? Alebo treba vymeniť len tie guferká na ventiloch a mali by to byť OK ? Ďakujem
najprv vymeniť tie guferá na ventily, to ide aj bez demontáže hlavy, takže sa to dá urobiť pri výmene oleja a nastavení ventilov, ja sa na to chystám do pondelka, už mi treba meniť olej a tiež už klesol až pod rysku, mám Favo 135 nabehané 190.000 guferá už mám kúpené sada nemeckých stála 160skk.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.07, 08:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Július Lepšík
Příspěvky: 37 Bydliště: Vansovej 534/7,Žiar nad Hronom
|
Ten olej sa dostáva cez nasávací ventil do spalovacieho otvoru..?Alebo ako, alebo kde sa ten olej "stráca"?
|
8.9.07, 08:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Július Lepšík píše: Ten olej sa dostáva cez nasávací ventil do spalovacieho otvoru..?Alebo ako, alebo kde sa ten olej "stráca"?
hlavne cez sací, ale aj cez výfukový, tam pri ubraní plynu zotrvačnosť výfukových plynov tiež spôsobí podtlak... ale skôr je to tým že drieky ventilov sa pohybujú hore dole a keď to gugero netesní tak olej sa dosdane pod gufero a pri sacom venile ide do sania (to je pri škodovkách bez gufer ten typický zápach spalovaného oleja) a pri výfukových to ide do výfuku a to sa od horúcich plynov tiež zpáli a zanáša výfuk olejovými sadzami...
výmena pomerne jednoduchá a efekt dobrý...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.07, 09:05 |
|
|
pepakvatropolis
Příspěvky: 120
|
tak jsem nechal vyměnit ty gufera a budu to sledovat ...snad to pomohlo ... díky za názory
_________________ Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011
|
8.9.07, 11:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
potrebujem poradiť, tie mesiačiky s ventilov nejdú dole, tyčky som vybral, diery dole ucpal novinami vahadla som tam nechal, nechcem ich dávať dole kôli tým bočným šrobom hlavy, nemám originál sťahovák na pružiny ventilov, ale ventil zo spodu od piestu som mal podložený orechom 5 cez dieru na sviečku a pružina nie a nie povoliť, tie mesiačiky v tom lôžku držia a nechú vyskočiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.07, 12:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To máš hlavu dole? Já to dělal u Rapida tak, že jsem vzal truhlářskou svěrku a kus U profilu který dal na talíř ventilu a druhým koncem (pevným) té svěrky jsem zapřel ventil ze strany spalovacího prostoru a stahoval, tím jsem zmáčkl pružinu i s talířkem a mohl vyndat ty klínky z drážek. Většina šla dobře, ty které nechtěly jsem udělal tak, že jsem vzal tenký šroubováček a kladívko a ten šroubováček jsem zarážel to té spáry mezi nimi Tak to šlo od sebe jedna radost
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.9.07, 12:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: To máš hlavu dole? Já to dělal u Rapida tak, že jsem vzal truhlářskou svěrku a kus U profilu který dal na talíř ventilu a druhým koncem (pevným) té svěrky jsem zapřel ventil ze strany spalovacího prostoru a stahoval, tím jsem zmáčkl pružinu i s talířkem a mohl vyndat ty klínky z drážek. Většina šla dobře, ty které nechtěly jsem udělal tak, že jsem vzal tenký šroubováček a kladívko a ten šroubováček jsem zarážel to té spáry mezi nimi Tak to šlo od sebe jedna radost
hlava je na motore, keby to bolo dole tak si poradím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.07, 12:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Vyndej to podepření ventilu co tam máš aby ti nespadl dolu, vem nějakou 10 ořech nebo 12 to je jedno posaď ho na tuhorní misku ventilu a tak 2x3x poklepej kladivem, je to i občas slyšet jak ťukání postupně mění zvuk hlavně do toho nemlať moc velkou silou aby to nevyskočilo
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.9.07, 14:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kristensen píše: Vyndej to podepření ventilu co tam máš aby ti nespadl dolu, vem nějakou 10 ořech nebo 12 to je jedno posaď ho na tuhorní misku ventilu a tak 2x3x poklepej kladivem, je to i občas slyšet jak ťukání postupně mění zvuk hlavně do toho nemlať moc velkou silou aby to nevyskočilo
tak nakoniec som to spravil trocha násilným spôsobom, piest do hornej úvrate aby ventil neprepadol do spalováku, orech 21 predlžovák s goly a po tom riadna šupa drevom, povolilo to, každý jeden, potom som cez dieru sviečky podložil ventil 5kou orechom s malej sady na drôte a nasadil to nazad... samozrejme vymenené guferká...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.9.07, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|