Autor |
Zpráva |
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Schema pristrojoveho stitu Rapid
Ahoj kluci,
nemate nekdo schema zapojeni pristrojovky jak ma napr Rapid, vzadu tri konektoru, typ jak Favorit.
Takove schema jako je tady: http://skoda.panda.cz/obrazky2/341.jpg
ale na pristrojovku s rapida
dekuji
|
10.9.07, 10:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Proč téhle desce všichni řikají z Rapide? vždyt se dávala i do 105...
A má jen dva konektory, zapojení je ve svorkovnici je stejné jako u těch kulatých
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.9.07, 13:38 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: Proč téhle desce všichni řikají z Rapide? vždyt se dávala i do 105...
A má jen dva konektory, zapojení je ve svorkovnici je stejné jako u těch kulatých
ve 105s byla hezci, s celoplosnym tachecem a bez otackomeru. "rapid" pristrojovka je 130 a vejs pokud vim, s otackomerem, kontrolkou pro rucni brzdu, zaply pasy a podobnejma nezapojenejma kravinama...
mimochodem ten obrazek je teda pekny vrabci hnizdo...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.9.07, 14:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ja vím kterou myslí
ale ten název "z rapida" je značně nepřesný.. I rapid měl klasické kruhové budíky.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.9.07, 14:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: Ja vím kterou myslí ale ten název "z rapida" je značně nepřesný.. I rapid měl klasické kruhové budíky.
dle andrta se jí osazovaly pouze typy 135/136...nicméně schéma tam není, sorry...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.9.07, 14:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Je to takové neurčité (jako u škody všechno) já jsem slyšel že se montovala od dubna 87 nebo jsem slyšel že až modelem 88, ale vzhledem k tomu že jsem je viděl i ve 105 důchodcovských tak bych věřil ten duben 87.
Pak už se dávaly všade možná ještě byly nějaké série s klasickými budíky, museli vypotřebovat sklady
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.9.07, 14:17 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: Je to takové neurčité (jako u škody všechno) já jsem slyšel že se montovala od dubna 87 nebo jsem slyšel že až modelem 88, ale vzhledem k tomu že jsem je viděl i ve 105 důchodcovských tak bych věřil ten duben 87. Pak už se dávaly všade možná ještě byly nějaké série s klasickými budíky, museli vypotřebovat sklady
asi tak, placali na to co jim prislo pod ruku, ja mam 87 snad cerven, je to 120L a je tam z fabriky 5q a sibr....a budiky sou klasika kulaty...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.9.07, 14:34 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
ahoj, omlouvam se za nazev Rapid, vim ze tenhle typ melo vice skodovek, posilam fotku kterou pristrojovku myslim
a ted mi poradte jak tyto draty zapojit>schema (nemam to do auta a vim ze to staci zapojit do konektoru, ktere uz v aute jsou)
|
11.9.07, 14:11 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tk to nafoť eště jednou z té zadní strany, ale bez drátů (vypoj to ze svorkovnic na desce) a tak, aby byly vidět všechny "cestičky" a nějak to dáme dohromady.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.9.07, 17:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tož já ti to večer popíšu, jeden tenhle štít tu mám
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.9.07, 17:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Takže...
Většína panelů je jen s dvěma svazky kabelů, ten třetí je na kontrolky které běžně zapojené nejsou, asi máš nějakou export verzi.
Takže : fotka to panelu zezadu, vlevo malý konektor (6pin) a nalevo ten velký (10pin) :
Zde je zapojení těch svorkovnic:
Nejdříve malá (vlevo)
A teď velká (vpravo)
OK?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.9.07, 19:04 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Šemik píše: Takže... Většína panelů je jen s dvěma svazky kabelů, ten třetí je na kontrolky které běžně zapojené nejsou, asi máš nějakou export verzi. Takže : fotka to panelu zezadu, vlevo malý konektor (6pin) a nalevo ten velký (10pin) : Zde je zapojení těch svorkovnic: Nejdříve malá (vlevo) A teď velká (vpravo) OK?
ahoj, diky za popis tech dovou konektoru, pravda ze ten 4pinovy je na ty pridavne kontrolky, jako jsou pasy apod, to nepotrebuji. Hlavni co potrebuji abych vedel, napr na pin č1. pripojit drat od otackoumeru, na dalsi napr teplomer a palivomer. Zarovicky to vse se da lehce poznat, to nemusite, jen me zajima kam prijde zapojit plovak, cidlo teploty a otackomer. Jeste jednou diky....
|
12.9.07, 09:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nějak nechápu. Vždyt to jsem namaloval, ne?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.9.07, 11:09 |
|
|
chavier
Příspěvky: 276 Bydliště: Karvinsko
|
Šemik píše: Nějak nechápu. Vždyt to jsem namaloval, ne?
namaloval si to hezky, ale jeste potrebuji rozpis, co na ktere cislo pripojit
napr 9 zluty levy blinkr apod.
|
12.9.07, 15:52 |
|
|
stangha
Příspěvky: 326 Bydliště: Praha
|
rapid neměl kontrolku pro ruční brzdu ne? takový to (O) s vykřičníkem bylo na havarijní stav brzd, stejně jako u 105, 120... tuhle "novou" sem viděl snad jen jednou. a co koupit tu desku jinou? možná bych věděl i od koho, můžu se ho poptat
_________________ Škoda 130 Rapid r.v. 1987 - motor 136 Favo + LPG ===> Už je prodaný.... a nový majitel ho už stihnul zrušit :-/
Honda Civic 1.4i 16V r.v. 1995 - 55kW
Škoda Fabia I 1.2 HTP r.v. 2004 - 47kW ===> mámy kára
|
12.9.07, 21:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|