Autor |
Zpráva |
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Turbodíra
Koupil jsem škodovku, motor Favorit. Když šlápnu plnej, tak to vždycky zakucká a pak až se to rozjede. Prostě díra. Nemůže to bejt tim, že neni podloženej karbec? U Fáčko motoru ve škodovce by měl bejt ne? Ale mě každej říká, že to většinou nic nedělá.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
16.9.07, 18:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Spíše akcelerační pumpička.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.07, 18:22 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Může to být tím podložením, při nástřiku to chrstá na stěnu a ne do šachty.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.9.07, 18:28 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Tam se jedná tušim o pouhý 2° ne? To přece nemůže při tak malým náklonu hned chrstat vedle. Nemůže to bejt tim, že sání neni vyhřejvaný vodou? Nebo taky tim, že neni zahřátej motor? I když asi byl.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
16.9.07, 18:30 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
no myslím, že je to víc jak dva stupně, přesnou hodnotu nevím, ale okolo 14, nejjednodušší je se podívat kam a jestli to vůbec stříká, ne?
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.9.07, 18:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Drak píše: no myslím, že je to víc jak dva stupně, přesnou hodnotu nevím, ale okolo 14, nejjednodušší je se podívat kam a jestli to vůbec stříká, ne?
Je to 10°
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.07, 18:33 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
No tak já se podívám. Ten pantáta co mi to prodával říkal, že ta díra tam neni když je to zahřátý a když jsem mu říkal, že to nemá podložený, tak povídal, že to nevadí. Nejlepší by bylo sání z Rapida.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
16.9.07, 18:43 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ina vyska hladiny v karbeci......je to hnus velebnosti.....takto bez podlozky
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
16.9.07, 18:46 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
ten náklon je o 10° a ne o 2°
|
16.9.07, 18:51 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Nemá někdo plánek na tu podložku? Jak a z čeho jí vyrobit?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
16.9.07, 19:52 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.9.07, 06:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Martin píše: http://www.rapidity.cz/motor.php
dobré martine já jsem zas hledal kam napojit ten odbublinkovávač, já mám stějný vergl před barákem se mi navaluje jen kolem projdu, stějný problém při sešlápnutí se to dusí, karbeců a cívek tam vyměnily z půl vrakecu, ještě je tam motor z ekotronika, to sání stím vyhříváním to tam asi dělá taky paseku se mi do toho vůbec nechce miloš
|
18.9.07, 17:29 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Martine o tej podložce už jsem slyšel, ale nevim kdo by mi byl schopnej jí udělat. Sám na to nejsem zručnej a nemám ani prostředky. Nemá někdo nějakou na prodej? Nebo existuje jinej způsob jak to udělat, krom výměny sání za Rapiďácký?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
18.9.07, 21:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Speeder píše: Martine o tej podložce už jsem slyšel, ale nevim kdo by mi byl schopnej jí udělat. Sám na to nejsem zručnej a nemám ani prostředky. Nemá někdo nějakou na prodej? Nebo existuje jinej způsob jak to udělat, krom výměny sání za Rapiďácký?
tak jsem ladil ti turbodíru, chvíli jsem o tom přemýšlel, že tam vyměnili několik karbeců chvíli to jelo a pak zas to blblo, start nic moc přidals tak se to zakuckalo a pak to celkem jelo, a zas než to šlo do toček tak tam byla díra, tak jsem mrkl do rozdělovače rozpojil a spojil jsem přerušovač, byla tam jiskřička, ale nebyla slyšet, vyčistil jsem smirkem kontakty a pořád stejné, dal jsem nové a start OK a vyrazilo to jak raketa bez kuckání, bylo to v přerušovači miloš
|
19.9.07, 19:24 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Inu, sundal jsem filtr, že se kouknu kam mi teda stříká ta akcelerační pumpička, jak tady už bylo řečeno. No a jak tak koukám, nikde nic nestříká. Vyfotil jsem karbec a ptám se vás. Má to stříkat při sešlápnutí plynu z injektoru jenž je označen šipkou na fotce?
Jestli jo, tak tam to teda nestříká. Eště jedna věc. Akcelerační pumpička je ta věc v kroužku na následující fotografii? Pod ní je pohon.
Jestli to tam má stříkat a nestříká, tak teda nevim proč.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.9.07, 12:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|