Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 02:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 nějaké úpravy motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Je těžké a snad i nezodpovědné radit částečné úpravy motoru někomu,kdo neví co je HÚ.To jak se mění rozvody,to už najdeš lehce je to v knihách,ale když o tom nevíš skoro nic,musíš číst a prohledávat ty knihy,internet a udělat si obraz,co a jak.Není to namýchat maltu a hup s ní na zeď...A to je taky umění...A zdá se,že ne... :wink:Úprava motoru proto není vůbec levná záležitost...Jj..


17.9.07, 08:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Lp640 píše:
a olik stojí rozvody a co je to Hú (moc motorům nerozumim) dík

Pre zaciatok si zozen nejakeho Andrt-a (knizka), nauc sa co je HU, OHV, karburator, utahovaci moment a take zakladne terminy.
Potom si vymen rozvody presne podla tej knizky (veeeeeeeeeeeeelkyyy priestor na problemy).
Ked chces robit "upravy", tak si kup auto, ktore je o triedu inde a jazdi na nom.
Ani pomerne brutalne upravy neurobia z rapida auto rovnocenne s modernymi autami.
Pre zaciatocnika je idealne robit tuning na spolahlivost.
Vyborny tuning je spravit si brzdy, umyt motor a prevodovku, dat novy filter vzduchu, podotahovat pasky aby neunikala kvapalina, doplnit akumulator ... zavarit diery v podlahe ...
Na starom aute toho najdes dost.


17.9.07, 09:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Lp640 píše:
a olik stojí rozvody a co je to Hú (moc motorům nerozumim) dík

Pre zaciatok si zozen nejakeho Andrt-a (knizka), nauc sa co je HU, OHV, karburator, utahovaci moment a take zakladne terminy.
Potom si vymen rozvody presne podla tej knizky (veeeeeeeeeeeeelkyyy priestor na problemy).
Ked chces robit "upravy", tak si kup auto, ktore je o triedu inde a jazdi na nom.
Ani pomerne brutalne upravy neurobia z rapida auto rovnocenne s modernymi autami.
Pre zaciatocnika je idealne robit tuning na spolahlivost.
Vyborny tuning je spravit si brzdy, umyt motor a prevodovku, dat novy filter vzduchu, podotahovat pasky aby neunikala kvapalina, doplnit akumulator ... zavarit diery v podlahe ...
Na starom aute toho najdes dost.


vystihol si to uplne presne ;) ja mam prave teraz uplne presne tento feeling s Rapidom, aj ked je vo vcelku zachovalom stave.

Ked ide o tuning motora, tak mozem povedat, ze treba (co caka mna):
- zhodit viko ventilov, nastavit ventilove vole, vymenit tesnenie pod vikom
- premazat palec rozdelovaca, skontrolovat odtrh a celkovu funkcnost, vole
- skontrolovat ukostrenie motora (rado sa uvolnuje a vznika cela skala divnych problemov)
- kontrola dobijacej sustavy (stav alternatora, nabijacie napatie a pod.)
- odbordelit karburator (to sa bohuzial bez demontaze neda)
- skontrolovat unik vody
- skontrolovat unik oleja

Na prevodovke (aj to ma caka, mnam):
- skontrolovat tesnost
- ocistit (inac sa prehrieva)

ak je voz novy, kupeny po inom majitelovi, tak jednoznacne vymenit povodny olej aj s filtrom a po 5t km spravit vymenu znova (vratane filtra).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.9.07, 12:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz