Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 16:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Chod Motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 52
Příspěvek Chod Motoru
Zdar chlapi, mám Feldu 1,3 MPI rv. 96 a mám takový problém. Když je motor studený a já nastartuji, tak se mi při rozjíždění ten motor dusí, stává se to i když dojíždím do křižovatky na rychlost a chci se rychle rozjet, tak motor nejde vubec vytočit, ale po chvíli se to podaří. Potřeboval bych poradit, čím to může být. Díky


27.9.07, 16:38
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nejvíc asi prozradí diagnostika, šel bych jako první po lambdě.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


27.9.07, 17:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 52
Příspěvek 
Zapoměl sem napsat,že když se motor ohřeje, tak to nedělá


27.9.07, 17:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Massy píše:
Zapoměl sem napsat,že když se motor ohřeje, tak to nedělá

a má to plyn ??? (LPG), jestli jo tak je to normální, dědovi to dělá taky, musíš prostě jet chvíli pomalu no, jak se to trošku ohřeje, nebo motor jede na stejný otáčky tak to nedělá, a může to bejt lamda, nebo špatnej vzduchovej filtr, svíčky, může to dělat i zapal. lišta .... je toho hodně, nejlepší bude diagnostika, nebo jestli to má plyn tak vyměnit filtr na plyn a dát nový svíčky

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.9.07, 18:06
Profil ICQ

Příspěvky: 52
Příspěvek 
LPG nemám, díky bohu.Dal jsem nový vzducháč,svíčky Bosch,ale teď mě tak napadá, že bych mohl zkusit palivový filtr,ale co když ani to nepomůže.Naonec asi fakt budu muset na diagnostiku. Zkuste mi kdyžtak ještě někdo pradit.


27.9.07, 18:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Massy píše:
LPG nemám, díky bohu.Dal jsem nový vzducháč,svíčky Bosch,ale teď mě tak napadá, že bych mohl zkusit palivový filtr,ale co když ani to nepomůže.Naonec asi fakt budu muset na diagnostiku. Zkuste mi kdyžtak ještě někdo pradit.


Udělej tu diagnostiku, jak říká Drak...novým palivovým filtrem sice nic nezkazíš, ale to by dělalo problémy pořád, tedy i na zahřátém motoru.


27.9.07, 18:14
Profil ICQ

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě to dělá taky, ale mám fáčko BMM r.v. 94. Může to být uplně něco jiného nebo něco podobného, sám nevím čím to je. Už jsem to měl mnohokrát v servisu a na nic nepřišli.
Když auto natočím a třeba vyjedu z parkovacího místa, tak se auto začne dusit. Když je motor ohřátý tak to nedělá.


27.9.07, 20:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
varok píše:
Mě to dělá taky, ale mám fáčko BMM r.v. 94. Může to být uplně něco jiného nebo něco podobného, sám nevím čím to je. Už jsem to měl mnohokrát v servisu a na nic nepřišli.
Když auto natočím a třeba vyjedu z parkovacího místa, tak se auto začne dusit. Když je motor ohřátý tak to nedělá.


presne toto dela otcova felda....kdyz vyjedu od baraku tak po chvilce jizdy to zacne cukat. Dam plyn na podlahu a tak 5s nic a pak se da dokupy...jinak vyslapnout spojku a protocit motor pomuze taky.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


27.9.07, 21:14
Profil ICQ

Příspěvky: 52
Příspěvek 
Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím


28.9.07, 00:41
Profil

Příspěvky: 43
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
radick.dávat plyn na podlahu na nezahřátém motoru hmm..pak se nedivte že auto jezdí tak jak je :lol: zdí


28.9.07, 04:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
myslím že toto robia studené potenciometre, alebo čidlá... ak za zahreje, rozbehá tak je dobre...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.9.07, 08:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Wena píše:
radick.dávat plyn na podlahu na nezahřátém motoru hmm..pak se nedivte že auto jezdí tak jak je :lol: zdí


clovece to neni 105ka nejde o to kam az das plyn ale jak to tocis kdyz je to studene. Vlozka se ohreje zachvilku ale jde o studeny olej ktery nema tak dobre mazaci schopnosti. Ja ujedu s Fe 200m a uz me to fouka teply vzduch. To Mpi si urci samo kolik paliva tam naleje kdyz das plyn na zem.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


28.9.07, 11:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3197
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
Massy píše:
Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím


kdyby se to dalo dokupy tak se ozvi at vim. Ale mohla by to byt i tak 100x resena lambda. Nez se ohreje tak posila nesmysly a motor pak neslape. Treba je predehrev v loji.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


28.9.07, 11:47
Profil ICQ

Příspěvky: 43
Bydliště: Znojmo
Příspěvek 
Stejně nakladat studenýmu motoru je tak i tak blbost.Vidím to tak nastartuješ rozjedeš se chceš zrychlit přidaš nejde za plynem jak by měla tak tomu naložíš :roll: to je normální ale každopádně zajet napíchnout.


28.9.07, 12:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Massy píše:
Tak koukám,že nejsem tady sám. Tak já se pokusím vyměnit palivový filtr a pak zkusím vyměnit čidlo teploty motoru,třeba dává blbý signál (hlásí se jako když je motor teplý). No uvidím


no a máš určitě r.v.96 Mpi se dělali od 8/97, ikdyž jsem už měl MPi 95 z telekomu, tam převaření čísla nehrozilo, to čidlo si změř musí mít žlutý kroužek a asi 400 ohmů a méně. jak vyměníš ten filtřík tak bys měl měřit tlak paliva 2.6-3 atm a taky někdy benzín rozpustí těsnění příruby čerpadla a chytne se to na sítku čerpadla v nádrži a je podobný problém zo už poznáš že filtr paliva ne nepropusný a teče z něho černý benál miloš


28.9.07, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz