Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: jo jinak, miloš psal, že po 160 000 je turbo skoro na repas, takže tam hodíme nový a jeto.... dvě mouchy jednou ranou
ne ne ondro na to jsem nepřišel já a že je to pravda tomu sám nevěřím a nejsem ani zastácem hodit jen tak nový miloš
|
29.9.07, 22:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: jo jinak, miloš psal, že po 160 000 je turbo skoro na repas, takže tam hodíme nový a jeto.... dvě mouchy jednou ranou
ondro to sis asi špatně přečetl měnit turbo při 160000 km , ale já tě chápu taky jsem byl ve tvém věku a chápal jsem to jako ty miloš
|
29.9.07, 22:42 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ondras83 píše: Ales M píše: slovacek.milos píše: nevim jak jsi přišel na to, že máme oktávku II (ty se nedělaj s 66 kW ) foto
No popravde ja taky myslel ze se jedna o oktavku II.
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
30.9.07, 01:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: Ondras83 píše: jo jinak, miloš psal, že po 160 000 je turbo skoro na repas, takže tam hodíme nový a jeto.... dvě mouchy jednou ranou ondro to sis asi špatně přečetl měnit turbo při 160000 km , ale já tě chápu taky jsem byl ve tvém věku a chápal jsem to jako ty miloš
tak sem se včera bavil s otcem a prostě řikal, že když jede tak to jede a najednou tě někdo chytí zezadu, vilítne spotřeba a třeba za 3s už to zase začne táhnout, prostě to turbo nefachá jak by mělo....EG ventil (nebo jak se menuje) je vyměněnej a hadičky sou komplet nový, trubka zpětnejch spalit je OK tak už nevim
jinak, ty jsi psal, že ti ten týpek řikal, že při 160 000km je to turbo na generálku....to řikal ten chlapík....nevim no, mě se to zdá taky málo, ale prostě už sme vyzkoušeli snad všechno a to turbo fakt nejde, prostě netáhne jak by mělo, včera sme tady měly jednu....rozdíl jak pes, no a majitel to koupil v roce 2005 a auto je 2002 takže to 3 roky stálo, no a taky bylo v prdeli turbo-zalehlo a konec
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.9.07, 10:10 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
To sem překouk že je to 66ka.... A kolik to má nalítaný????
|
30.9.07, 19:14 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
Já mám na jednu stranu dobrý v tom 6e mám za sebou autorizovaný servis ( jako zaměstnavatele samozřejmě...) Takže na to máme i jakous podtlakovou skoušečku.... Ale turbo muže chodit, ale muže se přidírat.....
I u jedniček se turba mění, ale dvojky sou na tom o dost hůř....
|
30.9.07, 19:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já jsem jednou na starej naftovej Sierre do šrotu odpojil u turba nějakej konektor, no když jsem to natočil tak už na volnoběh něco svištělo, no a za jízdy to byl mazec starý mrtvý TD najednou hrabalo i na dvojku a docela brutální zrychlení o dost lepší než dnešní Octavie TDi ale po zastavení jsem nevěřil vlastním očím to turbo bylo normálně červený tak nevim co jsem to odpojil ale zapojil jsem to zpět v tu chvíli auto zvadlo.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.9.07, 20:16 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: Já jsem jednou na starej naftovej Sierre do šrotu odpojil u turba nějakej konektor, no když jsem to natočil tak už na volnoběh něco svištělo, no a za jízdy to byl mazec starý mrtvý TD najednou hrabalo i na dvojku a docela brutální zrychlení o dost lepší než dnešní Octavie TDi ale po zastavení jsem nevěřil vlastním očím to turbo bylo normálně červený tak nevim co jsem to odpojil ale zapojil jsem to zpět v tu chvíli auto zvadlo. asik nějaKEj omezovač nebo váhu
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
30.9.07, 20:18 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kristensen píše: Já jsem jednou na starej naftovej Sierre do šrotu odpojil u turba nějakej konektor, no když jsem to natočil tak už na volnoběh něco svištělo, no a za jízdy to byl mazec starý mrtvý TD najednou hrabalo i na dvojku a docela brutální zrychlení o dost lepší než dnešní Octavie TDi ale po zastavení jsem nevěřil vlastním očím to turbo bylo normálně červený tak nevim co jsem to odpojil ale zapojil jsem to zpět v tu chvíli auto zvadlo.
Uz sem jednou videl na nejakem fordu (mozna mondeo uz nevim) Znamej ho jel projet a po jizde turbo taky cervene svitilo Neveril sem vlastnim ocim a myslel ze za par km odejde do vecnych lovist no a ejhle stale to auto jezdi. To by me zajimalo co to vsechno vydrzi a z jakych to je materialu kdyz to ma takovy tocky a do toho to jeste sviti
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
30.9.07, 20:53 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
nO MĚ NA PONTICU zrudli svody vejfuku... třikrát čtyřikrát sedum tisíc a už svítili....
|
1.10.07, 09:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kristensen: Nebylo to nastavovani lopatek?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.10.07, 18:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|