Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Klepání ventilů 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Kikan píše:
cyz píše:
michalkatka píše:
neviem čo tu riešite???

choď na test a daj si prepáliť soft z 781.136B, 50kW ak tam máš stále program pre kompresiu 135ky 40kW tak sa nečuduj...
alebo si zožen druhú ECU. :evil:

zlatý karburátor a podtlaková regulácia manuálne nastavenie predstihu... :lol:


Myslíš si že ten přechod na natural 98 by nemohl pomoct když se nechá původní soft?

Kikan: Možná by tě vyšla levněji spíš ta druhá ECU


Já v každém případě zítra pojedu a zkusím někde najít benzinku kde 98 mají - natočím to a uvidím. Pak budu chytřejší. :)

Nemám vůbec, ale vůbec představu o ceně ECU a ani o ceně přepsání původní.


Teď právě čumím na všechny ty příspěvky a hledám co mě nesedí no a už to vidím že to tady píšete, tu jednotku z 136 je ale potřeba vyzkoušet protože na ní to taky nemusí šlapat uplně dobře protože 135 a 136 se nelišej jen pístama ale taky vačkama, takže si myslím že by spíš bylo potřeba nechat jen upravit původní jednotku pro stejný motor ale vyšší tlaky

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.8.07, 19:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jinak komplet upravená jednotka pro 1,3 40kW BMM (odešleš a pošlou ti zpět upravenou) vycházela nějaký 3300,- u Cimbu-Autosport. Tak aby jsi měl představu kolik asi tak by to mohlo stát.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.8.07, 19:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A bacha na vesnický ladiče stylem Power Box. Nejhorší co může být.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.8.07, 19:47
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
No tak to mám radost. :shock:

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


28.8.07, 20:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kikan píše:
No tak to mám radost. :shock:


niekto kto robí diagnostiku, myslím že drak, alebo miloš má na to potrebný hardvare, ale neviem či by to vedeli prehrať, a kde vlastne zohnať samotný soft pre motor 781.136B. ja osobne 40kW jednotky mám 3 a 50kW mám jednu origo... ale vačkou sa líšia iba niektoré a neviem prísť na kľúč podľa ktorého ich montovali... myslím iba motory 781.136B...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.8.07, 12:19
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. :) Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč. :?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


12.9.07, 23:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kikan píše:
Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. :) Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč. :?


áno na vyžší kompresný pomer potrebuješ kvalitnejšie palivo, to je overené, ale aj tak by som skúsil aspoň požičať 50kW jednotku a skúsil to s ňou...

ja mám teraz základný predzápal 10° jazdím na 95ku benzín a ventily klepú ako o život, ale to je tým že motor zabehávam na benzín, inak jazdím na LPG podotýkam že už mám kompresný pomer 136...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.9.07, 07:59
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
A co zkusit hodit trochu čistého lihu do benzínu??Motory to snesou do 15%. To zvyšuje oktanové číslo né???Ale to by bylo asi dražší že??? :( o kolik by to výšilo oktany??to by bylo nad 100??


13.9.07, 10:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek natavenie ventilov
zdravym moze mi prosim niekto poslat presny postup ako sa nastavuju ventily na 120tke aka vola sa nastavuje za studena.... proste presny postup ako pre blbca dakujem


13.9.07, 16:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: natavenie ventilov
mišo píše:
zdravym moze mi prosim niekto poslat presny postup ako sa nastavuju ventily na 120tke aka vola sa nastavuje za studena.... proste presny postup ako pre blbca dakujem


všetko je na webe... aj na Techwebe... :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.9.07, 16:39
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
michalkatka píše:
Kikan píše:
Tak jsem se po dlouhé době k tomu dostal a natankoval 100 oktanové palivo. Konkrétně Shell V-Power Racing. Zatím jsem to nějak extra neprojížděl, ale při cca půl hodinové jízdě jsem neuslyšel jediné klepnutí. :) Ještě uvidím na delší trase. Největší sranda je, že nejbližší benzinka se 100 oktanovým palivem je cca 14 Km - zatím jsem nikde blíž nic nenašel. Ještě jedna lahůdka 1 litr 34,90 Kč. :?


áno na vyžší kompresný pomer potrebuješ kvalitnejšie palivo, to je overené, ale aj tak by som skúsil aspoň požičať 50kW jednotku a skúsil to s ňou...

ja mám teraz základný predzápal 10° jazdím na 95ku benzín a ventily klepú ako o život, ale to je tým že motor zabehávam na benzín, inak jazdím na LPG podotýkam že už mám kompresný pomer 136...


Tohle zkusím (někdy). Momentálně jsem rád, že se to vyřešilo. :)

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


13.9.07, 18:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám :(


30.9.07, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám :(


ak máš favo tak tie medené fáble vyhoď a preventívne vymeň aj viečko a palec rozdeľovača....

správa sa tak iba na LPG, alebo aj na benzín?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


30.9.07, 19:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
michalkatka píše:
FerdikF píše:
Ahoj, mám taky trošku problém s detonacemi motoru. Motor jede do 3500 ot fajn, ale nad 3500 a pod plným plynem v něm nepravidelně cvrdliká a přestává táhnout. V čem by mohla být chyba. Mám formana 135 karburátor na LPG. Měněné kabely, palec a víko rozdělovače, svíčky budou chtít na zimu nové, ale jinak jsou funkční. Nezdá se mi předstih který mi dělali před půl rokem, když hnu víčkem rozdělovače ( trošku to jde) proti směru hod. ručiček, motor je mnohem agilnější, hlavně od spodu.......ale to prskání je tam pořád. To auto to snad dělá co ho mám :(


ak máš favo tak tie medené fáble vyhoď a preventívne vymeň aj viečko a palec rozdeľovača....

správa sa tak iba na LPG, alebo aj na benzín?



fable=kabely ? nemám tam měděný, jsou tam nějaký modrý tesla blansko. Dělá to i na benzín. Víčko a palec jsou skoro nový a u starých to bylo stejný.


30.9.07, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
FerdikF píše:
fable=kabely ? nemám tam měděný, jsou tam nějaký modrý tesla blansko. Dělá to i na benzín. Víčko a palec jsou skoro nový a u starých to bylo stejný.


sorry to nenené som čital ako medené, takže môže to byť niečo s rozdeľovačom, ak to robí aj benzín aj Lpg, to zvykne robiť podtlaková regulácia predstihu, potrebuješ stroboskop a za chodu motora sleduj predzápal, na voľnobeh nastav 7-15°, so stroboskopom sa dá pekne vidieť aká je vôľa v rozdeľovači, na voľnobeh to behá aj 10°, a podtlak sa dá vidieť keď cucneš vzduch, nestačí iba pridať plyn nakoľko predstih reguluje aj odstredivá reg. (na benzín je vhodný predstih okolo 5-7, vtedy ešte ventily moc neklepú a na LPG je vhodné viac tých 10-15, na LPG ventily neklepú ani keď je predzápal viac ako 25°).

bez stroboskopu sá dá to od oka, ale musíš odskúšať tú funkčnosť, za chodu odpoj hadičku s rozdeľovača a či budeš citiť podtlak, ak motor beží a hadičku pripojíš na rozdeľovač a odpojíš s karbu ustami urobíš podtlak musí to motor rozhodiť, vtedy je podtlakvá regulácia funkčná.

ak chceš predzápal nastaviť od oka, prepni na benzín, prebehni sa s autom, ak pri pridaní plynu ventily neklepú tak potoč rozdeľovač doľava (zväčšiť predzápal), prebehni sa a až kým nebudú ventily trocha klepať, potom to málinko vráť a máš tam cca 5-10° (záleží od toho aký tam máš benzín, ak máš 95ku tak budeskôr tých 5-8° ak 98ičku tak 6-10°, ak tam nebodaj máš 91 tak to bude do tých 5°)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.10.07, 07:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz