Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 20:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Kontrolka s olejničkou 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Kontrolka s olejničkou
Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.10.07, 19:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
muze to delat jen cidlo... ja sem se s tim nekolikrat setkal..... na favoritech olejove cerpadlo vic vydrzi.. jak na 120.. aspon podle me zkusennosti..


1.10.07, 19:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Kontrolka s olejničkou
Nepér píše:
Je normální, aby s olejem 10W40 na volnoběh poblikávala až trvale svítila? Když to roztočím na 1000, zhasne, pustím, to, začne poblikávat, až se na volnoběh natrvalo rozsvítí.


nemalo y to preblikávať, je to aj redším olejom, ale hlavne so svedčí o vadnom baroskope, alebo väčšom opotrebení motora...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.10.07, 19:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ak su moc vyjazdene loziska, tak je mozne, sa velmi rychlo straca tlak a potom to preblikava, alebo svieti na volnobehu

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.10.07, 19:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Motor má 130 tkm.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.10.07, 19:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Nepér píše:
Motor má 130 tkm.


Jako takto - v práci jsme měli Fabii HTP která měla 60 000km a motor šel do háje, řekl bych že tak po 80-100 tis. bude do generálky. Záleží na tom jak a kde s tím jezdíš....jestli po Praze a dáváš tomu tak bych tomu motoru dával max. 150-180 tisíc


1.10.07, 19:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.10.07, 20:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
ja mam taku skusenost ze sa zanesie olejovy filter a na volnobehu nepusti tolko ako ma zatial to vzdy fungovalo na 120tke az po fávo

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


1.10.07, 20:25
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kristensen píše:
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.


Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo :shock: no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho :) hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou :!: to je dulezite :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.10.07, 20:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Matthes píše:
Kristensen píše:
Nedělal jsi rozvody? Jestli jo tak snad jsi nedal pod sací koš těsnění, protože kdyby jsi ho tam dal stejně jako to měly šáde tak je to rpůser to těsnění na fávech nesmí být, potom to na volnoběh nemaže. a pokud jsi rozvody neměnil nebo měnil ale těsnění tam nedal tak zkus čidlo, pokud nepomůže tak holt začíná být problem v motoru, většinou to je na ojnicích. Jinak po tej výměně rozvodů se to projeví už při prvním ohřátí na provozní teplotu.


Zajimave, kdyz sem delal rozvody na 125L tak zadny tesneni u cerpadla, v poho ... Ale u 120L bylo :shock: no tak sem ho tam pri montazi nedal a v poho :) hlavne sem zmeril, jesi se tam ozubena kole vajdou :!: to je dulezite :P


No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.10.07, 20:29
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Kristensen píše:
No tak to je samozřejmý pokud ho tam nedáš a kola nepřečnívaj tak je to v pořádku, zvýšíš tlak, ale pokud to těsnění dáš na fávo který ho nemá už od výroby tak se ti zvětší vůle ozubených kol čerpadla a v tu chvíli klesne tlak.


No ne, me slo o to, ze posledni skodovky ho nemely taky uz z vyroby :) Mozna jim dosly zasoby :D Jejej, zas utikame od tematu :oops: :wink:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


1.10.07, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
měly a neměly podle toho jak se kdo vyspal, ale podstatou je aby to těsnění nebylo na fávu jinak to ztrácí tlak na volnoběh.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.10.07, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nic jsem s tím nedělal. Jen jsem tam dal o prázdninách novej olej, filtr a těsnění pod vanu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.10.07, 20:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek 
dej nový olejový čidlo a když to bude svítit tak je hold špatnej motor na mojem motoře mě to taky dělalo a už je to v pohodě :wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


1.10.07, 20:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jak rychle to musím vyměnit, aby to na mě všechno nevyteklo?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


1.10.07, 20:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz