Autor |
Zpráva |
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
toho vyteče jen trochu ale čím rychleji tím lépe
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
1.10.07, 20:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Mel sem ten samy problem ze pri volnobehu mi to poblikavala az svitilo, Nove cidlo a je pokoj. Olej ti vytece jen co je v tech kanalkach ale kdyz si to vsechno nachystas, tak maximalne ukapne par kapek - zadna hruza
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
1.10.07, 21:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Další příznak, kterej s tím může souviset... po nastartování, max. tak 1 vteřinu trvá, než kontrolka zhasne a jakmile zhasne, prestane to v motoru chrastit... Prej je špatně, že ten olej padá...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 00:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nepřecházels z jiné specifikace oleje? (15W40-10W40)
Taky se mi stalo, že při výměně filtru se povolila i příruba a ten plech se pootočil a trochu překryl díru na mazání na snížil tlak.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.10.07, 06:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Drak píše: Nepřecházels z jiné specifikace oleje? (15W40-10W40) Jo
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 07:50 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak se ti asi nejspíš povolily dlouholetý úsady a něco přicpaly, nezbyde ti než rozebrat motor a pořádně vypucovat celej mazací systém a pokud se ti nestrhla kompozice z šálků, tak by to mělo vydržet, zkus sundat vanu, nechat přes noc vykapat a pak zaviklej ojnicema, nesmí mít znatelnou radiální vůli, změř axiální vůli kliky a kdyžtak vyměň vnější axiál za brusovej a v neposlední řadě by bylo dobrý zkontrolovat radiální vůli vačky.
Zkus taky při ohřátým motoru a rožlé kontrolce šlápnout na spojku, jestli zhasne, nebo jestli zhasne při nižších otáčkách, než bez spojky, tím si potvrdíš axiály.
Fuj, to sem se rozkecal, otázka ale je, jestli se to časově a finančně vyplatí víc, než koupit jinej motor.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.10.07, 08:54 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Asi, nejspíš... no nemyslím si, že by mezi 15W40 a 10W40 byl takovej rozdíl, aby to povolilo nějaký úsady. Předchozí olej tam byl asi 6 tisíc km, takže žádnej humus v tom nebyl... Spousta lidí mi taky tvrdí, že je to na 10W40 normální, že je prostě řidší, tak nevim no
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 09:03 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Věř tomu, že ten rozdíl tam je, příznaky sou u všech aut stejný, ztráta tlaku mazání, postupná ztráta výkonu, tlakuje se olej a když se s tím nic nedělá, tak má ten motor před sebou posledních max 5000. Některý motory přechod zkousnou, jiný ne.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.10.07, 11:37 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ve kterym místě mazacího okruhu je ten baroskop, před nebo za filtrem?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 12:02 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Za filtrem, na konci hl kanálu.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
2.10.07, 14:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak jsem jel pro filtr a cestou, celkem asi 20km, to ani nebliklo. Respektive po návratu na volnoběh...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 15:33 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Já testuju motory tak, že ho ohřeju a pak při stání a zašlápnutý brzdě dám za jedna a chci se rozjíždět. Otáčky klesaji a kontrolka nesmí zasvítit ani když se otáčky blíží nule. To ti dá nějakej obrázek o motoru.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
2.10.07, 16:30 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
To jsem zkoušel, ale na pětku... nechal jsem ho běžet na volnoběh a dusil jsem ho přes spojku někam pod cca 500 ot., nakonec mi teda zdechnul, ale nerozsvítilo se... dneska. Ale včera večer stačil k rozsvícení volnoběh, tak nevim no.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 17:46 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Hm, no kdybych to řešil já nejdříve bych zkusil vymenit to čidlo, ale jesli nebude mozno sehnat original nebo Vernet tak bych asi jen to stavajici propral v benzínu.
Kdyby taky furt nic, vymenil bych oil filter. Mel jsi vanu dole, vycistil jsi sací kos poradne
Jeste by mohl byt treba nejaky bordel v redukcnim ventilu, ovsem to mi prijde jako znacne nepravdepodobne.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.10.07, 17:56 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Šemik píše: Hm, no kdybych to řešil já nejdříve bych zkusil vymenit to čidlo, ale jesli nebude mozno sehnat original nebo Vernet tak bych asi jen to stavajici propral v benzínu. vypráno Šemik píše: Kdyby taky furt nic, vymenil bych oil filter. hotovo, ale předtím to už nedělalo, možná to chtělo projet víc a víc to ohřát, nevim Šemik píše: Mel jsi vanu dole, vycistil jsi sací kos poradne když jsem měnil olej před 1700km, bylo to čistý
Prostě jsem udělal, co jsem moh a budu to sledovat.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.10.07, 18:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|