Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 06:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Kontrolka dobíjení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Tak jsem na to nepřišel. Kontakty očištěny, jediný co můžu udělat je vyměnit regulátor, což jsem dělal relativně nedávno. Kontrolka na mě pořád svítí a to celkem dost jasně, občas bliká. Auto zatim normálně startuje a funguje. Holt cesty proudu jsou nevyspitatelné.


3.10.07, 09:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No tak vezmi měřák a změř napětí na výstupu i na pomocném usměrňovači a hned budeme chytřejší.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


3.10.07, 15:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no jestli to dobiji nemas potom spatne pripojenou tu kontrolku....... nebo proste neco spatne pripojene... prehozene....


3.10.07, 22:36
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak to tedy je s tím motorkem ventilátoru :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.07, 13:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Já nevím, zeptej se Bukaje, já jsem se s tím nikdy nesetkal, ale možné to podle mne je. 8)

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.10.07, 14:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zeptám :)

Ale jak to vidíš ty? Podle me to je poněkud nemožné (ne že bych Bukajovi nevěřil. To fakt nee)..

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.07, 15:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No nemožný není nic. Mohlo by to být ve dvou případech:

- buď by elektromotor "házel" do sítě takové špičky, že by to tu kontrolku rozsvítilo - to mi přijde dost nepravděpodobné
- nebo pokud bude velký odběr a ještě k tomu špatné kontakty na pojistkách atd., mohly by úbytky způsobit pokles napětí za 2. pojistkou a tím dostatečný rozdíl pro rozsvícení žárovky :?: :idea:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


4.10.07, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
U té prvni varianty by ale musel ten motorek ale musel být zapojený na plus, ne? At už tím čidlem nebo vypínačem.. Stejně by se ale muselo jet hrozně rychle, takových rychlostí škodovka nemůže dosáhnout :D

Ta druhá možnost by byla i možná řekl bych:) Ale pokud by to doopravdy tak bylo, jak zase souvisíé s těmi dálničními rychlosti psal Bukaj?


Ale ještě k původnímu problému : Co vodiče od regulátor k altíku, ten modrý a žlutý? Mají dobrý kontakt, nwjsou překlesané :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.10.07, 15:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
k tomu ventilatoru..... podle me je to taky blbost .. za prve by musel byt pripojen k siti... coz neni... a musel by vytvorit jakesi prepeti v siti.. coz by se musel tocit vyssimi otackami nez ma sam kdyz bezi...... a to opravdu asi ani nejlepsi skodovka nezvladne.. navic je schovan za chladicem... nic proti nikomu... podle me je to taky ptakovina


4.10.07, 21:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Jiri píše:
k tomu ventilatoru..... podle me je to taky blbost .. za prve by musel byt pripojen k siti... coz neni... a musel by vytvorit jakesi prepeti v siti.. coz by se musel tocit vyssimi otackami nez ma sam kdyz bezi...... a to opravdu asi ani nejlepsi skodovka nezvladne.. navic je schovan za chladicem... nic proti nikomu... podle me je to taky ptakovina


ja si tiež myslím, tan ventilátor dokáže rozsvieiť akrát kotrolku vetráku ak ju nemáš oddelenú diódou....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.10.07, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Ještě mám pár otázek. Nevíte co přesně znamená hodnota napětí napsaná na regulátoru napětí alternátoru? Bylo by logické, že by to měla být asi hodnota, kterou regulátor drží ve všech otáčkách? Tak si to vysvětluju já. Zjistil jsem totiž, že regulátor, který tam byl z prvovýroby měl na sobě 14 V a ten co je tam nyní má na sobě 12 V. Je možné že z tohoto důvodu to dobíjí menším napětím a tím pádem svítí kontrolka dobíjení? Ještě ke všemu v určitém spektru otáček, zhruba 3 tis ot/min, kontrolka zhasne a při překročení této hodnoty se zase rozsvítí. Tento jev bych z laického pohledu přisuzoval právě tomu regulátoru, vzhledem k tomu že je to polovodič a evidentně nějak špatně otvírá, nebo co.


6.10.07, 08:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
No je potreba vzit merak a zmerit... pak budes vedet jak to dobiji


6.10.07, 08:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně tak, vezmi měřák a změř napětí v celém spektru otáček. :wink:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


6.10.07, 09:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Já vím jak dobíjí, to jsem měřil už dávno. Na volnoběh 12,5 V a při zvýšených otáčkách 13,4 V, v knize je napsáno, že by mělo být 14 V. Auto startuje tak v normě, ale svítí kontrolka...


6.10.07, 11:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Příspěvek 
pajavlk píše:
Já vím jak dobíjí, to jsem měřil už dávno. Na volnoběh 12,5 V a při zvýšených otáčkách 13,4 V, v knize je napsáno, že by mělo být 14 V. Auto startuje tak v normě, ale svítí kontrolka...

Díval si se i osciloskopem, jestli jsou všechny diody v pořádku? Měřil si jaký je úbytek napěí po cestě od + baterky až k +12V napájení kontrolky dobíjení?


6.10.07, 11:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz