Autor |
Zpráva |
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Tak jsem na to nepřišel. Kontakty očištěny, jediný co můžu udělat je vyměnit regulátor, což jsem dělal relativně nedávno. Kontrolka na mě pořád svítí a to celkem dost jasně, občas bliká. Auto zatim normálně startuje a funguje. Holt cesty proudu jsou nevyspitatelné.
|
3.10.07, 09:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No tak vezmi měřák a změř napětí na výstupu i na pomocném usměrňovači a hned budeme chytřejší.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.10.07, 15:16 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no jestli to dobiji nemas potom spatne pripojenou tu kontrolku....... nebo proste neco spatne pripojene... prehozene....
|
3.10.07, 22:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak to tedy je s tím motorkem ventilátoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.07, 13:46 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já nevím, zeptej se Bukaje, já jsem se s tím nikdy nesetkal, ale možné to podle mne je.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.10.07, 14:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Zeptám
Ale jak to vidíš ty? Podle me to je poněkud nemožné (ne že bych Bukajovi nevěřil. To fakt nee)..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.07, 15:19 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No nemožný není nic. Mohlo by to být ve dvou případech:
- buď by elektromotor "házel" do sítě takové špičky, že by to tu kontrolku rozsvítilo - to mi přijde dost nepravděpodobné
- nebo pokud bude velký odběr a ještě k tomu špatné kontakty na pojistkách atd., mohly by úbytky způsobit pokles napětí za 2. pojistkou a tím dostatečný rozdíl pro rozsvícení žárovky
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.10.07, 15:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
U té prvni varianty by ale musel ten motorek ale musel být zapojený na plus, ne? At už tím čidlem nebo vypínačem.. Stejně by se ale muselo jet hrozně rychle, takových rychlostí škodovka nemůže dosáhnout
Ta druhá možnost by byla i možná řekl bych:) Ale pokud by to doopravdy tak bylo, jak zase souvisíé s těmi dálničními rychlosti psal Bukaj?
Ale ještě k původnímu problému : Co vodiče od regulátor k altíku, ten modrý a žlutý? Mají dobrý kontakt, nwjsou překlesané
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.10.07, 15:51 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
k tomu ventilatoru..... podle me je to taky blbost .. za prve by musel byt pripojen k siti... coz neni... a musel by vytvorit jakesi prepeti v siti.. coz by se musel tocit vyssimi otackami nez ma sam kdyz bezi...... a to opravdu asi ani nejlepsi skodovka nezvladne.. navic je schovan za chladicem... nic proti nikomu... podle me je to taky ptakovina
|
4.10.07, 21:30 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Jiri píše: k tomu ventilatoru..... podle me je to taky blbost .. za prve by musel byt pripojen k siti... coz neni... a musel by vytvorit jakesi prepeti v siti.. coz by se musel tocit vyssimi otackami nez ma sam kdyz bezi...... a to opravdu asi ani nejlepsi skodovka nezvladne.. navic je schovan za chladicem... nic proti nikomu... podle me je to taky ptakovina
ja si tiež myslím, tan ventilátor dokáže rozsvieiť akrát kotrolku vetráku ak ju nemáš oddelenú diódou....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.10.07, 21:34 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Ještě mám pár otázek. Nevíte co přesně znamená hodnota napětí napsaná na regulátoru napětí alternátoru? Bylo by logické, že by to měla být asi hodnota, kterou regulátor drží ve všech otáčkách? Tak si to vysvětluju já. Zjistil jsem totiž, že regulátor, který tam byl z prvovýroby měl na sobě 14 V a ten co je tam nyní má na sobě 12 V. Je možné že z tohoto důvodu to dobíjí menším napětím a tím pádem svítí kontrolka dobíjení? Ještě ke všemu v určitém spektru otáček, zhruba 3 tis ot/min, kontrolka zhasne a při překročení této hodnoty se zase rozsvítí. Tento jev bych z laického pohledu přisuzoval právě tomu regulátoru, vzhledem k tomu že je to polovodič a evidentně nějak špatně otvírá, nebo co.
|
6.10.07, 08:27 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
No je potreba vzit merak a zmerit... pak budes vedet jak to dobiji
|
6.10.07, 08:52 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně tak, vezmi měřák a změř napětí v celém spektru otáček.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
6.10.07, 09:55 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Já vím jak dobíjí, to jsem měřil už dávno. Na volnoběh 12,5 V a při zvýšených otáčkách 13,4 V, v knize je napsáno, že by mělo být 14 V. Auto startuje tak v normě, ale svítí kontrolka...
|
6.10.07, 11:32 |
|
|
jk
Příspěvky: 34
|
pajavlk píše: Já vím jak dobíjí, to jsem měřil už dávno. Na volnoběh 12,5 V a při zvýšených otáčkách 13,4 V, v knize je napsáno, že by mělo být 14 V. Auto startuje tak v normě, ale svítí kontrolka...
Díval si se i osciloskopem, jestli jsou všechny diody v pořádku? Měřil si jaký je úbytek napěí po cestě od + baterky až k +12V napájení kontrolky dobíjení?
|
6.10.07, 11:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|