Skoda 120 1986 cuka a nema vykon v nizkych ot.
Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
a co takhle svíčky mně to dělalo to samí jedna svíčka byla ve vnitř naprasklá a a jelo to chvilama 3 válcě a ten 4tej jenom přibručoval ale v otáčkách se chytl
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
29.9.07, 11:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
nemas posunutu remenicu na klukovke vtedy by ti zle ukazoval predstih pozry ci je na 0 ryske ked mas prvy valec hore
|
30.9.07, 11:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, a ešte jedna vážna otázka - to to chcípa odjakživa? Či to začalo od nejakej opravy? Tiež by som šiel hlavne po zmesi = po karburátore. Predtým si tam mal iný karbec a aj s tým to robilo ? Či? Vyfúkaj riadne trysky...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
30.9.07, 14:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.9.07, 18:23 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Šemik píše: Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK
tak když dá 2 a 4 otáčky základ musí to běžet když je karb v cajku
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
30.9.07, 18:40 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
no ta terie té kuličky pod injektorem není špatná, je dost možné, že to dělá ona....
|
4.10.07, 19:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Šemik píše: Seřizování na STK je peklo, akorát to celé rozladí. Vsadím boty že karbec bude rozhašený jak nevímco po té STK
No, ale neviem ako by to muselo byť nastavenmé, aby to vynechávalo pri prudšom pridaní plynu...to sa ani nedá...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.10.07, 17:21 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Marra píše: no ta terie té kuličky pod injektorem není špatná, je dost možné, že to dělá ona....
pokiľa injektor strieka, ako píše Jarda, tak to nebude asi ten problém, pretože ja som jazdil aj bez injektora a šlo to...
...skús vymeniť karbec za taký, ktorý je iste dobrý...totiž už aj nový karbec bol chybný...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.10.07, 17:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Prave ze ten injektor je dulezity nektery motor pokud je v dobrem mechanickem stavu bez nej ppojede a jiny ne... to zalezi na opotrebeni valcu atd.. podle toho jak moc chudou smes je schopen zapalit...ja mam zkusenost prave vetsinou s tou kulickou.. a rozladit to tak aby to cukalo... to staci pritahnout sani a tim padem odehnout viko a je to... ten karburator je dosti slozitej .... a vse musi byt ok aby to jelo jak ma.....ja mel na skodovce z polskeho fiata 1300ccm a jezdilo to krasne....
|
10.10.07, 18:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Jiri píše: Prave ze ten injektor je dulezity nektery motor pokud je v dobrem mechanickem stavu bez nej ppojede a jiny ne... to zalezi na opotrebeni valcu atd.. podle toho jak moc chudou smes je schopen zapalit...ja mam zkusenost prave vetsinou s tou kulickou.. a rozladit to tak aby to cukalo... to staci pritahnout sani a tim padem odehnout viko a je to... ten karburator je dosti slozitej .... a vse musi byt ok aby to jelo jak ma.....ja mel na skodovce z polskeho fiata 1300ccm a jezdilo to krasne....
No, jednoznačne by som skúsil vymeniť karbec za iný, kt. isto funujesprávne...
...ozaj, a sa správal ten karbec z poľského fiata? myslím sudené štarty, spotreba, subjektívne pocity?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.10.07, 06:46 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Karburator z fiata... prave dobre jezdilo to na vykon asi stejne ale motor byl takovy pruznejsi a sel lepe od spodu.. ve vyssich otackach podobne starty prave perfektni... jak studene tak teple.. teple bez problemu bez seslapnuti plynu a studene taky .. jen sytic a otocit klicem ... zadne naslapavani a zadne cukani za jizdy mel sem ho v uzovce kde byl motor S110 klasika... ne erko a jezdilo to pekne karburator pasuje primo na srouby na sani ale musi se tam dat i s kulatym filtrem a syticove lanko natahnout z druhe strany plyn je stejne jak origo ale fiat ma tahlo takze jen vymenit ten plech kam se lano pripoji.. to tam taky myslim de z origo karburatoru... spotreba .. za normalni jizdy... prakticky stejna.... pri sportovnim jezdeni coz byl muj pripad .. asi vetsi.. tezko rici.. bralo to vic na kratsi vzdalenosti ..studene starty s jizdou na sytic...ale v prumeru je to podobne....jinak znamy zkousel jeste zigula a taky spokojenost.. dokonce i v kombinaci s LPG
|
11.10.07, 19:44 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
tak se ještě zeptám, když mám tedy vše nové, nebo zrepasované - elektrika, palivo, může mi cukání mezi 2000-2500 otáček způsobit to, že nemám kuličku pod injektorem? injektor mám a nestřikuje fajně... už nevím co s tím... má to najeto od výroby asi40 000 km
|
14.10.07, 09:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no to myslim ze by mohl bez te kulicky to sice strika ale uplne jinak... pozdeji a ne tolik ja myslim ze je to dost problem tech karburatoru... musi to byt serizeno dobre a vse v poradku...
|
14.10.07, 10:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18277
|
Marra píše: tak se ještě zeptám, když mám tedy vše nové, nebo zrepasované - elektrika, palivo, může mi cukání mezi 2000-2500 otáček způsobit to, že nemám kuličku pod injektorem? injektor mám a nestřikuje fajně... už nevím co s tím... má to najeto od výroby asi40 000 km
Injektor funguje jen při přidání plynu, pokud to cuká při udržování rychlosti, tak by to kuličkou být nemělo.
|
14.10.07, 10:13 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jo pri pridani plynu... to zalezi co autor myslel pokud je to injektorem tak to zacuka a melo by se to pri plynule jizde uklidnit ale i tak ten injektor je prave dost dulezity.. no je dobre aby to fungovalo...
|
14.10.07, 10:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|