Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 problem zo studenym startom 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek problem zo studenym startom
mam problem zo studenym startom aj ked naslamnem plyn 3-4 krat aj sytic dam a naskoci hned ale len na 5sekund a zhasne pri druhom pokuse ide ako hodinky ale ked prazi slnko tak naskoci 5 sekund ide ako hodinky a potom spadnu otacky tak ze ledva prezije dalsich 5 sekund a potom uz ide ako raketa za tepla startuje na pol otacky benzin nepada sviecky kable nove rozdelovac po GO a nechapem to jedine co som este nevymenil alebo necistil je hadicka z nadrze do palivovej pumpi nemoze tam nieco byt poradte nieco???


kamarat ma 100krat horsom stave 120tku a startuje na brnk
dakujem


29.9.07, 12:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Zkoukni hladinu v karbci, pokud máš ještě hadrový hadice na benzín tak je vyměň, a před startem zkus napumpovat pokud to pomůže tak můžou být špatný ventilky v pumpě.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


29.9.07, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???


30.9.07, 07:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
mišo píše:
hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???


sundáš víko z karbce i s plovákem a držíž ho na stojáka aby plovák byl nahoře a vysel směrem dolu, vemeš 12 vrták a vložíš ho mezi víko a plovák no a zkusíš fouknout do trubičky pro hadici od benzínu, pokud to pujde pusou profouknout tak je to špatný musíš přihejbat dorazový packy na plováku. Pokud máš EDSR tak potřebuješ vrták 10, pokud máš SEDR tak 12

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.9.07, 18:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
dnes som skusal nasat benzin palivovou pumpou a islo mi to dost vela ale aj tak mi to potom zhaslo a na druhy krat to uz islo asi este raz pozriem tu hladinu a skontrolujem aj tu trisku sytica ci tam nieje mensia ako ma byt

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


3.10.07, 21:58
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Č. Budějovice
Příspěvek 
Tak přesně toto mi 120 donedávna taky dělala. Start, chcíplo, pak znovu start a už to běželo... Protože mimo to nešel nastavit volnoběh, rovnal jsem víko a přírubu karburátoru, dal všude nová těsnění, nastavil hladinu a nechal na emisích seřídit bohatost směsi. Od té doby, kromě správného volnoběhu, funguje i startování na 1. pokus :)


4.10.07, 07:25
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Č. Budějovice
Příspěvek 
Kristensen píše:
mišo píše:
hadice su nove asi pol roka pumpa je nova napumpovat ide ale len stvrt zaberu a pomoze to ale nie vzdy uz som to skusal
a ta hladina ja neviem ako to zistim???


sundáš víko z karbce i s plovákem a držíž ho na stojáka aby plovák byl nahoře a vysel směrem dolu, vemeš 12 vrták a vložíš ho mezi víko a plovák no a zkusíš fouknout do trubičky pro hadici od benzínu, pokud to pujde pusou profouknout tak je to špatný musíš přihejbat dorazový packy na plováku. Pokud máš EDSR tak potřebuješ vrták 10, pokud máš SEDR tak 12


Jen bych si dovolil Kristensena doplnit. Pokud to po vložení vrtáku nepůjde profouknout, taky to nemusí být správně. Když je víko kolmo postavené a pod plovákem je 12 (resp. 10) mm, packa plováku se musí lehce dotýkat kuličky ventilu - ani se od ní vzdalovat, ale ani jí zatlačovat.


4.10.07, 07:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


4.10.07, 21:08
Profil

Příspěvky: 188
Bydliště: Č. Budějovice
Příspěvek 
mišo píše:
a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost


Já myslím, že je to stejné. Když to nastavíš výše popsaným způsobem, bude hladina 19-21mm, podle toho jak přesně to uděláš...


5.10.07, 09:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
mišo píše:
a ked to nastavim podla prirucy v priesvytnej nadobe na 20+-1mm bude to dobre alebo mate inu skusenost


bude to dobre, no použi v každom prípade benzín, nie inú kvapalinu...tá má inú hustotu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


10.10.07, 17:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
nastavyl som to na 21mm a este som trochu vyrovnal viko karburatora a vymenil tesnenie pod vikom tak uvidim rano

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


10.10.07, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
mišo píše:
nastavyl som to na 21mm a este som trochu vyrovnal viko karburatora a vymenil tesnenie pod vikom tak uvidim rano


skôr by som radil 19 mm...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


11.10.07, 06:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
mal som tam nastavene na 17mm a teraz je to niekde medzi 20 a 21mm ale aj tak mi to za studena startuje na dva krat teraz som dal este aj vedcsiu trysku na sytic bola tam nejaka bez cisla cca120 a ja som tam dal 130tku a stale to ide rovnako skuste este nieco poradit

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


11.10.07, 16:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
prosim vas aka ma byt original triska na sytic v karburatori 120 v dokumentacii je pisana 120 a po roku 84 vraj 145????

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


12.10.07, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
dnes som trochu badal v dokumentaciach ohladom trysiek v karburatoroch teda ake tam maju byt podla toho co tam pisu na vzdusnik sytica ma byt 190 a mal som tam 160 dalej na benzin sytic vraj 145 a mal som tam 120 tak som tam dal take ake tam podla toho maju byt a som zvedavi ako to dopadne ale ak sa nahodov milim tak my napiste prosim

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 21:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz