Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
motor 742.135
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)
komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?
|
17.10.07, 13:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: motor 742.135
URU píše: poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135. chci do něj dát tohle: klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový) vačka 295/295 hlava favo 135 (+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)
komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 ) a jakej bude výkon a krouťák?
Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat. Za normálních okolností by to mělo 43kW jako 135ka, ale s tou vačkou 295/295 těžko říct....na co to chceš? Na normální ježdění to moc nebude, netroufnu si odhadnout v jakých otáčkách by kroutící moment dotahoval maximálních hodnot, to je spíš na závody.
|
17.10.07, 13:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: motor 742.135
cyz píše: Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.10.07, 13:37 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: motor 742.135
URU píše: poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135. chci do něj dát tohle: klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový) vačka 295/295 hlava favo 135 (+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)
komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 ) a jakej bude výkon a krouťák?
Nekdo mi rikal, ze vackovy hridele jsou navrhovany s ohledem na kompresni pomer, takze bych se dost divil, kdyby jsi sehnal vackovku 295/295 ktera by byla navrzena pro kompresi 8,5.
Hlava Favo 135 by tam jit mohla, ale asi by chtela trochu snizit, pokud chces davat sportovni vackovku. Pocitam ze bys mel mit kompresi aspon 1:10, aby to k necemu bylo.
Ale tohle nemuzu nicim podlozit, jelikoz jsem se tim nikdy moc nezabejval. Snad potvrdi/vyvrati nekdo jinej.
Jinak ta hlava by tam myslim pasovat mela, pokud je na 781.135 i 742.135 stejny tesneni pod hlavou, coz myslim je.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.10.07, 13:43 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hlavu dej z 1,3 MPI, nepatrne sniz, vacka je zbytecne ostra, rozumna je max 280/280. Karb 130 a muzes do nej koupit vetsi trysky - na to sou tabulky.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.10.07, 14:22 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Vačku 295° na kompresní stupeň 8,5? To nemyslíš vážně
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
17.10.07, 16:11 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
tak hlava z Fa135 pasovat na 90% bude. Jen do škodofky musíš mít svody ze 742.135/136 jinak ty podložky po karb a tak, ale dal bych jako michal písty ze 136ky...pak se dá podnikat i s tou vačkou. Jinak komprese na 135ce sou spíš zralé na turbo A ten karbec určite 130. Má jen jiné jen nepatrné věci. Pojede jak šlak.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
17.10.07, 16:46 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nevim z ceho vychazis, ale vychazis opravdu spatnym smerem..treba napis k cemu to bude dobry mit tak zalostnej k.p. a vacku ostrou jako krava pokud trvas na ty vacce 295 tak ale vubec nedavej pisty 135 maj takovy debilni vybrani...to vymysleli soudruzi proto aby 136ce ubrali vykon a zvysili spotrebu, proste uskok vedle...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.10.07, 16:47 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Kupříkladu já mám motor 781.136, koupil jsem do něj vačku 265/258° motorexcel, ale skoro rozdíl nepoznáš. Ale až to setnu a bude to o hlavu kratší, tak to bude teprve mazec. S kompresí chci jít někam kolem 11. Vačka jako díl ti nepomůže, ale vačka jako součást celku už jo.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
17.10.07, 16:59 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.10.07, 17:07 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
na 295ku potrebujes kompresny pomer min 11:1 , benzin min 98oct , upravena hlava, tvrde ventilove pruziny atd atd......musis upravit odlahcit a vyvazit klukovy mechanizmus, lebo potom motor zacne tahat pri 4000 a konci pri 7500, samozrejme ak je vsetko OK.....a SEDRom sa to uz tazko krmi, nehovoriac o volnobehu ktory sa dost tazko nastavuje.......
vacka je uz celkom vhodna na zavodenie a do kompletne upraveneho motoru, max vykon moze mat okolo 6500 max krutak 4500-5000 otacok, volnobeh cca 1500
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
17.10.07, 17:15 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Dá se navrhnout dost tupá vačka i bez potřeby tvrdých ventilových pružin. Nejde jen o úhly otevření 295/295 ale taky o načasování.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
17.10.07, 18:05 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... to si myslim no ...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
17.10.07, 19:52 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Myslim, že to pojede hůř než série možná vůbec. Zkus zavolat Čepkovi a řekni mu co chystáš, myslim, že nebude věřit vlastním uším.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
17.10.07, 19:55 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
no můžu říct že na ten motor bych ještě v extrému dal 260ku...jinak i po pekelném snížení se nedočkáš ideálního KP pro tu 295ku...ty písty to chce a pak se dá podnikat
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
17.10.07, 20:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|