Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
17.10.07, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
kachnis píše: ...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich jenže písty 136 aktualně nemam k dispozici... snižit hlavu ok. ale o kolik? a dávat 4q do rapida s 5q asi nemá smysl... jizíček píše: mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... to si myslim no ...
pozbíral jsem to co sem měl doma... (ještě mam vačku v fava 135, 120, 105 a pak ještě nějakou 265 - ale tu mi zabavil taťka (chce jí dát do motoru 742.135 s T-písty o průměru 77mm - 1340ccm...)
|
18.10.07, 11:26 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
a jakej mam dát rozdělovač? někde jsem čet, že je prej lepší ze 105 než ze 120
|
19.10.07, 08:30 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jo ale uplne nejlepsi je z 50kW fava, pruzinky jeste obcas sehnat jdou, mam je doma..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.10.07, 10:28 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
URU píše: kachnis píše: ...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich jenže písty 136 aktualně nemam k dispozici... snižit hlavu ok. ale o kolik? a dávat 4q do rapida s 5q asi nemá smysl... jizíček píše: mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... to si myslim no ... pozbíral jsem to co sem měl doma... (ještě mam vačku v fava 135, 120, 105 a pak ještě nějakou 265 - ale tu mi zabavil taťka (chce jí dát do motoru 742.135 s T-písty o průměru 77mm - 1340ccm...)
Tvůj tatík ví co dělá....to vypadá do provozu mnohem lépe a je o mnoho lépe než-li jakákoliv série Nějaký takový kompromis zvol a budeš spokojený....Dát tam něco velkýho do něčeho sériovýho je kontraproduktivní
|
20.10.07, 19:24 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kachnis píše: jo ale uplne nejlepsi je z 50kW fava, pruzinky jeste obcas sehnat jdou, mam je doma..
co takhle www.hanhart.cz posílaj poštou
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
20.10.07, 19:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ventYl píše: K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.
Ako ho pretryskovať?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.10.07, 10:02 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
a jak by se to chovalo s turbem (a kdyžtak z jakýho auta to turbo vzít)?
|
2.11.07, 10:24 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Na 135 ke 1 mm dole z hlavy spraví kp cca 9,7...ako 136 ka...
...ozaj a medzi roždeľovačmi Š120 a Š105 je rozdiel iba v tých pružinkách?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.11.07, 11:42 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
URU píše: a jak by se to chovalo s turbem (a kdyžtak z jakýho auta to turbo vzít)?
turbo do tohto atmosferickeho motora? chovalo by sa toi tak, ze v lepsom pripade by sa to pokrivilo, v horsom pripade by ti to polamalo ojnice, alebo kluku. nehovoriac o tom, ze karburator by bud vobec nefungoval, alebo by to zralo ako podrezane.
ak ti mozem poradit, tak cica, nevymyslaj voloviny. ten voz neni konstruovany na take vykony, ake by si ty v nom rad videl.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.11.07, 14:29 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
ferrari píše: ventYl píše: K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje. Ako ho pretryskovať?
Este sa tomu da podrezat krk tryskami pre Tatru 613 a ak nestaci ani to, tak by sa dali rovno pouzit SEDRy z T613. To ale potom fakt vyzaduje motor s velkymi otackami, inac sa to bude dusit.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.11.07, 14:32 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.11.07, 14:32 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Matthes píše: Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD :(
prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
2.11.07, 14:40 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ventYl píše: Matthes píše: Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.
Ale jo, pouzivalo se to ale kdyz by mel MPI tak by to bylo lepci samozrejme
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.11.07, 14:43 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
ventYl píše: prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.
směs kapaliny a plynu? jezdim na LPG takze plyn a plyn
|
5.11.07, 15:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|