|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
Felicie 1.3 MPI
Zdravim
Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
17.10.07, 20:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Felicie 1.3 MPI
rakyroky píše: Zdravim Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky
Zkušenost je taková že je třeba hlavně hlídat dobíjení a používat minimálně cyklovač u obojího dochází k poškození jednotky, pokud ti odejde dioda v altíku a bude to házet 16V a víc tak můžeš poničit jednotku a toto poškození nelze opravit. Auto pojede ale ne na plnej výkon. Jinak čip z origo 40kw na 50kw je kolem 3500,- a pokud máš tu silnější 50kw tak tam je za stejnou cenu zvíšení na 61,5kw.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.10.07, 21:08 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Felicie 1.3 MPI
rakyroky píše: Zdravim Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky
asi myslíš řídící jednotku simens? samozřejmě je to poktročilejší verze se zvýšenými nároky na majitelovu peněženku, kazí se to jak všechno ostatní, u BMM s jednotkou BOSCH se toho dalo víc spravit za méně peněz, základní věci ses už dověděl a ty vysoce odborné najdeš v knihách a pravidelných návštěvách těchto stránek tu se dozvíš proč to netáhne,škube, cuká, nejde do otáček chcípá, klepe, vrže, nemaže, nestříká,vaří kouří, nejde nastartovat, a kde co a lepší to nebude miloš
|
17.10.07, 21:29 |
|
|
rakyroky
Příspěvky: 55 Bydliště: Rokycansko
|
Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu.
Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky?
_________________ Favorit Silverline 40kW, r.v. 1993
Audi A6 2,5TDi Avant 103kW, r.v. 1996
|
18.10.07, 20:41 |
|
|
vrbam23
Příspěvky: 3
|
startování Felicie
Ahoj,
mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997.
Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku.
Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.
Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je.
Mockrát děkuji
|
4.11.07, 14:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: startování Felicie
vrbam23 píše: Ahoj, mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997. Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku. Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček.
Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je. Mockrát děkuji
si tam najdi můj příspěvek z 20.10.2007 klapka MPI a tam začni, u klapky potřebuješ štětec aceton a hvězdičkové torxy a na svíčky se podívej musí být platinové PYC značka champion označení na tvůj typ motoru, prostřední elektroda špičatá cena asi 650 korun za sadu, pak vyšroubuj snímač otáček a vyčistiho tím acetonem a pak se přihlaš miloš
|
4.11.07, 14:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
rakyroky píše: Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu. Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky?
tak ten termostat to některý dělá prostě houpe, měl jsem i případ že nový houpal a pak to přestalo, nejlepší termostat je v náhradě je jak na 120 že nepraská, ten origo časem praskne, bez diagnostiky spravíš všechno jako s diagnostikou, případ závady O na VAG auto nechytne ani omylem, kontrola akčních členů vše OK, takové auto jsem koupil snad minulý rok všechno v pořádku akorát nešlo nastartovat, bylo snad čtrnáct dnů v autorizovanmu servisu oprava stála 11.000 kč a nakonec se domluvili s telekomem že si ho veme a dá ho do bazaru že to prostě nejede, na diagnostiku se vyprdni se podívej na předchotí příspěvek a dej si dohromady svíčky, klapku a snímač otáček, změř si dobíjení zda má 14 V napni řemen jestli máš BMM nebo MPi, problémy jsou tam i tam miloš
|
4.11.07, 15:02 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.11.07, 19:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu
a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš
|
4.11.07, 21:15 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava.
|
4.11.07, 21:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: Ondras83 píše: psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš
dobře, ale soused taky porád shade a pak si koupil MPI a startoval to s plynem...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.11.07, 23:06 |
|
|
vrbam23
Příspěvky: 3
|
Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru.
|
16.11.07, 22:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Peter50kw píše: Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava.
Pokud máš v nádrži míň jak 10 litrů a špatně ti to chytá tak nejspíš odchází palivový čerpadlo, protože MPi chytne výborně i s dvouma litrama benzínu a nic to nedělá.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.11.07, 10:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
vrbam23 píše: Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru.
no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš
|
17.11.07, 12:24 |
|
|
vrbam23
Příspěvky: 3
|
slovacek.milos píše: vrbam23 píše: Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru. no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš Vtip je v tom, že to opravovali v servisu a co tam měnili nevím. Teplotní čidlo, nějaké relé a pak nějakou součástku MDS.
|
17.11.07, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|