Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 18:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 dusi se pri pridani plynu 
Autor Zpráva

Příspěvky: 72
Příspěvek dusi se pri pridani plynu
Mam Skodu 120L.Studena na sytic mi chytne,pak ji musim teda podtupne vic a vic proturovavat aby se protahl motor a to musim jeste s tim,jakmile dam vic plynu zacne se dusit a chcipla by....Pak se rozjedu,teda s bidou musim mit furt hodne polynu a pomalu posustet spojku,jinak se zadusi a chcipne.Nez se ohreje na protovozni teplotu,tak je to des!Po ohrati, je to malinko lepsi,ale s jakymkoli rychlostnim stupnem jedu a zacnu pridavat plyn,tak na nej reaguje do urcite miry a pak se zacne jako hltit,dusit,tak musim doslpanoutr pedal na zem a jede..Napr kdyz vyjedu nadrz na doraz(treba dnes atd.),natankuju benzin,tak je vse ok jak ma byt nehrka,reaguje,natankuju znova a u jine pumpy,tak je vse zpatky:-( Kdyz jezdim s se syticem,tak reaguje normal,ale bez sytice ne,a to jak tepla tak studena.PORADTE PROSIM


18.10.07, 12:52
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: dusi se pri pridani plynu
asi budou zaneseny trysky a karbec celkove...mozna bude spatna akceleracni pumpicka,tzn.vymen i jeji membranu..pokud budes mit vzadu na karbu zaneseny sitko bordelem, mrkni dolu na ACpumpu a vycisti jeji sitko taky a zkus i vyplachnout nadrz..vypustit, prefiltrovat benzin a jeste jednou to opakovat...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


18.10.07, 13:14
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
V karbu bude nečistota!
Co mě to dalo. Trysky 100% vyčistit.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


18.10.07, 13:25
Profil

Příspěvky: 72
Příspěvek 
Taky jsem par rad dostal a udelal: vymenil jsem v ty AC pumpe membranu,vycistil tu odkalovaci nadobku u ni se sitkem,pak sitko(privodni hadice benzin ze zadu ke karbeci)....a nic z tohohle nepomohlo.AC pumpu kdyz zmacknu a mam vymontovanej sroub s tim sitkem ze zadu karbece,tak srika benzin razantne, to bude ok! Ten injektor,kdyz jsme sundali tlumic filtru sani strika no,ale nevim zda dostatecne.Vycistil bych asi ten karbec,vypada to na nej,ale co tam mam cistit a co rozebirat??


18.10.07, 17:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
odpojíš membránu druhýho stupně, sundáš víko, bacha na těsnění. V plovákový komoře dole jsou trysky. Zeshoda vedle difuzorů zase vzdušníky. Vyndej je, profoukni, to samý udělej s jejich dírama v karbeci. Pak sem ještě napiš jejich hodnoty a co máš přesně za karbec. Jestli to máš vůbec správně osazený.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


18.10.07, 18:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
akceleracni pumpicka nebo ta membrana v podtlakovem ovladani... celkove bych to vycistil... seridil....pokud to spatne chyta za studena pomuze dat vetsi trysku sytice


18.10.07, 19:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
no, vyzera to na to, ze je karburator zasrany necistotami, mozno by pomohlo skusit najprv karburator kompletne vyplachnut este na aute benzinom. navod na to pisal tusim martin. v principe ide o to, ze zlozis filtrbox, natocis motor, vytiahnes ho do otacok a pri stlacenom plyne rukou uplne zapchas sanie. v karburatore nastane podtlak a tym padom sa vsetky vzduchove komory vo vzdusnikoch zaplavia benzinom a ten vyplavi usadene necistoty. ak to ale preseres s prekrytim sania, tak ti motor zdochne na prechlastanie a kym nevyschne, tak ho nenatocis, takze si davaj pozor, aby nezastal. ak sa po tomto funkcia karburatora zhorsi, treba z neho vytahat vsetky trysky a vzdusniky a poriadne ho precistit. pri vytahovani trysiek pozor, ktora kam ide! u vzdusnikov detto. ale cistenie karburatora sa najlepsie robi mimo auta.

to, co hovoris, vyzera tak, ako keby si mal nefunkcny prechodovy system, resp. bol zapchany nejakym svinstvom, alebo tak.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


18.10.07, 21:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: varok a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz