Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 motor 742.135 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
:shock: Pořád se rozmýšlím co na to napsat...Vím že si asi myslíš,že když je ta vačka tak ostrá,tak se z tohoto motoru při zásunu hřídele stane přímo raketa.... :D Kdyby to ale bylo tak snadné,nestálo by to tolik ho poladiť :wink: :wink: :wink: ...Vačka za tři,šest tisíc a závodní motor za padesát to asi nebude jen ve vačce... :?: :?: :?: Bude to horší než-li to je sériové..Tím alespoň něco odvezeš a nebude to tolik žrát...Bude to mít navíc ještě velikou spotřebu teplotu a rozjezdy ve městě na světlech budou malinké utrpení... :wink: Jestli ale jsi zvědav dej to tam a pak se svez sériovým...porovnej v čem je pohodlnější jezdit :wink:


17.10.07, 20:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
kachnis píše:
...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich :)


jenže písty 136 aktualně nemam k dispozici... snižit hlavu ok. ale o kolik? a dávat 4q do rapida s 5q asi nemá smysl...

jizíček píše:
mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... to si myslim no ...


pozbíral jsem to co sem měl doma... (ještě mam vačku v fava 135, 120, 105 a pak ještě nějakou 265 - ale tu mi zabavil taťka (chce jí dát do motoru 742.135 s T-písty o průměru 77mm - 1340ccm...)


18.10.07, 11:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
a jakej mam dát rozdělovač? někde jsem čet, že je prej lepší ze 105 než ze 120


19.10.07, 08:30
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jo ale uplne nejlepsi je z 50kW fava, pruzinky jeste obcas sehnat jdou, mam je doma..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


19.10.07, 10:28
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
URU píše:
kachnis píše:
...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich :)


jenže písty 136 aktualně nemam k dispozici... snižit hlavu ok. ale o kolik? a dávat 4q do rapida s 5q asi nemá smysl...

jizíček píše:
mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... to si myslim no ...


pozbíral jsem to co sem měl doma... (ještě mam vačku v fava 135, 120, 105 a pak ještě nějakou 265 - ale tu mi zabavil taťka (chce jí dát do motoru 742.135 s T-písty o průměru 77mm - 1340ccm...)


Tvůj tatík ví co dělá....to vypadá do provozu mnohem lépe a je o mnoho lépe než-li jakákoliv série :wink:Nějaký takový kompromis zvol a budeš spokojený....Dát tam něco velkýho do něčeho sériovýho je kontraproduktivní :wink:


20.10.07, 19:24
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kachnis píše:
jo ale uplne nejlepsi je z 50kW fava, pruzinky jeste obcas sehnat jdou, mam je doma..


co takhle www.hanhart.cz posílaj poštou

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


20.10.07, 19:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
ventYl píše:
K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.


Ako ho pretryskovať?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.10.07, 10:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
a jak by se to chovalo s turbem (a kdyžtak z jakýho auta to turbo vzít)?


2.11.07, 10:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Na 135 ke 1 mm dole z hlavy spraví kp cca 9,7...ako 136 ka...

...ozaj a medzi roždeľovačmi Š120 a Š105 je rozdiel iba v tých pružinkách?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.11.07, 11:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
URU píše:
a jak by se to chovalo s turbem (a kdyžtak z jakýho auta to turbo vzít)?


turbo do tohto atmosferickeho motora? chovalo by sa toi tak, ze v lepsom pripade by sa to pokrivilo, v horsom pripade by ti to polamalo ojnice, alebo kluku. nehovoriac o tom, ze karburator by bud vobec nefungoval, alebo by to zralo ako podrezane.

ak ti mozem poradit, tak cica, nevymyslaj voloviny. ten voz neni konstruovany na take vykony, ake by si ty v nom rad videl.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.11.07, 14:29
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ferrari píše:
ventYl píše:
K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.


Ako ho pretryskovať?


Este sa tomu da podrezat krk tryskami pre Tatru 613 a ak nestaci ani to, tak by sa dali rovno pouzit SEDRy z T613. To ale potom fakt vyzaduje motor s velkymi otackami, inac sa to bude dusit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.11.07, 14:32
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.11.07, 14:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Matthes píše:
Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD :(


prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.11.07, 14:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
ventYl píše:
Matthes píše:
Jo turbo lze dat mezi karbec a sani. Musis mu snizit tlak, jinak by byl ve valci prilis velky kompresni pomer (napsano ne uplne spravne pac KP by byl stejny ale chovalo by se to jakoby nebyl ...) a motor by fungoval jako TD :(


prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.


Ale jo, pouzivalo se to ale kdyz by mel MPI tak by to bylo lepci samozrejme :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


2.11.07, 14:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
ventYl píše:
prijde mi to tak, ze stlacat zmes kvapaliny a plynu (v tom mieste este zrejme bude benzin v kvapalnej faze) je dost scestna myslienka.


směs kapaliny a plynu? jezdim na LPG takze plyn a plyn


5.11.07, 15:29
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz