2.) je k necemu dobry ten plech a ten zinkovany plech pod karburatorem na tom sacim potrubi jak jsou v nem jako takove vejirky (asi pro regulaci proudeni smesi) , nebylo by lepsi to vyhodit(mensi odpor a lip by to chodilo ne??) i s tim vysokym asi (5 mm ) tesnenim a nechat tam treba 2 jen papirove?
24.10.07, 12:22
Reklama
Reklama
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
S těmi vrtulkami můžeš experimentovat, velký vliv to nemá.
A tu pertinaxovou podložku tam nech! Jinak by se ti mohl přehřívat karbec
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
24.10.07, 12:23
Rider Skoda
Příspěvky: 72
myslis tu izolacni aby se nehrivaql karbec??A tu s tema vrtulkama muzu dat pryc?I ten plech jen s vyrezenm dat taky pryc?
24.10.07, 12:31
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
Myslím tu hnědou pertinaxovou podložku. Tu tam nech
Jinak ten mosazný plech s vrtulkami můžeš bez obav vyndat. Velký rozdíl asi nepoznáš, pokud vůbec
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
24.10.07, 12:34
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
Ja ty vrtulky naohybal dovnitr jakoby do saciho potrubi, aby se to kdyztak dalo vratit, tudiz pod druhou komorou je normalne pruchozi dira, zadneho rozdilu sem si nevsimnul
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru