Zvysenie vykonu, znizenie spotreby
Autor |
Zpráva |
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
Musis zvisit ucinnost motoru zlepsit plneni a vyuziti energie v palivu do jisty miry jde spotreba dolu pri stejnym stylu jizdy ale jak to budes honit tak to bude zrat.
|
4.9.07, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
treba zvysit ucinnost motoru - zvysenie vykonu, znizenie aerodyn a hydrodyn. strat, zvysenie stredneho ucinneho tlaku atd...... v praxi to znamena, upravena hlava, znizena, upravene sanie, dobre nastaveny karburator, perfektne zapalovanie atd.....redsi olej v motore a prevodovke, nahustene kolesa na 2-2.5atm , nejake 145-155ky a favorit jazdi za 5 l - je to prakticky dokazane...... vela info je aj v knizkach o Eco rally
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
12.9.07, 14:13 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Gemini píše: ...znizenie aerodyn a hydrodyn. strat... ...a favorit jazdi za 5 l...
U Favorita je největší problém právě v aerodynamice. Sešlápneš spojku a auto stojí.
|
12.9.07, 14:48 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
u LS zvysis vyskon a snizis spotrebu vackou z BMM, pri stejnym provozu se sunda spotreba min o 0,5litru.. dalsi upravou je snizeni hlavy... i u LSky se da snizovat, muj motor je zivoucim dukazem toho, ze upravovat se da i LSka...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
13.9.07, 19:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
slovacek.milos píše: ferrari píše: já teda vím že když zvedneš výkon motoru tak ti klesá měrná spotřeba při stejném režimu, viděli to moje oči na palubním počítači po výměně řídící jednotky z autosport cimbu mladá boleslav a počítali to moje ruce na papíře podle počitadla na benzínce a na přístrojovce, no se snižováním litinových hlav jsem dobré zkušenosti neměl praskali a lítalo těsnění a u hliníku jsem to nezkoušel miloš Merná spotreba klesne, no reálna môže byť vyššia ...totiž merná a reálna (l/100 km) sú dva dosť odlišné pojmy... ..aj ja mám zníženú Al hlavu - komp. pomer cca 9,7-9,8 a no problem... no tak napiš definici co je měrná spotřeba paliva a reálná spotřeba paliva jestli jsou to pro tebe odlišné pojmy miloš[/quote]
Presnú definíciu sa mi nechce súkaťz hlavy, no merná spotreba nevyjadruje iba spotrebu l/km, ale vyjadruje vzťah medzi spotrebovaným palivom a podaným výkonom. Teda merná spotreba sa zameriava na najefektívnejšie využitie paliva (t.j. čo možno najväčší podaný výkon pri najnižšej spotrebe) a reálna spotreba jednoducho l/km. Merná spotreba je najnižšia v oblasti najvyššieho krútiaceho momentu motora a reálna zväčša pri jazde čo možno najnižšou rýchlosťou, na najmenší plyn pri zaradenoum najväčšom prev. stupni...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.10.07, 20:59 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
ak nechceš aby to vela žralo a jazdilo normálne, rozober motor, očisti ho / ale fakt poctivo / na hlave a v sacom potrubí vylešti kanáliky, daj tam zapalovanie z fáčka a nezdeformovaný karburátor SEDR.
Podstatné je aby si to robil z poctivých českých vecí / polské, turecké, čínské a korejské ho.ná nepoužívaj /
olej mogul /ked ho tam máš motor bude mat vianoce /
vzduchový filter meň častejšie
a s 5 kvaltovou prevodovkou ti bude žrat málo a ísť ako drak.
AK NEMÁŠ ŤAŽKÚ NOHU !!!!!!
|
27.10.07, 08:53 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|