|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
cezar
Příspěvky: 94
|
Šemik píše: Velfobin je v podstate lih, ten na sebe vaze vodu v palivu a diky lihu pak muze shoret spolecne s benzinem misto toho aby to zhaselo ci cukalo motor A samozrejme to brání zamrznutí palivového vedeni
aha dik za infozase som o nieco mudrejsi
|
25.10.07, 10:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cezar
Příspěvky: 94
|
alda píše: Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo.
a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto
|
25.10.07, 10:44 |
|
|
paca
Příspěvky: 128
|
No kluci a klučky !!!!
Tak dnes ráno som do toho sadol nahodil a išlo to v pohode bez cukania bez všetkeho.
Kto má namontovanu prisávanie ohrievaného vzduchu a má tento problem nech sa pozre na ukostrenie cievky /je to možné !!!/
kto nemá nech to namontuje !
Keby sa znova objavila tá chyba napíšem !
|
25.10.07, 20:53 |
|
|
alda
Příspěvky: 299 Bydliště: BRNO
|
cezar píše: alda píše: Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo. a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto
Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny.
_________________ Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání
|
26.10.07, 12:08 |
|
|
cezar
Příspěvky: 94
|
alda píše: cezar píše: alda píše: Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo. a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny.
ehm myslis tu cievku odkal ide kabel na rozdelovac?
|
26.10.07, 12:39 |
|
|
alda
Příspěvky: 299 Bydliště: BRNO
|
cezar píše: alda píše: cezar píše: alda píše: Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo. a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny. ehm myslis tu cievku odkal ide kabel na rozdelovac?
Jasně.
_________________ Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání
|
26.10.07, 12:54 |
|
|
cezar
Příspěvky: 94
|
alda píše: cezar píše: alda píše: Mě tohle začalo dělat když mě na dálnici chytla průtrž mračen a na silnici bylo tolik vody, že mě to nacákalo až motorového prostoru až zhasnul motor. Od té doby to dělalo to stejný - najednou to během jízdy začalo cukat až skoro do zastavení motoru. Až jsem předělal ukostření cívky, tak to přestalo. a myslis ze na vine bola ta cievka? a ako si prerobil mohel by si sem dat foto Žádné zvláštní úpravy nebylo třeba dělat. Jak byla ta cívka zaprášená a navíc ta voda, tak to podle mě začalo dělat svody a občas začala vynechávat. Takže cívka s držákem šla ven, potom řádně vše očistit včetně šroubů a mám pokoj. Jednou mě takhle taky vytrestal Favorit. Po dešti nechtěl nastartovat. Bylo to zvlhlým prachem na vysokonapěťových kabelech - stačilo očistit hadrem a bylo to. Jenže přijít na to trvalo snad 2hodiny.
a mozes mi este poved o akych vysokonapetovych kabloch to hovoris?ktore su to?
|
6.11.07, 22:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 80 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|